Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

gdo

#6015
Buna colegii, cu scuzele de rigoare pentru intarziere, o sa incerc sa raspund colegilor care au mai pus intrebari legate de lotul 1 in decursul acestei saptamani, acolo unde evident am un raspuns,
Daniel_I pe lotul 1 se lucreaza pe sectiunea A peste tot unde se poate lucra, intradevar exista zone neatacate  acolo unde sunt situri nedescarcate, eu as spune ca marele plus este acum ca s-a incheiat descarcarea siturilor in zona podului peste Mures si au inceput forajele si ca s-a inceput descarcarea la situl din apropierea Ampoiului, iar in momentul in care se va termina si acolo partea de descarcari vor putea incepe forajele plus un front important de lucru la terasament.
Deasemena o sa ii raspund tot eu si legat de intrebarea de la Km 6 unde au un deal de rupt, va fi un semidebleu acolo, ai dreptate Daniel in mare, tot acolo in apropiere este si aceea groapa de exploatare de care spui, iar la autostrada se lucreaza practic exact vis-a-vis de groapa de exploatare, peste drum si in spatele caselor, acolo as zice ca sunt fotrte destul de importante concentrate.
Mai era o intrebare legata de subcontractori...aicea o sa raspund din perspectiva strict a mea si a ceea ce am vazut in santier: Marcu Compani, Total NSA, Tomiflex, dar in mod sigur mai sunt si altii, eu doar pe acestia i-am vazut :)

Iar legat de zona Lancram unde va fi o supratraversare a DN-ului, nici acolo nu se lucreaza, deoarece se asteapta aprobari pentru a se pute devia DN-ul si a se incepe lucrarile, iar in zona celebrilor maci, acolo in apropiere se afla un sit care urmeaza sa fie descarcat...

Eu spun ca este bine pe lotul 1 faptul ca s-a inceput lucrul la podul Mures si Nodul Alba Sud si deasemenea tot ca plus este faptul ca grinzile sunt pregatite, iar de indata ce se vor ridica pilonii aceste vor fi montate.
Minusurile mari sunt intradevar sectiunile B si C pentru care probabil va mai trece o buna perioada de timp pana vom avea AC.

Cu scuzele de rigoare atat din partea mea cat si a colegului Stefan01, am intarziat cu raspunsurile deoarece a fost o saptamana megaplina.

Sper sa fi raspuns in mare parte la intrebarile puse in ultima saptamana.  :)

Bulwyn

Stie cineva de stadiul in care se afla PT pt sectiunile B si C de pe lot1? Poate nu era rau formulata o intrebare si pe aceasta tema in scrisoarea trimisa de API. 😉
Relativ de descarcarile arheologice de pe acest lot, acum cateva luni cineva a postat un sumar despre ele (cate sunt, cate mai trebuie descarcate samd). Stie cineva eventual care este stadiul actual al siturilor, cate/care mai trebuie descarcate si ev. un calendar? Mersi 😊

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


elion


Daniel_I

#6018
Mulțumesc Gdo pentru răspuns și implicare
Concluzia mea din fotoreportajul vostru si din ce am văzut pe teren, e că pe lotul 1 nu se lucrează încă la capacitate maximă deoarece chiar și acolo unde au deja AC, se stă după avize (supratraversare DN) si situri arheologice. Dacă problemele astea ar fi rezolvate peste iarnă, in mare parte întârzieri ale instituțiilor statului, in 2017 ar trebui să avem un avans semnificativ de peste 50 %. Nu-i mai reține nimic.
On The Road

Stefan01

#6019
Asa cum spune colegul gdo, toata saptamana am fost prinsi cu probleme. Scuze ca nu am putut sa raspund pana acum !

Incerc sa raspund la fiecare nelamuriere.

1. La km 3 avem un pod peste Raul Sebes. In apropierea acestuia se alfa o balta privata unde autostrada va trece. In ultima filmare din avion se vad la 20:53. Va fi un fel de ,,Lacul Stejeris", dar pe o portiune mai mica. Cu totii suntem constienti ca aceasta zona are o importanta mult mai redusa in comparatie cu capetele lotului. In masura in care amanuntele din zona adusa in discutie se pot face publice, vom reveni cu detalii.

