News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

#10365
Cum isi incepe un roman obisnuit weekend-ul, dupa ce a facut zilnic naveta spre munca. Se aseaza frumos in coloana de doar 9 Km intre Lancram si Alba Iulia, si se roaga sa ajunga acasa in 45 - 50 minute.
Asta nu e o situatie accidentala. Odata cu venirea sezonului cald, acest sector de drum e zilnic supra aglomerat. Cam 9 luni pe an. Las asta pentru cei care prefera autostrazi inchise, pana cand ultimul fir de praf este eliminat in vederea receptiei.


Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

HVMihnea

#10366
Lotul 4, dupa (mergand spre Alba) supratraversarea A10 de catre DN1. Niste excavatoare, se turna beton putin mai jos.


images shares
Un sant de dimensiuni respectabile, paralel cu viaductul

Singura activitate pe care am vazut-o pe lotul 3 este acest excavator care ... excava ceva.. langa o supratraversare imediat dupa Decea (mergand spre Alba).

upload a new photo
Lancram, slabuta activitate


Coada se intindea pana la giratoriul cu A1 Sebes-Orastie... poate si dupa el, eu acolo am iesit.

make image url
Bonus, niste lucrari in ritmul Aktor la vestitul pod peste Aries de la Turda!

Imi pare rau pentru calitatea mizerabila a pozelor, mie imi tremura mana si in somn...
Ceva decopertari se intampla la Alba Iulia Sud. Dar greeeeeeu.
Pe DN1, de la Turda la Aiud asfaltul este parfum (minus giratoriul de la Kaufland, unde totusi se pot ocoli toate craterele). De la Aiud... mai greu. Am depasit direct intr-un gropan barosan, inca aud cum imi aplauda telescoapele.

luc

#10367
Nu știu cât de bine se vede în poză, dar la râul Ampoi, Lot 1, cel puțin firul Turda-Sebeș pare a fi pe poziție Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

@Vancouver: in tarile cu apa calda, stratul de uzura nu se ia in calcul in dimensionarea sistemului rutier. (Oare de ce? cititi pe silabe, incet. U - ZU - RA ). Got it? De aia se poate de 3 si 4 cm. E grosimea minima constructiva (de vreo 2 ori marimea maxima a agregatului). Ar face si mai subtire daca ar putea, ca sa fie ieftin de fiecare data cand trebuie frezat si inlocuit.

Cat despre jalonatul printre utilaje (buldozerul e o exagerare totusi. Se foloseste la terasamente din cate stiu eu, nu la asfalt) e la moda in Ungaria. Sa fiu al naibii....imediat dupa granite, aia in ciuda romanilor ca vor sa ajunga mai repede in Viena (ca la Bucuresti mai greu) pun numai jaloane.

De fiecare data cand am mers prin Ungaria, mobilizarile la actiuni de frezare si intretinere curenta erau mai masive decat ale 70% din santiere de DN uri si autostrazi din Romania.
Drumurile noastre POATE;

Mersul trenurilor

Ce ma enerveaza astia care tot posteaza pozele alea cu crapatura pe toate retelele de socializare, parca ar fi platiti de CNAIR ar fi in stare sa mai amane si deschiderea din mai..

Ionut

Nivelul maselor, in ceea ce priveste infrastructura, este foarte jos. FOARTE jos. De aceea functioneaza atat de bine manipularea actualei conduceri CNAIR. Stati sa-l vedeti pe Neaga. In fine, A10.

V-am zis ca am dat un interviu azi la Radio Cluj (? parca, nici nu mai stiu, oricum ceva radio mai din zona) si le-am zis ca sunt alunecari care s-au mai vazut pe autostrazile din Ardeal si deocamdata nu trebuie sa ne panicam (cum ca ar fi alt OS3 sau porcarii) si constructorul probabil va repara in urmatoarele cateva saptamani. Sper sa se inteleaga.

carutasul

Chestia e că în neconformitățile invocate până acum nu apărea nici o crăpătură, asta a fost o pleașcă picată fix din cer pentru CNAIR :)

Dominik

Ma asteptam ca Porr sa se fi apucat deja de consolidat pamantul la acele crapaturi....sau poate de luni sau dupa Pasti....ce mai asteapta ?
You're in Steelers Country

alin_simeriaveche

#10373
Quote from: Daniel_I on March 30, 2018, 05:34:07 PM
Cum isi incepe un roman obisnuit weekend-ul, dupa ce a facut zilnic naveta spre munca. Se aseaza frumos in coloana de doar 9 Km intre Lancram si Alba Iulia, si se roaga sa ajunga acasa in 45 - 50 minute.
Asta nu e o situatie accidentala. Odata cu venirea sezonului cald, acest sector de drum e zilnic supra aglomerat. Cam 9 luni pe an. Las asta pentru cei care prefera autostrazi inchise, pana cand ultimul fir de praf este eliminat in vederea receptiei.
Stai liniștit că în felul acesta se circulă zi de zi prin acea zonă nu doar la început de weekend. Luni și marți am fost cu elevii mei in excursie  in zona Deva Hațeg și am întârziat o oră la întoarcere spre casă doar in Lancram-Alba

AiudA10

Ieri am vazut un camion betoniera cu inscriptia Aktor-Euroconstruct Trading a trecut prin Aiud spre directia Ciumbrud.Nu stiu ce inseamna asta oare au reluat lucrarile? ???

Granata06

Se turna beton la podul peste Mures intre Sancrai si Ciumbrud (cred ca pt piloti) si tot acolo un grup de oameni faceau lucrari arheologice. In rest activitatea este anemica spre 0.


gdo

Eu cred ca totusi lucrurile se misca promitator pe lotul 1... ziarul unirea  ne surprinde cu o serie de filmulete..

Sebes Turda, lotul 1, viitorul pod peste raul Ampoi, 31 martie 2018


Sebes Turda, utilaj pentru transport grinzi, langa Ciugud, 31 martie 2018


Sebes Turda, podul de la Mures, 31 martie 2018


Sebes Turda, lot 1, Valea Orzii, 31 martie 2018


lotul 1, viitorul pod peste raul Sebes 31 martie 2018


dr4qul4

Tot ce vezi e inutil fara nodul Sebes.
Din momentul in care incep sa foreze pilotii cu minim 3 foreze, vom avea data deschiderii, care va fi oeste 1.5 sau chiar 2 ani.
Daca o lalaie cu 1 foreza, nu ducem lejer in 3 ani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

cei de la ziarul unirea au pus si cateva imagini interesante ....una de langa podul peste raul sebes ...cu fosta pescarie ....