News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ddfab

urcam pe viaduct. vedere spre aiud




jonctiunea metal-beton. se asteapta rosturile.




deasupra muresului
















grosimea asfaltului pe viaduct. aprox 4-5 cm. primul strat.

linga viaduct





ddfab

ne reintoarcem pe lotul 2, la  drumul judetean spre beldiu. structura de subtraversare a autostrazii, pe dj.
vedere spre sebes. se lucra la terasamente...




strucutra. avans usor,,,






acelasi loc, vedere spre turda.


ne mutam la viaductul peste calea ferata si valea geoagiu, de langa nodul teius. avans aproape 0... >:(
vedere spre sebes.





strucutra din nodul teius




trecem CF. problemele cu apa persista...


armaturi de piloni in acelasi stadiu...


aici au miscat ceva...vag...




culeea sebes a podului peste valea geoagiu, practic de aici va incepe viaductul peste CF.







la aceste ziduri au mai avansat putin, s-au astupat toate golurile.


valea geoagiu


de la acele capete ale coloanelor forate se va ridica peretele de pe celalat mal al vaii, care va inchide cele doua ziduri de sprijin .


probleme cu apa. aici au sapat santuri pentru scurgere.




aici era pod provizoriu peste vale. se pare ca au venit multe reziduuri si l-au demontat.


alt sant pentru evacuarea apei.


Quest

Colegii care urmariti indeaproape lucrarile de pe A10:
Care din loturi se poate da in trafic in 2018 ? Presupun ca ST3 & ST4 cu siguranta. Sint sanse si ptr ST1 ? ST2 ?
Common sense will get you far !

ddfab

si o ultima oprire, pe lot 1, la podul peste raul ampoi. terasamentul ridicat pana sus, intre acea structura de subtraversare si dig.


spre nodul alba sud


s-a turnat betonul in culeea sebes a podului.




mostre










fundatie pentru pilon sensul sebes -turda.


sensul turda-sebes












culeea turda, doar cateva mustati...


vedere spre turda, fundal dj  alba-drambar



terasamentul spre sebes.


se pare ca se lucreaza si noaptea, daca este nevoie





ddfab

Quote from: Quest on July 02, 2017, 11:00:48 PM
Colegii care urmariti indeaproape lucrarile de pe A10:
Care din loturi se poate da in trafic in 2018 ? Presupun ca ST3 & ST4 cu siguranta. Sint sanse si ptr ST1 ? ST2 ?


loturile 3 si 4, daca avem noroc, anul acesta.
pentru loturile 1 si 2, ne trebuie foarte mult noroc pentru 2018. cel mai probabil 2019.
o seara buna va doresc... :bye:

SB76UFO

@ddfab multa  :cheers: :cheers: rece
Oare aici nu trebuia un racord flexibil?

Pe toata lungimea viaductului sa inteleg ca o sa fie doar o scurgere verticala?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Dominik

Super poze ddfab, multumim pt dedicatie  :cheers: +1
You're in Steelers Country

Granata06

Felicitari  ddfab

@bridge - ai spus ca de ce mai avem nevoie de consultanta privata daca avem drdpurile. Asa gandeam si eu pana la problemele de pe lotul III Sibiu - Orastie a celor de la Impregilo. Acolo prima data consultat a fost Consitrans care a semnalat foarte multe neconformitati. Neaga i-a inlocuit cu Drdp Brasov care au stins din pix foarte multe dintre neconformitati si uite unde s-a ajuns. Sper sa nu gresesc, insa asta imi amintesc din aceasta telenovela.

Quest

#7583
^^
Mersi ddfab !
Common sense will get you far !

ddfab

#7584
Quote from: SB76UFO on July 02, 2017, 11:32:50 PM
Oare aici nu trebuia un racord flexibil?
Pe toata lungimea viaductului sa inteleg ca o sa fie doar o scurgere verticala?

daca te uiti atent la pozele de la viaduct, vei observa pe una din ele ca este o intrerupere a tubulaturii, undeva pe la mijloc. acolo va fi o coborare  si se pare ca a 2-a va fi la capatul dinspre aiud. si mie mi s-au parut foarte lungi traseele pentru scurgerea apelor de pe viaduct. sper sa faca fata la evacuare, ca daca nu, la o torentiala nu-I prea placut.

ddfab


Iceman


rocklee

ddfab ....excelente imagini ....multumim.... :gj: :drunk:

cutter

#7588
O veste "pe surse".

Mâine se ține Consiliul Tehnic-Economic al Ministerului Transporturilor (CTE-MT) care trebuie să aprobe introducerea în legalitate a lucrărilor executate fără autorizație de construire la lacul Stejeriș de pe lotul 4 al autostrăzii Sebeș-Turda.

Dacă CTE-MT aprobă soluția (vreo 300 de coloane de beton armat de diametru 1200mm), următorul pas este Ordinul de Ministru pentru punerea în legalitate a lucrărilor - o formalitate de altfel.

Și s-ar putea finalmente emite autorizația de construire și să se demareze lucrările.

Asta dacă MT nu și-ar fi legat șireturile între ele înainte să încerce să "accelereze".

Au scos din OUG 22/2016 (cea cu auditul de siguranță rutieră) în Parlament prevederile referitoare la refolosirea auditurilor de siguranță rutieră (ASR) efectuate în anii 2012-2015 neconform cu procedura legală (adică prin contract direct între constructor și auditor în loc de intermedierea Autorității Rutiere Române - ARR - prevăzută de legea ASR).

I-am avertizat acum câteva săptămâni pe reprezentanții MT la ședința Comisiei de Transporturi din C. Deputaților că au nevoie de acele prevederi, dar au zis că nu le trebuie, să fie scoase prin legea de aprobare a OUG 22.

Apoi după câteva săptămâni au realizat că ele chiar sunt necesare și ulterior au fost reintroduse în legea de aprobarea a OUG 83/2016 (a doua OUG de accelerare proiecte infrastructură de anul trecut) de către aceeași Comisie de Transporturi. Doar că OUG 83/2016 mai trebuie să primească raport și de la Comisia de Buget care nu i-a mai emis acest raport înainte de vacanța parlamentară. Așa că momentan e blocată în Parlament.

Pe scurt - legea de aprobarea a OUG 22/2016 a fost promulgată și a scos prevederile referitoare la ASR-urile efectuate în anii 2012-2015, iar legea de aprobare a OUG 83/2016 care le introducea e deocamdată blocată.

Așa că pentru emiterea AC pentru Stejeriș nu se poate folosi ASR-ul existent. Deci acum s-a apelat la ARR ca să refacă ASR-ul pentru acei câteva sute de metri... e posibil ca asta să mai întârzie un pic lucrurile.

Ar fi amuzant dacă n-ar fi trist cum își dă statul român cu stângul în dreptul. Incompetență, deprofesionalizare, corupție. Astea-s coordonatele triste.

Dominik

Ar fi rezolvat ultimul impediment in terminarea lotului 4 pana la sfarsit de 2017, sa speram intr-o veste buna azi  :)
You're in Steelers Country