News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Tavi

Macar hidroizolatia sa o pozeze ca sa protejeze structura peste iarna.

AlinC

Astazi asfaltau aproape de Alba Iulia Nord si la primul DJ pana in supratraversare. Arata tot mai bine si terasamentul de la podul peste Ampoi si pana la primul DJ 107C:


florin74

Alin, ceva noutati de pe lot2? Sau tot in ritmul melcului?

AlinC

#12918
^

Am vorbit astazi cu un prestator la telefon si era dezamagit tare. I-am intrebat si pe cei de la Deme care erau la podul Mures daca se muta pe ST2, dar au spus ca nu mai stiu nimic.

TibiV

Quote from: florin74 on October 09, 2018, 10:01:00 PM
Alin, ceva noutati de pe lot2? Sau tot in ritmul melcului?

La ce te astepti in nici doua saptamani?!....

Mai bine se duce Alin la filmare prin aprilie si vom spune toti:
"Wow! Au mai ridicat 4 pile, au mai betonat 6 rigle...Supeeeerr!... Cu un pic de mobilizare ar putea termina inainte de 20-25!... "
[yupee]Yupeeeee![/yupee}
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tigrel58

^
Mishto !
Cine are contractul de construire Autostrazi ? Deme sau Pizzarotti ???
Daca avea Deme cred ca era GATA  !!!
Scriu ca vor vedea cei care trebuie ! :lol:

horatiu.cosma

#12921
In sfarsit au terminat cu grinzile la Mures. Nu le-a luat decat 8 luni sa le ridice (cam 0,66 grinzi pe zi), felicitari Pizzarotti pentru record  :D.

Intr-adevar in ultimele saptamani pare ca s-au mai dezmortit, noroc cu Deme si cu vremea ideala. In continuare se nasc foarte foarte greu structurile la Sebes si la Alba Nord, avansul e anemic. E clar ca nu au fierari suficienti pentru radiere/elevatii/rigle/placi de suprabetonare, s-ar putea mult mai bine. Final de 2020 ramane pentru mine in ritmul asta, dar pentru asta trebuie sa mute cat de repede stalpii de curent si retelele de apa la Sebes si Alba Nord.

La ST 2 va tot zic de ceva timp ca e urata treaba. Avansul la terasamente din ultima perioada se datoreaza subcontractorilor, dar nu stiu cat mai rezista, dezamagire mare, Aktor isi cam bate joc. La structuri e ingheata treaba, daca filmeaza AlinC tot lotul, bag mana in foc ca daca punem imagini comparative de la filmarea din 30 septembrie cu cea de azi nu vom sesiza nici cea mai mica diferenta. E pacat, mare pacat... O sa ramanem cu gaura asta de 24 de km multi ani, cel mai important lot de pe ST, chiar pacat...

Intr-un fel ii dau dreptate lui Sova ca unii constructori rupti in fund pur si simplu nu is capabili sa ia banii de la MT. Dar cauzele sunt ceva mai profunde si vin din ani si ani de batjocura a partenerului public, plati cu țârăita, munca fara AC, rezilieri, presiuni politice, lipsa de profesionalism si predictibilitate. Intr-un mediu asa de toxic cei buni au cam plecat, s-a deprofesionalizat accelerat si sectorul privat, au ramas in mare doar ciurucurile. Nu se poate recastiga increderea in stat de pe azi pe maine, e nevoie de timp, de masuri sanatoase, predictibile, asezate pentru a readuce profesionistii.

Daniel_I

#12922
Pentru statistica: Pod Mures inceput lucrari Septembrie 2016. Finalizat montare grinzi Octombrie 2018.
Lungime aproximativa => 600M (masurare google maps)
Piloni 16 x 2 sensuri => 32 piloni
Deschideri pod = 17 x 2 sensuri => 34 deschideri
Numar grinzi = 34 x 5 => 170 grinzi




© Ziarul Unirea. Multumim Alin !
On The Road

StefanCelMare

#12923
În ultimul clip cu A10 lot1 se văd la min. 6:25 la trecerea CF două foreze.
Poate după finalizarea trecerii CF, după secole de lucru cu o foreză la nodul A1/A10, cele două foreze vor migra acolo.
Pizzaroti măcar mișcă, Aktor este iar la faza de dat plasă subcontractorilor.
Este o rușine Aktor, sincer.
Dacă după chinuri seculare are oameni care muncesc, ar trebui să facă pe dracu în patru să îi plătească.
Altfel, cine va mai lucra cu ei?
Și noi vom plăti ani de zile prin ore state în trafic.

vancouver

Daca CNAIR nu reziliaza cu Aktor da un semnal gresit si altor constructori, anume ca tolereaza astfel de situatii, tolereaza lipsa avansului. Ar trebui urgent notificare de reziliere pe ST2, si daca in 30 de zile nu se mobilizeaza atunci reziliat. Urmatorii pe lista ar fi Straco pe A3.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlinC

#12925
^
Nu se prea misca mare lucru pe ST2. Mai lucreaza la terasamente, dar e 0 activitate la structuri. Am auzit ca maine ar avea o intalnire sefii de la Aktor Romania.


tom

Se misca foarte incet pe lotul 2, la terasament lucreaza la umpluturi, dar abia inainteaza si au mai pus putin balast stabilizat. Au plecat de cateva zile, 2 sau 3 subcontractori.

adiarc

Quote from: vancouver on October 10, 2018, 12:44:13 PM
Daca CNAIR nu reziliaza cu Aktor da un semnal gresit si altor constructori, anume ca tolereaza astfel de situatii, tolereaza lipsa avansului. Ar trebui urgent notificare de reziliere pe ST2, si daca in 30 de zile nu se mobilizeaza atunci reziliat. Urmatorii pe lista ar fi Straco pe A3.
+1.....si tot spun asta de aprox un an si jumatate,CHIAR DACA OFICIAL,CONFORM BIROCRATIEI NU ERAU IN INTARZIERE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

CNAIR e într-un fel de paradox ca la sofiștii vechi: dacă reziliază acum, ar dura cam un an sau mai mult toată trambalarea până la atribuirea contractului, plus un an lucrările ( pare fezabil, nu știu). Dacă Aktor ar găsi un subcontractor ACUM, cam într-un an și un pic ar fi gata.
Pe de altă parte, pe măsură ce timpul trece, îți pui problema că dacă ar fi reziliat acum șase luni până acum am fi fost avansați cu licitația, deci ajungeam la același timp ca în scenariul optimist.
Însă pare evident că problemele sunt mai mari, Aktor nu pare capabil să găsească contractori( posibil să fie și găuri din urmă pe care nu le mai pot umple), deci scenariul optimist pică. Probabil că ei încă mai speră și mai promit dar ce se vede în teren nu prea se arată.... așa că probabil că o reziliere ar fi cea mai bună variantă.

vancouver

Aktor a gasit deja de mai multe ori subcontractori, de care apoi si-a batut joc de ei. Asta ne dorim, sa continue acest joc de distrugere a unor firme locale mici sau mijlocii?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.