News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Constructori unu si unu, pe cele doua loturi ramase.
Imi aduc aminte ca in 2014, cand au inceput lucrarile, aveam un verisor care facea naveta Cj-Sb-Cj, si i-am spus ca pana in 2017 cand termina cu naveta, o sa mearga "numai" pe A.
Acum stau sa ma gandesc daca o sa fie gata in 2020 si asta fara un teren dificil, doar 2 noduri mai complexe. La PiSi mi-am luat gandul sa mai prind in viata, desi am doar 40 si ceva.
"Prostia este eternă și invincibilă"

AlinC

Cum se ridica si se monteaza o grinda pe ST2:


mastereve

Imi place ca se folosesc de acel lift mobil (nu stiu denumirea exacta) si nu fac nici un pic de echilibristica pe grinzi pentru a deconecta cablul de la macara. Siguranta pe locul intai chiar daca ar putea presupune niste mici costuri in plus. Bravo!

Dominik

Alin, o sa monteze grinzile si pe celalalte 4 deschideri ?
You're in Steelers Country

AlinC

#14884
Nu. Mai au una de montat maine dimineata o singura grinda aici, adica la km 25,1, dupa care muta macaraua la  km 34 si ceva. Acolo au putine. 8 supratraversari au in total in seria asta (7 + cea de maine), dupa care trec la armare, suprabetonare etc.
Retter vrea sa intre subcontractant pe ST2 pentru a avea siguranta ca il plateste direct CNAIR.
Maine vine Cuc pe ST1 si 2 + LD 3 si 4. La ora 10 a anuntat ca e la intrarea in Aiud. Eu nu cred ca o sa merg.

O sa reia probabil ridicarea grinzilor dupa circa 2 luni. Au un grafic potrivit caruia pana la 30 mai 2020, Retter va ridica grinzile la toate supratraversarile care sunt la ei (adica aproape toate. Doar 3 sunt la Aktor).
Ca o noutate, se pare ca au comandat tablierul metalic pentru podul peste raul Mures de la Radesti. Ala e pe la km 34,1, daca nu ma insel.

Edit/ m-as duce si maine sa am video-uri de la toate cele 8 supratraversari, dar probabil o sa merg dupa ce pleaca Cuc.

Europiu

Quote from: mastereve on June 12, 2019, 11:41:51 PM
Siguranta pe locul intai chiar daca ar putea presupune niste mici costuri in plus. Bravo!

Sper că e ironie.

Quote from: Europiu on June 11, 2019, 09:58:23 PM
O să îmi dați în cap dar tot o să întreb: sudorii aceia de ce lucrează fără un ham/centură de asigurare?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


elphax

presupunand ca aduc 1000 de chinezi si 100 de utilaje  :)
ce ar dori sa deschida ?
de la nodul Alba Iulia Nord pana la Aiud ?
se poate deshide circulatia pe bretele/intrari provizorii fara sa fie nodul finalizat 100% ? ma refer la bretelele care sunt la sud de DN1

sau macar de la Teius ...

tom

Oficialitatile sunt asteptate pe cele doua loturi, dupa vizita probabil urmeaza o sedinta pe lotul 2.

luc

#14890
Cum ridica mingi la fileu, în condițiile în care grecii au început sa miște...


dragos76

Să vedem partea plină a paharului (că nu li se mai tolerează indolența celor de la Aktor... asta așa, cel puțin din vorbe)? Sau cea goală? (că iarăși venim cu aberații de genul finalizat L1 anul ăsta, sau cu ocolirea răspunsurilor la chestii pertinente, cum e groapa de gunoi de la Alba SUD).

SILVIUFG

Finalul senzational cu acele contre intre reporter si cei doi cu privire la nodul Sebes. Din pacate nici in ritmul UMB nu cred ca ar mai putea finaliza nodul Sebes. Dar no.... hartia si microfonul suporta orice ineptie....  :(( :(( :((

adiarc

e interesant cum aveti si voi stomacul sa va tot uitati la neandertalienii astia....ce ar mai putea sa spuna mincinosul mincinosilor...?...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dimitrie

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.