News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Eu nu înțeleg ce se întâmplă cu Pizzaroti de au încetinit șantierul. Adică în primăvara spre vară erau mai bine mobilizați iar acum când este sezonul șantierelor, puțini oameni. Eu nu înțeleg strategia asta. Oricum, ei nu au excelat niciodată la capitolul mobilizare dar chiar așa?...nu știu ce să zic.... mai ales după vizita lui Cuc in care se lăudau. Au probleme financiare sau nu au oameni?

adiarc

dintotdeauna au lucrat asa cu suisuri si coborasuri....si aici ..si pe A3...nu e nici o surpriza din pacate.....totusi m-as fii asteptat sa profite de vremea prielnica...dar nu..e aceasi "porca mizeria"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Este incredibil ca:
- indiferent de cate ori v-am zis eu
- indiferent de cate ori v-au zis altii
- indiferent de cate filmari ati vazut
- indiferent de cat timp sunteti pe forum (ani intregi)

unii dintre voi REFUZA sa inteleaga un lucru: ASA LUCREAZA PIZZAROTTI, ASA AU LUCRAT MEREU, SI LA CF SI LA RUTIER. Ma intreb daca acum s-a inteles...

voicul

Eu nu am vazut activitate la stalpii de IT. Oare doar au intrerupt curentul sa mai faca una alta prin santier?

pbh

Cand lucrezi numai cu subcontractori (pe care mai si uiti sa ii platesti) nici nu poti sa planifici pe termen lung ceva. Fiecare firma are propriile reguli - program de lucru, perioade de concedii, salarizare etc - puse in contracte de munca.
Cand ai oamenii tai, ca UMB, ai un contract de munca facut cu cap - cu obligatii dar si bonificatii clare -  semnat la angajare de fiecare muncitor in cunostiinta de cauza, este altceva.
Managementul prost, lipsa totala a unui plan de afaceri ce sa tina cont de forta de munca disponibila, costuri s.a.m.d.
preturile ofertate, toate astea duc la ceea ce vedem acum pe majoritatea santierelor de A si CF.

AlinC

Am filmat acum tot ST2. Mobilizarea e ceva mai buna decat anul trecut, dar e foarte slaba. Probabil in 2019 vor trece de 10% progres fizic.

Ca o curiozitate, pe surse, la viitorul pod peste Mures de la Radesti vor face o peninsula si vor aduce o macara de 700t de la Deme. Macaraua o sa stea cam pe unde e mijlocul Muresului acum.

djidji1975

#15216
Iar altii poate refuza sa înțeleagă ca daca nu sunt bani, nu ai cum sa ceri ca cineva sa lucreze mai mult!  Revin cu acceasi rugăminte: poate ar fi bine sa faceti si o comparatie intre buget anual aprobat, plati efectuate si cam câți km de autostrada se pot termina din ceea ce a mai ramas de cheltuit. Si veti înțelege clar de ce la noi totul e pe "incet înainte". Eu am scris undeva pe la inceputul anului (prezentand un calcul estimativ) ca Sebes-Turda anul asta nu are nici o șansă (din cauza de bani) si ca singurele loturi deschise vor fi pe A1. Dar , cumva, acel post a dispărut. Asa ca, va rog, "follow the money". Daca nu sunt, nu se poate! Simplu!

AlinC

Sa nu exageram, oricat i-am fi criticat pe Neaga si Cuc. Sunt suficienti bani pentru un progrez fizic de cate 25% pe fiecare lot in acest an. Problema e ca cei 2 constructori nu vor face atat!

pentium10

Hai sa zicem ca toate facturile sunt achitate, mai putin cea emisa ieri.
Deci Pizzarotti daca vrea bani, sa emite cat mai multe facturi, doar ca pentru aia trebuie si finalizate unele etape.

Quote from: NGC on November 01, 2014, 10:10:12 PM

A10
Sebes - Turda Lot 1, PIZZAROTTI
08.12.2014  100,763,479.52 RON (Avans)
11.11.2015   33,701,049.45 RON
29.12.2016   29,646,590.31 RON
30.12.2016   11,884,458.29 RON
08.06.2017   11,422,630.46 RON
11.08.2017   18,863,888.65 RON
27.10.2017   12,572,076.46 RON
27.11.2017   13,070,393.98 RON
28.11.2017   15,271,129.27 RON
27.12.2017    2,129,268.09 RON
13.02.2018    7,369,415.00 RON
16.03.2018    3,803,833.11 RON
31.05.2018    7,525,677.89 RON
06.08.2018   11,266,596.54 RON
30.08.2018    5,345,669.47 RON
25.09.2018    8,924,356.57 RON
27.11.2018    9,381,114.56 RON
27.12.2018    5,964,207.06 RON
25.01.2019    3,394,816.41 RON
01.02.2019   14,769,672.26 RON
13.03.2019    6,701,970.53 RON
10.04.2019    5,091,119.01 RON
24.04.2019    5,051,856.32 RON
05.06.2019    10,443,886.62 RON
09.07.2019    7,878,248.39 RON

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

djidji1975

Nu e vorba despre ce s-a facturat. E vorba despre bugetul anual total.
Din cate vad, ei au facturat anul asta lucrari de approx 53 milioane lei.
Cat a fost facturat pe celelalte loturi de autostrazi in lucru? Cat a fost facturat/platit pentru noile contracte semnate anul acesta (ca si plati in avans)? Cat este bugetul total anual?
Si asa aflam cat mai poate fi executat cu banii pe care ii avem.

alin_simeriaveche

@Ionuț, da. Știu, am văzut, am constata de atâția ani că pe cf și în alte proiecte că acesta este ritmul lor. Nu sunt orb. Dar am crezut/sperat că acum, cu presiunea statului, hai nu să termine lotul acest an dar măcar cât de cât să își spele rușinea. Să ajungă la sfârșitul anului mai aproape de finalizare.

kitsune

Quote from: djidji1975 on July 10, 2019, 05:46:30 PM
Eu am scris undeva pe la inceputul anului [...]  Dar , cumva, acel post a dispărut.


Ăsta?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Si eu zic ca nu prea sunt bani la buget, dar totusi, sunt destui incat cele 2 firme sa lucreze mai cu talent.

Contraexemplu este pe A3 unde Astaldi si Trameco lucreaza, si A7 unde UMB duduie.
Daca s-ar gestiona mai bine firmele ... dar la discutii cu daca, multe discutiii se pot discuta.

Asta e ritmul lor.

AlinC