Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

tom

Da, Retter lucreaza pana la hidroizolatie.

alinuttt

Înseamnă ca avem șanse mari pentru 2020!:)

voicul

Stai ca mai sunt ceva structuri de terminat pe lot. Nu e asa simplu, dar deja au crescut sansele ca Aktor (si nu altii) sa termine lotul asta.

Europiu

O să îmi dați în cap dar tot o să întreb: sudorii aceia de ce lucrează fără un ham/centură de asigurare?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AlinC

Nu exista aproape nicio sansa pentru finalul lui 2020. Sa nu mai amintesc ca inca sunt riscuri mari sa se blocheze Aktor cu banii. Retter si Deme s-au miscat bine in ultimele 2 saptamani. Nu a pus Aktor in 2 ani cate grinzi au pus acum. Dar au destul probleme. Nu am scris, in articol, dar domnul Retter mi-a spus ca spera ca pana in 30 mai 2020 sa aiba toate grinzile sus pe toate supratraversarile care sunt la firma lui (le are toate, cu exceptia a 3: cea de la km 25,5 unde au cazut, la DN-km 20,5 si inca una pe care nu o stiu).
Una dintre probleme majore e umplutura pentru ca nu au de unde sa o ia gratis, asa cum face Pizzarotti cu dealul de la Paraul Iovului. Pe ST2 au avut doar 2 zone cu debleu, destul de mici si alea, iar cam tot ce e umplutura e pe bani.



horatiu.cosma

Nu e chiar gratis la Pizzarotti, că nu se teleportează la Sebeș. Costă destul Marcu. Eventual, dacă avem constructori pe aici, ne pot spune ei cam cât costă o tonă de umplutură dintr-o groapă de împrumut (10-12 lei?). Eu intuiesc că iese mai scump Pizzarotti cu transportul din deal de la Alba Nord până la Sebeș decât ăia 10-12 lei per tonă + transport de la 2-3 km distanță de la groapa de împrumut la Aktor.

AlinC

Pai Pizzarotii nu au dus tot la Sebes. Au ridicat pana la Mures terasamentele aproape numai cu umplutura din deal. Acolo a fost foarte aproape, iar cand m-am referit la umplutura gratis, e sensul propriu. Evident ca transportul se plateste peste tot.

florin74

#14857
Au o grămadă de umplutura fix în capătul celalalt al lotului, la Sebeș. Fac o ora în orele de vârf camioanele pana acolo, și imediat vin concediile. Aktor ul cât de cât sta bine la acest capitol, au folosit depozitele constituite în 2017. La rampele de la structuri o sa fie nevoie mai mult. Retter o saintre subcontractant oficial, și o sa fie plătit de Cnair. Sper sa nu închidă șandramaua Aktor în România, ca au marcat niște pierderi...... Sa se liniștească ploile și poate prin septembrie ne putem face o imagine a gradului de mobilizare și a posibilității de finalizare a lucrărilor la sfârșit de 2020.

AlinC

Cel mai ok ar fi fost ca Pizzarotti sa circule pe drumurile lor tehologice pana la Sebes. Oricum DN 1, intre Alba Iulia si Sebes e foarte aglomerat. Puteau sa isi suprabetoneze de multa vreme podul de la Mures, asa cum a tot scris pe forum Horatiu.

voicul

Dar Aktor de ce nu poate sa ia umplutura de la Alba Iulia N?

Bulwyn

#14860
^^
O intrebare de necunoscator: pana acum se spunea ca la cele 3 poduri la care pune grinzile Aktor nu ar putea fi facute de Retter din diferite cauze. Daca Retter intra oficial ca subcontractor, inseamna ca pot ei sa faca toate ridicarile de grinzi de pe lot?

La inceputul filmarii lui @AlinC cu ridicarea grinzii se poate observa ca la structura cu grinzile cazute se lucreaza. Din pacate m-am uitat pe telefon si nu mi-am dat seama cate utilaje sunt acolo si daca a disparut banda rosie, dar pare sa fie un excavator si o basculanta acolo la lucru. Reincep oare lucrarile acolo? Are oare legatura cu intrebarea mea din postarea anterioara ( cu Retter subcontractant)?

florin74

Se aude ca le-ar prelua Retter și pe cele 3. Nu este 100% sigur.

ddfab

cea de a 3-a structura a lui aktor nu este cumva viaductul din spatele santimbru fabrici? acolo nu am vazut nici o miscare, de mult timp. sunt 3 deschideri.

ddfab

am si eu 2 intrebari, privitoare la nodul Alba Nord:
1-in lungul bretelelor de urcare-coborare sensul turda-sebes, este de foarte mult timp sapat un sant , care vad ca-i tine in loc si nu pot inainta cu terasamentul dinspre sensul giratoriu de sud. Stie cineva ce mai au de relocat acolo si ce se intampla de nu misca nimic?
2-la culeea de nord a supratraversarii autostrazii de catre  DN1, au fost forati o multime de piloti. acum vad ca-i astupa. acei piloti nu vor fi integrati in fundatia viitoarei structuri? sunt doar pentru stabilizare si fundatia este realizata in alt mod?
merci anticipat.

AlinC

9 octombrie 2018, ST1, ultima grinda ridicata la podul peste raul Mures:



Dupa mai bine de 8 luni, ieri, 11 iunie 2019 a fost suprabetonat tot podul: