Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Teo

Azi-dimineata singurele locuri unde se lucra era pe loturile 3 si 4.
Ts era f activa in zona de final de lot către Turda.
Port in mai multe locuri - in spatele localitatii Unirea, la mănăstirea Dumbrava, lac Stejeris, nod cu A3.
Nu stiu daca ceilalti erau impiedicati de ploaia marunta si temperaturile in jur de 2-3 grade sa lucreze sau din alte motive.
Cert e ca Porr a fost singura companie care nu s-a oprit in totalitate niciodată din lucru, indiferent de problemele financiare, birocratice, iar Ts probabil au fost cei mai eficienti.
Sper si eu la o deschidere a loturilor 3,4 in iunie 2016. Cred ca va deveni ulterior infernal traficul pe Aiud-Sebes, dar intr-un final tot traficul va fi decongestionat.

Ionut



dr4qul4

Eu zic ca e o surpriza placuta. Daca ar fi datat dupa  500 ad atunci ar fi cu adevarat "priceless"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Vor fi facute exproprieri pentru Autostrada Sebeș – Turda

Guvernul se pregătește să exproprieze o suprafață totală de 18.031 mp pentru construirea unui amplasament suplimentar din Autostrada Sebeș – Turda. Cuantumul total al fondului de despăgubire se ridică la 229 mii lei. În capul de afiș al listei de indemnizații se află un o suprafață extravilană, încadrată ca teren arabil, a cărui contravaloare a fost estimată la 47.360 de lei. Sumele alocate din bugetul de stat vor fi distribuite către proprietarii imobilelor în cauză, în termen de maxim 30 de zile de la data la care a fost depusă solicitarea.

51 de persoane ce urmează a fi expropriate și, ulterior, despăgubite. Data limită până la care toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri, opinii și sugestii către Ministerul Transporturilor este 21 noiembrie.

Arena Constructiilor

lupualb

In aceasta dimineata in campul cu maci acoperit de o foita cu zapada, muncea o echipa destul de numeroasa de arheologi.

yetiman

#6216
Azi, atat Por cat si TS merita nota 10!
Desi temperatura era undeva intre 0 si 1 grad (celsius), se lucra bine peste tot.
Evident ca nu ma asteptam, deci nu am nici o poza facuta.
Dar va povestesc, caci stiu ca majoruitatea dintre voi stiti lucrarea si cu ochii inchisi.  :D

L4: - lucrau sus la pasajul peste A10 si bretele de la Kaufland (era plin de veste portocalii sus pe el)
- statia de asfalt de la organizarea de santier era pornita (banuiesc ca au in plan pentru mai tarziu - sau poate maine - sa mai toarne niste asfalt)
- miscare serioasa era si la subtraversarea din varful dealului (inspre Turda pare ca au coborat pana la nivel, in partea cealalta mai au inca de carat mult)
- activitate destul de sustinuta in zona lacului Stejeris, iar traversarea peste A10 de langa lac are grinzile ridicate pe pozitie
- lucrari in continuare la spatiul de servicii
- relocarea DJ de la manastire incepe sa prinda contur din ce in ce mai serios. Au ajuns cu decopertarea pana (aproape) la DN, iar langa au facut un sant de scurgere pietruit (arata chiar bine, dar parca nu la fel de elegant ca si cele a UMB-ului)
- zonele ramase in urma sunt si ele in lucru dar nu am reusita sa vad daca s-a facut relocarea de catre Electrica

L3: - si aici se lucra pe toate zonele care sunt vizibile
- miscare la nod Decea
- in zona unde s-a relocat DN-ul creste si terasamentul de la autostrada
- in partea cealalta lucreaza la pasajul peste CF
- nu am vazut daca se lucra la podurile peste Mures, dar inclin sa cred ca da
- la fel, la marele debleu lucrarile avanseaza. Acum ca au cazut frunzele, se vede si din DN. Si se vede deja terasament clar conturat.
- si la nodul Aiud se vede continuarea lucrarilor - terasamentul incepe sa se apropie de DN (pentru descarcarea la Aiud)

L2: - aici "punctul meu de contact" e foarte limitat la nodul de la Teius.
- Chiar daca avansul nu e semnificativ (poate ca exista motive obiective dar nu le stiu eu), totusi se lucraza.
- Fata de acum 2 saptamani (cand am trecut ultima data pe acolo) au terminat jumatate din culeea stanga (directia Teius -> Blaj). Adica au turnat betonul si au decofrat-o. Mai au la partea superioara, evident. A doua jumatate este si ea cofrata (nu mi-am dat seama daca betonul e turnat deja sau nu). Pe partea dreapta, jumatate de culee e si ea cofrata iar cealalata inca e la stadiul de armatura (spre gata, asteapta cofrajul)
- mai sunt si lucrari de decopertare pentru nodul efectiv. Am vazut deja si tarusi pe directia traseelor, semn ca vor continua cat de curand, cred eu.

