Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

yetiman

Am actualizat si graficul cu valorile noi date de DRDP Cluj pentru L3 si L4, deoarece mi se par mai realiste.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ddfab

noutati de pe lotul 2. in spatele constructiilor de la santimbru fabrici, se pregatesc sa atace forajele pentru viitorul viaduct din zona. au relocat o foreza , au aparut si ceva armaturi. viaductul incepe imediat de langa capatul dinspre alba al celui de al 2-lea zid  de sprijin( cum numeri incepand dinspre alba) si are configuratia culee-pila-pila-culee, deci undeva intre 100-120 metri lungime si va fi peste ceva drumuri locale care duceau spre cariera de pamant.aici au fost si ceva constructii rudimentare demolate.



in spatele zidurilor se sapa la greu, pentru a aduce zona la cota.

aici mai era o zona din zid lipsa, dar ieri au turnat beton si in acest ultim segment.

fotografiile sunt de azi-dimineata si din cauza cetii nu am putut surprinde mai multe aspecte din zona. poate data aviatoare. :D

voicul

Quote from: ddfab on November 18, 2016, 09:08:00 AM




Eu nu pot sa imi imaginez inca ce sprijina acest zid de peste 5 m. Eu vad in dreapta liber si in stanga la fel. Nu stiu ce dealuri (de asta am inteles ca s-au facut) trebuie sa tina.

marinul

eu cred ca zidul va "tine" autostrada care este in stanga zidului. sper sa nu gresesc

voicul

#6229
Ok, ar putea sa fie un raspuns rezonabil, dar sa o tina ca sa ... nu alunece evident, dar de ce ar pleca terasamentul in zona respectiva (pare dreapta ca o campie, desi e podis pe acolo)?
Poate or fi rampa pentru urmatorul pod si de asta sa fie si atat de inalt, dar la Ilia terasamentul nu e tinut de astfel de ziduri.

neobluenet

^^ Zidul respectiv e necesar pentru ca acolo este o zona de deal lin care are sanse sa o ia la vale. Drumul actual urmareste curba de nivel, iar autostrada va fi un fel de semidebleu - semirableu. Pana nu pun umplutura o sa arate ciudat. Pe paginile anterioare este o poza in care incepeau sa puna pamant intre zid si deal care te ajuta sa intelegi ideea de ansamblu.

ddfab

in poza la care s-a facut referinta, in stanga zidului apare drept deoarece s-a excavat si atunci cand s-a construit zidul cat si acuma, pentru pregatirea terenului in scopul construirii terasamentului. probabil ca studiile geo le-au spus ca exista posibilitatea alunecarii acelor dealuri line. daca ati vazut fotografiile cu finalul lotului 1-inceputul lotului 2, se vad clar tendintele de alunecare ale dealurilor din zona. tineti cont ca acolo este nivelul asa de ridicat deoarece este viaductul si pe sub el trebuie o anumita cota.

marinul

la poza postata de @gdo cred ca ai facut referire


ddfab

da. si mai sunt si altele postate cu mai mult timp in urma. in plan indepartat se pot zari alunecarile.

ddfab

#6234
Quote from: gdo on November 10, 2016, 12:57:26 PM


aici se vede si mai bine. este in spatele zidului nr 1, chiar la inceputul lotului 2.

voicul

#6235
Mersi si dau +1 pe aici ca am inteles situatia.

Intradevar in ultima poza are logica zidul, mai ales ca dealul e serios. Deci in poza asta autostrada e prin zona in care e masina Verta-Tel?

Si daca nu e pe acolo, e dupa zid, asa e rezistenta cea mai mare de sustinere a dealului VS. zid pus direct in buza dealului? (nu prea m-am exprimat ingineresc :))


ddfab

^^^ autostrada este in spatele zidului. verta-tel lucreaza la ceva relocari de utilitati.

yetiman

 :D Am confirmarea ca CNAIR ne urmareste forumul si mai si reactioneaza. Pentru asta MULTUMESC CNAIR.

Ca sa stiti despre ce vorbesc: Au corectat in raport valorile pentru progresul fizic pe lot 3 si 4 de pe A10.

QuoteAutostrada Sebes-Turda Lot 3
63.85% 42.65%

Autostrada Sebes-Turda Lot 4
60.26% 39.28%
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Stefan01

Astazi, prins cu treaba in jurul orasului, am decis sa realizez cateva poze din drum cu stadiul lucrarilor de pe lotul 1, sectiunea A. E un mic update.

La podul peste Raul Mures se lucreaza, dar foreza nu este relocata. In locatia actuala a forezei mai au de realizat forarile la 3 pile (de o parte si de alta), plus culeea. Pe partea cealalta a raului realizau lucrari de pregatire la viitoarele forari, inclusiv la situl Limba. Au ridicat o movila de pamant intre Raul Mures si DJ 107C. Ca sa va faceti o idee zona se afla in intervalul 19:36-19:49 din ultima filmare aeriana.


La podul peste DJ 107 se turna beton la una dintre culei – imagini dinspre Drambar catre Alba Iulia












In partea stanga a imaginii, intre macara si structura de beton, se observa terasamentul – vedere spre Teius

Stefan01

#6239
Poze din sens opus









Terasamentul catre Sebes


Podul agricol pozat si acum 2 saptamani (AICI) aflat la cateva sute de metri de limita sectiunii A – imagini de pe DJ 107C (se observa cealalta deviere a drumului) din apropierea baltii de pescuit - vedere spre Teius
Pe filmarea aeriana se afla la 17:34. Poza am realizat-o de pe DJ 107C. In intervalul 17:37-17:41, in stanga sus, se observa baltile de pescuit si DJ 107C. Filmarea e de la Tuda spre Sebes !