News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

interesantul

Io zic că toate aceste amnari, intarzieri, fronturi de lcuru prea putin fructificate, nu sunt vina constructorilor!
E vina sistemului politic, si a bugetului care nu mai are bani pentru investitii.

Nu este vointa sa se investeasca in infrastructura. Nu se vrea. Bani au fost, dar fondurile de dezvolatere a infrastructurii (oricare ar fi ea) le vedem redistribuite spre alte cheltuileli mai putin productive.

Din aceasta cauza CNxxxx  :) constructorii joaca un teatru absurd. Unii se fac ca sunt beneficiari, care se fac ca platesc constructorii care, la randul lor, se fac că muncesc etc...
Toți se fac că fac câte ceva si nimeni nu e multumit
Asa că... La Alba Iulia Nord mai dureaza mult, la fel si la sebes... Nu se vrea...
De asta cred ca degeaba ii facem pe constructoiri intr-un fel sau altul. ei sunt doar ultima rotita a acestui angrenaj corupt, indolent care este MT cu totate directiile din subordine
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

mmv1

Constructorii adevarati isi iau un credit de la banca (daca nu au resurse proprii ca UMB), construiesc si-si recupereaza apoi banii de la CNAIR. Asa procedeaza constructorii care lucreaza acum cu adevarat, cel putin firma care lucreaza pe A3 Biharia - Bors (apropos, cu firma mama din grup tot in insoventa, la fel ca si Straco...). De aia se si grabesc si lucreaza chiar si noaptea. In loc sa astepte cresterea preturilor la materialele de constructii (fata de planul initial de afaceri), prefera sa plateasca dobanzi in jur de5% la banca. Oricum, greu de crezut teza unora de pe aici ca CNAIR nu ar plati la termen. Nici o firma nu am auzit sa se planga de asta. Daca ar iesi in public cu o asemenea plangere, scandalul politic ar fi imens si nimeni nu si-a permis asta in ultimii ani. Mai usor imi vine sa cred ca, din diverse motive, unii apara niste constructori cel putin dezordonati. La un moment cineva aici dadea stirea ca Pizzarotti a concediat o parte din muncitori. Daca e adevarat, cum se numeste asta? Bataie de joc? Sfidare? Incompetenta?

NGC

Pai ia un contract in mana si conditiile speciale aferente si vezi ce clauze au constructorii pe acolo. Una ar fi ca nu au voie sa "vorbeasca" direct cu nimeni si totul trebuie sa treaca prin CNAIR. Cum sa se planga atunci?
Dar daca ti se spune ca anul asta poti lucra doar de sa zicem 10 milioane lei? Nu vrei mai bine sa ceri de la CNAIR sumele care au fost comunicate constructorilor pentru 2019 conform legii? Au mai fost cerute in trecut si poti gasi model in topicul de comunicare. Una e ce zic CNAIR si MT public, si alta ce e scris negru pe alb.
Nu vreau sa se inteleaga de aici ca tin partea constructorilor, indiferent daca sunt romani sau straini, ci ca trebuie vorbit cu date exacte si corecte in fata.

TibiV

@mmv1,

nu mi-o lua in nume de rau, dar dai dovada de oaresce naivitate... O:-)
Hai sa mai discutam cand o sa ai 2-3 ani pe forum...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

Alin, poți filma intr-o zi lucrătoare ST2? Să vedem care e situația și acolo. E clar, 2020 pentru ST1 începe să intre la categoria vise.

elion


ddfab

azi am dat o tura pe lotul 2... sa vedem ce a iesit... :D
capatul dinspre alba

vedere spre lotul 1. imediat dupa podet, incepe lotul 1





inapoi pe L2. lucrari pentru captarea apelor.

vedere spre turda





stratul de balast stabilizat



colectarea apelor pe partea dreapta...





culeea sudica a viaductului din spatele Santimbru fabrici. au mai miscat putin aici, inceput de ridicare terasament. la toate structurile de pe acest lot, in apropierea structurilor, terasamentul este oprit la o oarecare distanta de structura. au inceput sa ridice  si sunt in diferite stadii... aici destul de bine...





vedere spre sebes. la acel nivel trebuie sa ajunga





un set de pile. aici sunt doua seturi



in spatele culeii nordice


aici au mai mult de ridicat...




rigolele de pe partea stanga. vedere spre turda



spre alba







ancore, care nu stim cand vor fi montate...


spre turda










ddfab

revin pe drumul tehnologic. deplasare spre turda. utilajele parcate




stratul vegetal incepe sa se raveneze...





vedere spre alba, din zona zidului de sprijin din dreptul localitatii santimbru





spre turda





in spatele culeii sudice a subtraversarii unui drum local, inainte de dealul oiejdea





trecem pe partea nordica











in debleul din dealul oiejdea. vedere spre alba








ddfab

in debleu. par sa fie ceva probleme la zidul de sprijin...







uitati-va deasupra utilajului

















din dealul oiejdea, vederi spre turda










ddfab

curba oiejdea. viitoarea deviere. intepenita in timp. nu au mai facut nimic aici...


subtraversarea pentru conducta de apa





culeea nordica a traversarii dn1














ddfab

mai departe, spre turda...



subtraversare pentru drum local







au de ridicat...




vedere spre turda, de pe terasament



inaltimea terasamentului in zona



vedere inapoi, spre alba



subtraversarea din zona fostului bloc, in spatele transavia



aici au si un depozit de materiale si utilajele parcate



subtraversarea, vedere spre alba.



vedere spre turda, podul peste valea galzii. aici se lucreaza la ridicarea terasamentului







valea galzii



vedere inapoi, spre alba.



imediat dupa vale, vedere spre turda





inapoi spre alba. podul peste vale



[/img]https://i.imgur.com/cJfqKr1.jpg[/img]





ddfab

utilaje parcate in spatele transavia



in spatele albalact



supratraversare pentru un drum local



rigolele intrerupte in zona in care trebuie sa vina casiurile



spre turda



zone cu balast stabilizat, dar si portiuni cu asfalt





vedere spre alba










ddfab

spre turda







in imaginile anterioare s-a vazut structura de aici. se pare ca este fier pentru armarea placii de suprabetonare...









fierul...






ddfab

din nou spre turda. culeea sudica a viaductului din zona depozitului petrom



o alta subtraversare pentru conducte de apa







relocarea acestei conducte este subtraversarea anterior prezentata...






ddfab

viaductul din zona depozitului petrom...









grinzi doar pe mijloc