Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

Dacă lucrează non-stop cu echipe de zece oameni înseamnă că nu mai e nimeni pe restul lotului :) Poate e problema doar la foreze, că sunt prea înalte....

elion

#15196
Podul Sâncrai








podul Rădești-au ajuns grinzile metalice



















elion

#15197





spre DJ-142L (Rădești-Leorinț)














AlinC


StefanCelMare

Referitor la progresul pe lotul 2, este posibil ca grinzile să fi fost plătite deja?
Doar ridicarea lor nu poate fi un procent foarte mare din valoarea totală.
Iar la balast, a fost până prin iunie mai greu progresul datorită ploilor.
Oricum ar fi, ce concurs de constructori avem pe A10.
Pizzarotti vs Aktor, nici nu știi care să zici că e mai breaz.

voicul

Odata cu rezolvarea stalpilor de la AB N, mai ramane doar groapa de gunoi ca problema birocratica, nu?

pentium10

daca chiar se va lucra si noaptea, vom avea in premiera primele filmari nocturne, abia astept
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Primele filmari nocturne? Fals. API a filmat noaptea tot pe A10 inca din septembrie 2016. Tot la A10, nodul Turda:



Plus o alta filmare in nocturna pe A3 Gilau-Nadaselu.

Ionut

API pe Facebook

Cei de la Ziarul Unirea au făcut vineri o filmare aeriană cu întreg lotul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda. Deși vremea din ultima perioadă a fost prielnică, mobilizarea constructorului în punctele critice (nodurile rutiere Sebeș și Alba Iulia Nord) este în continuare deficitară.

Chiar dacă italienii de la Pizzarotti au promis public ministrului Cuc că vor trata cu prioritate cele două bretele scurte din nodul Sebeș care să permită deschiderea parțială anticipată a traficului în 2019 până la Alba Iulia Sud, avansul este insesizabil.

Avem totuși o veste bună. La pasajul peste calea ferată din zona Alba Iulia Nord a început relocarea liniei electrice de înaltă tensiune care bloca lucrările la această structură.

În urma deblocării situației, sperăm că antreprenorul va tura motoarele astfel încât în primăvara lui 2020 să putem circula pe bretelele scurte ale nodului Sebeș până la Alba Iulia Nord și tot tronsonul (17 km), cu toate conexiunile, să fie gata cel mai târziu la finalul verii anului viitor.

AlinC

ST1, lucrari la viaductul peste calea ferata de la Alba Iulia Nord:


udar


horatiu.cosma

Ochiometric nu sunt destul de inalti cei doi stalpi de inalta tensiune ca sa asigure gabaritul pentru autostrada. Deci probabil trebuie suprainaltati sau mutati. Avand in vedere ca e 0 miscare in zona lor, pare ca intreruperea asta de 8 zile e doar o prima faza, cat sa faca pizzarotti forajele pentru ultimele pile. Inseamna ca o sa poata lucra pana la finalizarea elevatiilor, ca la ridicatul grinzilor vor avea nevoie din nou de o intrerupere. Probabil atunci vorbim de relocarea definitiva, mai prin septembrie-octombrie.


AlinC

ST1 viaduct Alba Iulia Nord:


ddfab

^^^au reusit sa betoneze si fundatia culeii nordice a supratraversarii A10 de catre DN1 , la paraul iovului...azi udau de zor la betonul turnat ieri...
in alta ordine de idei, ieri se lucra la terasamentul bretelei scurte A10-DN1, spre giratoriul sudic din nodul Sebes ( parca intrebase cineva daca este ceva miscare in acea zona...) si mai era miscare la supratraversarea A10 de la Lancram, in partea nordica, au inceput sa sparga asfaltul si sa curete zona vechiului dn, probabil urmeaza sa ridice terasamentul pentru DN1, la nivelul culeii podului peste A10. in rest, miscare slabuta... :(