Cam atat despre stadiu actual.
Din ce am vazut, Porr si TS sunt hotarati sa lucreze si sa finalizeze lucrarile anul viitor, eu estimez la trimestrul 3 (august) ca ar putea sa fie gata. Cu conditia, evident, sa nu apara blocaje din exterior.

Nu stiu ce sa zic de loturile 1 si 2. Intr-un fel mi se pare normal sa nu aiba o super-mobilizare pe inceput de iarna. Desi sunt lucrari care pot si facute si in conditii mai vitrege, nu stiu ce sa zic. In februarie-martie 2017 vom vedea, intr-adevar cat sunt de seriosi (sau nu).
Important e sa aiba totul pregatit (autorizatii, descarcari arheologice, subcontractori). Si sa vedem de la ce procent vor pleca in 2017 (inca astept cifrele publicate de CNAIR).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

elion

#6217
Subscriu spuselor lui Yetiman ,, Azi, atat Por cat si TS merita nota 10!''
lot 3 în preajma DJ 107E în urmă cu o oră



















yetiman

#6218
 :lol: Cred ca cei de la CNAIR au citit postul meu de dimineata si s-au grabit sa publice raportul lunii noiembrie:



Si, din graba, n-au fost in stare sa actualize corect cifrele.  >:(
Este evident IMPOSIBIL ca pe L3 si L4 sa fie progres ZERO fata de luna trecuta, cand, de fapt, aici s-a lucrat cel mai mult pe A10.

CNAIR!!! Se aude? Va rog corectati cifrele si veniti cu cele actuale!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

yetiman,
cred ca sunt cifrele care exprima doar facturi emise de antreprenor, nu lucrarile executate fizic...
In mod clar exista un decalaj serios intre ele.

Oricum, multumiri pentru "up-date" !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

icristian

Eu cred ca facturile emise intra la progresul financiar.
Progresul fizic cred ca presupune lucrarile fizice executate dar si aprobate de consultant. Probabil ca aici e cauza pentru decalaj.

yetiman

@icristian
- sigur ai dreptate - si in raport sunt 2 coloane distincte: fizic si financiar
Dar nu pot sa cred ca in ultima luna consultantul n-a aprobat nici o lucrare de pe L3 si L4. In octombrie chiar s-a lucrat.

Daca te uiti pe grafice, exista modificari in fiecare luna, mai mici sau mai mari, exact din acelasi motiv (doar lucrari aprobate, probabil).
La fel si pe alte sectoare.
Si vizibil mai mici decat ce vedem noi "live" pe teren.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Cozak

V-am spus eu ca TS se misca bine cand are front de lucru.O sa vedeti la anul ca vor fi primii gata.Bravo!Eu i-am urmarit pe A6 si A1 TM-Lugoj.

yetiman

 :lol: Ce povesteam de procente executie? Azi vad ca si pe site la DRDP Cluj au aparut cifre noi:

Autostrada Sebes Turda


Lot 1, km 0+000 – 17+000

Constructor : Asociere Impresa Pizzarotti & C S.p.a – Pomponio Constructii S.R.L.;
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta : DRDP Cluj – inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.I.R. SA
Valoarea Lucrarilor : 541.739.137,21 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni.
Data semnare contract : 14.11.2014 .

Stadiu fizic: 15.99% (31.10.2016)



Lot 2, km 17+000-41+250

Constructor: Asociere Aktor Tehnical Societe Anonyme (Aktor S.A.) – S.C. Euro Construct Trading 98 SRL
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta: S.C KAPPA – ARCHITECTS&ENGINEERS S.R.L
Beneficiar: C.N.A.I.R. SA
Valoarea Lucrarilor: 549.332.493,62 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni
Data semnare contract: 14.11.2014 .

Stadiu fizic: 12.00% (31.10.2016)



Lot 3, km 41+250 – 53+700

Constructor : Asociere Tirrena Scavi SPA – Societa Italiana Per Condotte d'aqua SPA
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta : DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.I.R. SA
Valoarea Lucrarilor : 420.511.921,44 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni.
Data ordin de incepere : 20.05.2014 .

Stadiu fizic: 65.00% (31.10.2016)



Lot 4, km 53+700-km 70+000

Constructor: Asociere Porr Construct SRL–Porr BAU GMBH
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta: DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.I.R. SA
Valoarea Lucrarilor: 470.004.894,83 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni
Data ordin de incepere: 20.05.2014 .

Stadiu fizic: 60.26% (31.10.2016)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

icristian

Probabil nu au completat astia de la Cnair progresul pentru loturile 3 si 4.
Pentru loturile 1 si 2 progresul este mai avansat la cei de la Cnair fata de DRPD Cluj. Diferenta este din cauza ca DRPD a dat raportul de la 31.10.2016, iar CNAIR pe 15 noiembrie.