Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

AlinC

ST1 Oarda-Mures-Ampoi e pustiu:


ddfab

no comment. de cand a disparut si Marcu Co. din peisaj, bate vantul pe acest lot. daca e vara, ne luam concediu...  >:(. vai mama lor...
ps. Alin C- nu poti afla cati oameni mai au in santier?

user201

Am trecut și eu prin zonă atât Miercuri cât și Joi și DN-ul arăta de fiecare dată așa între Lancrăm și Alba Iulia, plus Teiuș și Aiud:





Legat strict de A10, exceptând destul de multe basculante, în preajma orașului Teiuș, ce nu vedeam exact unde se duceau, dar sper că sunt cele pe care le menționați voi, nu am văzut mișcare din DN pe șantiere, deși era în jur de ora 11:00 în zi de lucru.  Erau ceva utilaje, dar lipseau oamenii care să le manevreze.

AlinC

ST1-pustiu si la Alba Iulia Nord:


Europiu

Nesimțiții ăștia ar merita bătuți cu frânghia udă la tălpi, pe cuvântul meu!

La breteaua de ieșire spre Alba nu ar fi trebuit făcut o scurgere, ceva?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Dominik

You're in Steelers Country

Io

#15486
^
Pare ca nu l-ati auzit la B1 pe purtatorul de vorbe al CNxxx cum se vaicarea el ca daca se rasteste cineva la constructor ala isi ia bagajele si pleaca (zau? Pai, bajetii, calatorie sprincenata si declarati "non grata" pe teritoriul Romaniei timp de 5 ani) si ca, mvaai, ii pasc intirzieri, arbitraj, judecata, CCI-Paris, doar Consiliul Galactic lipsea sa-i dea afara dracului pe ferenghi astia!

Macar stilpii dinspre Alba ai structurii podului metalic i-au forat sau ne uitam inca un an la ruginitura aia?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alexandruduma

Ce mizerie, incredibil... cred că cel mai fericit e proprietarul terenului unde sunt depozitate grinzile. Nici în visele lui nu spera să închirieze terenul ăla pe vreo 3 ani...

pbh

Daca nu ia teapa. Cam greu sa elibereze terenul, poate ii da DEME un discount, muta 2 grinzi la pret de una si le duce in poarta la CNAIR.
Da unde este ghipsatul, nu mai trece pe acolo si el? Sigur apar din pamant utilaje si oameni, macar pentru cateva ore.

ciprebbe

Sunt semne ca nu mai vin banii de la beneficiar si italienii au redus la minim.
La Aktor atarnam de un fir de par.....
Pe A1 a inceput santajul cu receptia.... e tot mai bine.  >:(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

La AKTOR merge cam ca si la STRACO pe A3, adica cu taraita, de la o factura la alta. Ieri li s-a mai emis un ordin de plata de vreo 2,2 milioane cu TVA.
Sunt curios de ce tace papagalul.

horatiu.cosma

Stadiul fizic la Pizzarotti conform CNAIR e 73,5 iar cel financiar de 61,5. S-ar auzi că în CNAIR au revenit aerele "Ioniță", cu constructorii străini cei răi care trebuie faultați cu orice ocazie. Cu siguranță Pizzarotti merită din plin toate înjurăturile, dar să nu uităm de partenerul public care ajută din plin la această situație.

tom

Aktor negociaza si cu alti subcontractori(dar nu stiu ce sanse de reusita au) de la Pizzarotti au plecat si muncitori, din ce am auzit, nu doar Marcu. Cat despre declaratii, nu credeti tot ce spun grecii, italienii si seful de la Retter cu "revitalizarea".

Ionut

Cine crede? Eu nu cred. Nu mai cred de 3 ani de zile. Niste tepari. Si italienii și grecii.

florin74

 Revitalizare fără bani,  frecție pe picior de lemn. Cat sa tina, o luna, doua? Sunt facturi neplătite la Aktor de anul trecut, inclusiv pe DN18. Și la ei cred ca ecartul între fizic și financiar acum e minim 10%.