Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

paulmare

Pai de aia le zice "lucrari de arta"
E foarte OK cortenul, putea totusi cnair sa ceara sa arate cumva sa nu fie asa de urat, inteleg ca e probabil calculat structural sa "tina" si sa fie "optim" dpdv al costurilor de productie, si forma aceea ciudata a minimizat costurile - cu materialul, lungimea cordoanelor de sudura etc
   

StefanCelMare

Podul ăsta are un potențial mare pentru reclame. E posibil să nu vedem prea mult din el, putând fi acoperit cu mashuri. Dacă e legal.

alecu26

la cum vad podul 90% va fi pod cu "calea jos"...adica calea de rulare e la partea de jos a structurii de rezistenta. CNAIR nu mai accepta asa ceva pe retea de zeci de ani de zile. Complica groaznic intretinerea si sunt foarte sensibile la lipsa ei. Varianta ca sa fie cu cale sus...ar fi insemnat  vreo 4...5 metri in plus la cota rampelor pasajului peste Autostrada.

Va fi interesant de circulat in interiorul "cuvei".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

dn 1 in zona paraului iovului, este istorie... s-au bagat puternic in el... :)












ddfab

ia ghiciti ce avem noi aici?... :)








Earthchild


laszlo.robert

Ar fi al treilea pasaj realizat in cor-ten.

mihaihedes

Dihania cea urâtă revine!
Nu-i bai, utilă să fie...


horatiu.cosma

Aseară pe la ora 23 era nebunie la devierea proaspătă de la Alba Nord. Era închisă o bandă pe deviere, se circula la paletă, erau utilaje, lumini, vreo 30 de muncitori, totul la 5 grade și o ploaie mocănească, am rămas cu gura căscată. Nu am reușit să facă poze, că eram pe sensul care înainta. Cred că inaugurările din ultimii ani din decembrie, îngrășatul porcului în această perioadă de toamnă târzie au indus o amnezie interesantă la constructori și au ajuns să lenevească vara și să lucreze iarna  :lol:. Sau poate e ceva mai mult, la nivel de societate. Dacă mă gândesc bine, și eu mai mult am ieșit la proteste iarna decât vara  :lol:.

Mă bucur sincer că îi văd așa de mobilizați noaptea, după asfaltările dintre Lancrăm și Ampoi din ultimele săptămâni. Să sperăm că îi ține și la anul. Rămân în continuare la părerea că nu termina la anul de la bretele scurte din nodul Sebeș până la Alba Sud.

carutasul

Mă gândesc că Pizzaroti urmează să termine ce au de făcut la calea ferată după care ar urma să mai mobilizeze din resursele respective pe A10

cristi5

? stii de vreun progres la Coslariu? Mai au mult acolo

carutasul

#13317
Eu nu știu, nu prea urmăresc topicul de CF doar am văzut că sunt la peste 80% și am presupus că deja sunt la lucrări specifice și că la anul nu mai au nevoie de atâtea escavatoare și oameni deci le mai pot muta dincoace.
Pe topic scrie asta: PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 88,6%  Nu vreau să răspândesc știri false, era doar o corelație pe care am făcut-o

horatiu.cosma

^
Pizzarotti la CFR e trecut de 80% de peste 1 an. Înaintează cu aproximativ 1% pe lună. În afară de varianta Coșlariu (unde mai e mult de lucru), mai au mărunțișuri). Deci nu prea cred că o să vedem vreo mutare de forțe la autostradă prea devreme.

alexV

la CFR chiar inainteaza cu 1% pe luna toti constructorii. lucrul sub trafic sau cine stie de ce.
acum vreo 3 ani cand vizitam santierul CF Aktor m-am intalnit cu dirigintele de santier, intamplator. L-am intrebat atunci daca echipele Aktor de pe CF se vor muta pe santierul A10 lot 2, care urma sa demareze. A spus un foarte clar NU, proiectele sunt independente unele de altele.

Poate asa e si la Pizzarotti.