News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

alexV

Azi lucrau și Marcu Company la dealul de la P. Iovului













horatiu.cosma

Atata mobilizare la podul ala de pe DN1 peste paraul Iovului in ultimele zile si inca nu au reusit sa il demoleze?

Stefan01

#13337
^
Cand am trecut pe acolo si am pozat utilajul cu capul special pentru spargeri, credeam ca au intrat in linie dreapta pentru demolarea podului. Posibil sa intarzie din cauza relocarii unor utilitati. Daca te uiti cu atentie, in lungul drumului, sunt pozate cateva conducte pe partea laterala a podului.

Folosesc poza lui AlexV drept exemplu si le-am pus in chenarul rosu

thinker

Cand am trecut vineri la 15.30 un muncitor incerca probabil sa ancoreze mai bine acele utilitati de pod, in nici un caz sa le demonteze. Banuiesc ca acele conducte sunt utilizate nu au fost dezafectate. Deci mai dureaza o vreme....
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

alexV

La Aktor pe lotul 2 nu lucra nimeni, drept ca a fost duminica. Inca sunt utilaje parcate de-a lungul terasamentului. Curios lucru, acolo unde terasamentul e sus este inclusiv vegetal pe margini, frumos, la dunga.

In alta ordine de idei, dealul de la paraul iovului implineste 1 an excavari. Oare ce volum au scos de acolo?


voicul

Acolo (unde il sudeaza acum) va fi podul DN1 peste autostrada?

TibiV

Nu.
Quote from: horatiu.cosma on November 17, 2018, 03:12:12 PM


Cam așa va arăta. Cu portocaliu e nivelul -1, podețul prin care va curge pârâul Iovului. Apoi, la nivelul 0 (actual al DN 1), cu albastru va fi autostrada. Și apoi la nivelul +1 va fi DN 1. Cu roșu e structura propriu-zisă și cu verde rampele de urcare/coborâre.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Ok. Asa ma gandeam si eu, dar atunci:
Au de gand sa il traga pana in pozitia corecta? Ma gandesc ca totusi sunt niste zeci de tone acolo.

thinker

#13344
@voicul

nu il trag il lasa acolo ca si acolo e nevoie, autostrada trece in diagonala, vezi liniile albastre asa ca trebuie sa aiba 40-50m lungime cel putin acea trecere casetata, care e continuata si sub deviere

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

dragos76

De fiecare dată când văd filmări din zonă mă exaspereză lentoarea cu care iasă din pământ pilonii lipsă de la viaductul peste CF... :(

Stefan01

^
Dar de relocarile retelelor pentru utilitati, in special cele electrice (JT - joasa tensiune, MT - medie tensiune si IT - inalta tensiune), ce zici ?

StefanCelMare

Ce să zică, că face tensiune :D
Privind podul COR-TEN, din ce văd în filmare, e posibil să fie nevoie de el gata pentru a muta pe el conductele de pe vechiul pod.
Dat fiind că A trece pe sub DN, pare logic să ducă utilitățile peste A, nu pe sub, mai ales că este și un pârâu acolo.
Dar poate mă înșel.

thinker

Complicat, sa construiasca noul pod - structura de beton care o sa sustina structura metalica, sa ridice apoi acolo structutura metalica si sa reloce utilitatile pe sus, si abia apoi sa il demoleze pe cel vechi...

Sa speram ca o sa puna un reazem temporar pentru conductele de utilitati si o sa demoleze structura actuala de beton.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

#13349
Am trecut mai devreme de la Sebeș la Turda (nesperat de liber pe direcția mea, mai aglomerat pe sensul celălalt prin Teiuș, ieșirea de pe A la Aiud unde coada era până pe autostradă). Ce m-a surprins plăcut (din nou) e faptul că cei de la Marcu lucrau la săpătură în dealul de la Alba Nord. Tind să cred că cei de la Marcu sunt cam singurii care țin steagul sus pe lotul 1, dacă nu erau ei, Pizzarotti era ca Aktor azi.

Revenind la Pizzarotti, devierea DN1 de la Alba Nord e praf și pulbere, arată ca după bombardament (asfalt crăpat peste tot, bucățele desprinse, denivelări semnificative). S-au grăbit să asfalteze pe ploaie și pe frig(probabil un singur strat de asfalt) și să dea drumul prin deviere. Măcar dacă ar fi demolat podețul de peste pârâul Iovului de pe vechiul traseu al DN 1, dar pare că acolo au înghețat complet lucrările. Nu cred că mai ține mult devierea pentru traficul greu, problema e că nici nu vor putea interveni cu asfalt durabil, fiind temperaturi negative, zăpadă...

"Creierul" care a gândit operațiunile cu devierea DN1 în această perioadă, calitatea devierii și faptul că nu le-a ieșit graba, fiindcă oricum s-au împotmolit cu demolarea pasajului vechi ar trebui trimis oriunde altundeva decât la autostrăzi. Cred că în 2 ore aici pe forum le facem un management de șantier mai bun decât le-a ieșit lor într-un an de când au AC la Alba Nord.