Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

One small step for mankind, a giant leap for Pizzarotti !
:D

Ce naiba sunt placile alea pe care le toarna la 4.30 in stanga podului?...

PS
Alin, fa comparatia cu momentul in care au pus prima grinda...
Sau cand s-au forat primii piloti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Da-da, se pare că Pizzarotti a intrat în sezonul betonului :). Facem poduri, facem diguri, dă-i să sune!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

@Tibiv, ala este taluzul digului... Dar nu stiu de ce il fac cu placi de beton...

RobertH

#14868
Poate s-au molipsit de la UMB cu nebunia betonului pe tot ce se poate.   :)

@AlinC , acuma de am fi corecti din alea 8 luni defapt 4-5 au fost de iarna.

horatiu.cosma

Suprabetonarea la pod a început în iulie 2018, chiar dacă încă nu erau puse toate grinzile.

Ionut

Ar trebui sa predea o lectie speciala la CFDP: cum sa suprabetonezi un pod intr-un an de zile tragand mâța de coada la infinit ca sa-ti optimizezi costurile.

AlinC

ST2-se asterne balast stabilizat in zona Santimbru:


elphax

si pana la urma care e problema ? :)
ca nu cred ca a stat restul lotului dupa podul asta. si-au optimizat planificarea cum au putut .
da, daca erau mobilizati full pe tot lotul ar fi fost grav, dar la cum se lucreaza in general e ok

Ionut

Problema e ca daca Pizzarotti erau mai bine mobilizati (evident, nu doar la Mures), mai seriosi si mai pro-proiect, puteau termina mai repede (fata de T3 2020 cat o sa fie, probabil). Nu vezi in asta o problema? Ba chiar una mare?

carutasul

Cred că voia să spună că la mobilizarea actuală nu avea sens să se grăbească cu podul. Sigur că era bine să aibă alt nivel de mobilizare generală...

Ionut

Oameni buni, mobilizarea generala este facuta din mai multe mobilizari mai mici. Daca era un blocaj intr-un anumit loc, mai ziceam. Dar nu, v-am zis de nenumarate ori, asta este stilul Pizzarotti. Foarte dezordonat, trag de fiecare mica chichita contractuala si/sau birocratica, fac tot posibilul sa stoarca fiecare banut din proiect si o lalaie la infinit, doar-doar sa mai scoata niste economii sau sa mai aiba un motiv de claim (vezi cum a aparut in dezbaterea publica groapa aia de gunoi de pe breteaua Alba Iulia Sud la ANI intregi dupa ce s-au apucat de treaba). Asta e stilul. Si nu doar pe rutier.

vancouver

Urmatoarea etapa de urmarit la podul Mures (Pizarotti) este montajul, armarea si betonarea "trotuarelor", adica a grinzilor de margine. Montajul e pe la 25%, armarea e imediat in spate, betonare e in faza incipienta, doar primele 2 deschideri pe prima jumatate, dupa cum se vede din filmare. Probabil dupa ce finalizeaza trotuarele pe o jumate de pod o sa inceapa si cu hidroizolatia (ca sa nu calce cu utilaje sau camioane pe hidro).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

infraAdi_ro

Pizzarotti au probleme cu banii,au dat chix in Polonia si e aproape de retragere de acolo cu un minus de 50  mil euro.
In Romania am auzit ca au un minus de 10 milioane euro pana acuma dar au intarzieri cu situatiile de lucrari.Oricum,nu si-a platit subcontactorii,sau ii plateste cu taraita si e normal sa lucreze cu frana de mana trasa....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

voicul

^Asta inseamna ca trebuie sa fim fericiti ca Pizzarotti lucreaza totusi si sa ii trec la categoria Straco: important e sa termine ... chit ca mai dureaza ceva timp.
Cei 10 milioane sunt de pe ST1 sau de cand au venit in RO au ajuns la suma asta sau ...?

florin74

Ce sa mai vorbim de Aktor, care au o pierdere de 60 mil euro anul trecut în România, în principal datorita EuroConstruct. E nasoala situația, sa zicem bine ca totuși lucrează, asa mai în viteza a doua treia, și ca nu se cară din România. Era un zvon acum 2-3csaptamani ca Pizzaroti ar prezenta interes pt Salini.