2. Doresc sa fac o corectura pentru a nu se crea confuzie. Zona in cauza nu este atat de aproape fata de locul unde constructorul sapa pentru a-si lua material la terasamente. Luam ca repere :

a) ultima filmare din avion (o gasiti aici) e intre 19:37 (podul peste Raul Mures), 19 :48 (situl arheologic Limba care este finalizat), 20:01 (se vede coltul colinei si acele sere cu acoperis verzui) si 20:11 (din spatele caselor).

b) postarea mai veche in care aratam locul de unde isi procura material pentru terasament o gasiti aici

c) Harta cu explicatii



3. Asa cum spunea si colegul gdo, vom mai avea de asteptat pana sa iasa AC pe sectiunile B si C. Speram ca la sfarsitul lunii viitoare sa se finalizeze un pas important in vederea obtinerii acestei autorizatii.

Stefan01

Ultima filmare din avion a A10 o gasiti aici. Limita dintre lotul 1 si lotul 2 este la 16:52. De acolo incepe sectiunea B a lotului 1 si tine pana la 17:23. De la 21:48 pana la 22:10 este sectiunea C.

Asa cum spuneam in postarile anterioare, sectiunea A (de la 17:23 pana la )este fragmentata de catre 6 situri arheologice. Acestea se afla, cum mergem de la Sebes spre Turda, intre:

-   intersectia A10 cu DN1 si km 2 (vestitul camp cu maci) - de la 21:14 pana la 21:22;
-   imediat dupa km 5 (sper sa nu ma insel) - de la 20:07 pana la 20:10;
-   aproape de km 7, inaintea podului peste Mures (situl Limba) care este finalizat - de la 19:45 pana la 19:55;
-   breteaua nodului Alba Iulia Sud;
-   km 9,7 (langa Raul Ampoi) si km 10,6 este atacat - de la 18:37 pana la 18:46. Din spusele constructorului, descarcarea acestui lot va dura 60 de zile. Sa speram ca va dura doar atat;
-   km 12,8 si km 13 (in apropierea acelei balti private pentru pescuit) - de la 17:42 pana la 17:49.

Atentie ! Filmarea este facuta in sens invers, de la Turda la Sebes.

Bulwyn

Mersi pt raspuns @Stefan01. Pare sa fie inca destul de lucru cu descarcarea arheo. Sper si eu ca peste iarna se rezolva toate problemele birocratice si din primavara sa nu mai aiba "scuze" si sa vedem cum "creste" autostrada. :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Stefan01

Cu placere, Bulwyn ! Si eu sper. Imi doresc tare mult sa intre intr-un ritm sustinut.

Sunt probleme cu siturile arheologice deoarece nu se gasesc oameni care sa execute sapatura manuala. Mai mult decat atat, nu gasesc subcontractori care sa presteze lucrari de calitate.

Haideti sa privim partea buna a lucrurilor si tin sa felicit pe unul din subcontractori, Marcu Company mai exact. Ma refer la cel care lucreaza in zona unde Daniel_I ma intreba mai multe detalii (km 6). Au o basculanta celebra datorita desenului.  :) O gasesti in postarea de aici In aceasta imagine, la inceputul lunii septembrie, lucrau in zona de unde Pizzarotti ia material pentru terasamente.

rebel

nu stiu daca sa mai intrebat sau nu, dar la arheologie le trebuie si lor AC sa poata lucra pe lotul respectiv.. ca totusi a fost un an intreg fara AC si nici un arheolog..

Marius

Ieri seara am stat aproape 10 minute la semafor uman, la pasajul de la Decea. Eram in a doua masina la rand spre Teius. Am povestit putin cu "semaforul" care mi-a spus ca marti vor trasa liniile pentru a doua banda.

simplex11

#6025
Fisier kml pentru Google My Maps (trebuie făcut un cont personal) care pune pe harta câteva autostrăzi terminate sau în construcție cum ar fi Sebes-Turda.

Fisierul este foarte util deoarece odată descarcat în Google My Maps iți desenează în detaliu autostrăzile (le poți șterge pe cele care nu te interesează) după care adaugi diverși markeri, poze și clipuri video, cu sau fără coordonate GPS, direct pe harta, pentru a-ți ilustra cu ele comentariile.


Da click pe imagine pentru a intra în situl Google My Maps cu autostrăzi, de pe care am luat fișierul kml de mai sus. 

Ionut

Update de vineri dupa-amiaza, A10 loturile 3 si 4, sursa secreta.

Incepem cu lotul 3, in jurul km 41.











Ionut


Ionut

Urmeaza nod Aiud unde se pregateste macaraua pentru a ridica ultimele grinzi. Pe deschiderea peste calea ferata se vor ridica grinzile in 3 zile, exact in portitele de timp cand nu circula trenuri (se va intrerupe curentul electric pe linie).










Ionut

Urmeaza podul peste Mures, viaductul mare care se continua pana la debleul Gambas. Si acest debleu.