News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

AlinC


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Cred ca doar cele 5 deschideri unde se armeaza le vor betona anul acesta  :(
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

#13263
Facem o chetă pentru Pizzarotti să îi ajutăm să betoneze overpass-ul acela din nodul Alba Sud  :D? De 3 luni e gata armarea și încă nu au reușit să vină și cu betonul. Sau poate sunt eu ignorant și ei de fapt fac teste de coroziune a metalului peste iarnă  :lol:.

De când au ridicat toate grinzile la Mureș au trecut cam 5 săptămâni și au făcut 8 deschideri și puțin din a 9-a. Cu puțin noroc, termină până în capăt fierul pe un sens până la finalul anului.

AkaManah

#13264
Cand postati un clip de pe L2 puneti, va rog, acest fond sonor.

Vremea buna s-a terminat. Ploua in draci asta seara.

Stefan01

#13265
Astazi, la intersectia A10 cu DN1, in zona Paraul Iovului s-a dat drumul circulatiei pe devierea temporara.


Ionut

Merci de veste! Sunt curios daca vor apuca sa faca anul asta ceva semnificativ la pasajul DN1 peste A10. Cert este ca vor incepe ceva lucrari, astfel nu s-ar fi stresat sa devieze circulatia anul asta.

yetiman

In primul rand  trebuie sa sape ca sa termine podetul casetat peste parau.  :D
Iar pilotii pentru pasaj pot sa fie facuti si pe "racoare".  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

AlinC, când te mai vezi cu Pizzarotti, întreabă-i câți piloți mai au de executat și la ce structuri, poate îți dau direct o situație centralizată cu structura x (pod peste a b c cu lungimea de d metri), y piloți executați, z rămași la culeea t și la pilele u,v,w. Este cam singura neclaritate pe care o avem și nu o prea putem descifra din aer. Următorii pași la DN 1 la Alba Nord ar fi să demoleze traseul inițial al DN 1, să continue cu structura respectivă de sub DN 1 și eventual să se apuce de piloți. Nu îmi e clar care e poziția exactă a piloților, dacă se pot executa acum, sau trebuie să dea din nou drumul la DN 1 pe unde era inițial.

Stefan01

#13269
@ Ionut si tuturor colegilor
Cu placere !

Haideti sa ne aducem aminte de plansa ce am postat-o cu ceva vreme in urma.
Vedere de ansablu


Legenda:
- 1 reprezinta zona aproximativa a giratoriului din DN1 care uneste DN1, DN1 centura Alba Iulia si A10 (intrarea pe A10 pe sensul Turda -Sebes, respectiv iesirea de pe A10 din sensul Turda - Sebes);
- 2 reprezinta giratoriul care va fi construit pe DN 1 pentru a servi la: iesirea de pe A10 din sensul Sebes - Turda si intrarea pe A10 pe sensul Sebes -Turda;
- 3 (dreptunghiurile cu negru) reprezinta grinzi metalice - se observa si la intersectia A10 cu DN 1

Zoom pe intersectia A10 cu DN1


Observatie
Daca ati observat pe plansa de mai sus podetul care acum se afla in constructie (intersectia A10 cu DN1, sub podul metalic marcat cu gri) si luati in considerare pozele realizate acum 2 saptamani de AlinC si subsemnatul,


Priviti mai in departare si viitoarea culee - vedere spre Sebes


Aceeasi parte a structurii + se observa vechiul pod al DN1, in zona Paraul Iovului


atunci putem trage concluzia ca autostrada va trece, aproximativ, la nivelul actualului DN1.

horatiu.cosma

^
Foarte bune precizări, @Stefan01. Concluzia ta e corectă, autostrada va rămâne la nivelul actual al DN 1, iar DN1 va urca peste autostradă printr-un overpass cu o singură deschidere de vreo 60 de metri, tablier metalic. Uitându-mă atent pe planșa ta, sunt aproape sigur că DN1 va rămâne pe exact același traseu și după construirea overpass-ului, adică se construiește ca la Lancrăm, pe traseul existent. Din ce îmi dau seama, devierea deschisă azi are cam 100 de metri, deci teoretic s-ar putea executa coloanele pentru overpass și chiar toată structura (elevații, grinzi etc), păstrându-se traficul pe actuala deviere a DN 1. Doar că ce nu se mai pot executa ulterior sunt rampele overpass-ului, care sunt mult mai lungi și care ies mult din zona devierii, intrând peste DN1. Deci cel mai probabil actuala deviere va trebui extinsă în ambele direcții spre cele 2 giratorii ale nodului, astfel încât să se poată lucra ulterior la rampe.

laszlo.robert

Sau se va face o deviere temporara pe traseul autostrăzii pină se execută rampele DN -lui.

Stefan01

#13272
Mai este ceva de adaugat. Conform plansei de mai jos, giratoriul de pe sectiunea B care face legatura intre DN1 si bretelele de urcare - coborare pe sensul Sebes - Turda nu va fi in locul actualui giratoriu facut provizoriu in DN1, ci mai inspre Alba Iulia.

Hint: urmariti limita dintre lotul 1, lotul 2, conturul format de linia rosie intrerupta ce formeaza partea expropriata pentru actualul giratoriu temporar si locul giratoriului permanent figurat pe plansa.



Vedere generala asupra sectiunii B

danutzu_1069

Sper ca pasajul asta de pe dn1, peste a10, si care ziceti ca o sa fie metalic, sper sa  nu fie pocitanie urata ca ala de la Lancram...

mihaihedes

#13274
^
Dar de ce crezi că ar fi diferită? Și-au schimbat arhitectul?