Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

neaghi

Daca randarea e corecta, pare sa fi "economisit" cam 10 piloni si grinzile aferente..cu pretul formei traseului DN.

Autostrada/zile ar trebui sa existe zeci de ani, eventual reparate/modificate, dar traseul tot acelasi va ramine, si e trist ca pentru citiva piloni in plus, s-a modificat atit de radical si periculos traseul DN.

Practic autostrada ar trebui sa fie peste timp,un fel de opera de arta, o marturie a timpurilor noastre si nu o improvizatie..

Probabil peste ani,  vor fi destui care sa se intrebe ce a fost in mintea proiectantilor, si poate se va modifica cind se va trece la 3 benzi si profitul va fi pus pe locul doi...

rebel

#5896
Multumim pentru filmare, totusi multe portiuni neatacate inca si pe lotul 1 si 2... si pe 4 electrica ii cam tine pe loc pe Porr in vreo 4-5 locuri.. totusi cam mare muresul la 19:40  (fata de alte zone unde se intersecteaza cu autostrada..

totusi fata de alte curbe o sa aiba o limitare de 50km si radarul la capatul ei la fel ca cea inainte de intrare in Aiud.. (o sa avem cativa zburatori care se cred pe autostrada si-o sa mearga cu viteza maxima..

ps: cu capetele lotului 1 ce se mai aude?

dr4qul4

Muresul acolo e dupa confluenta cu Tarnava. Daca acolo e mare, pe A1 e si mai mare. Totusi nu ar trebui sa aiba probleme la poduri, nu prea mai sunt sanse de viituri de acum
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Problema e ca nu s-au apucat de ele :)

gdo

Vin si eu cu un set de fotografii care ne arata ca pe lotul 2 creste mobilizarea, fotografiile sunt realizate intrea Santimbru si Oiejdea





















Deasemenea folosesc intens drumul Beldiului, care a fost un furnicar in ultimele zile, pentru transportul de piatra mare pentru zonele mlastinoase, acestea se pot observa si pe filmarea anterioara.

trifuhoria

Buna,
vin si eu cu cateva cadre de vineri si de azi dimineata (luni) de la relocarea DN-ului din zona lotului 3:








Si de azi dimineata...se lucra la taluz...pe ploaie:




icristian

Am facut o comparatie intre A10 30.09.2016 cu 09.08.2016

Lot4:














icristian


icristian


icristian


ciprebbe

#5905
Quote from: vancouver on October 01, 2016, 12:25:56 AM
Bine ca macar calea ferata a scapat...  :lol:



Sau poate se inspira de aici si deviaza si calea ferata :bash:

Devierea (corect e relocarea) DN-ului de la Decea s-a facut exact ca in proiect. Ca au modificat(optimizat) viaductul  e alta poveste insa se vede si in randare ca DN-ul se executa exact cum a fost prevazut. TS nu e vinovata pt executie, proiectantul....

LE:
merci icristian
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

Nu mă prea pricep la constructii, dar ceva geometrie....: unghiul sub care se intersecteaza cele doua este foarte ascutit, ceea ce probail ar fi dus fie la grinzi foarte lungi fie la un pilon in mijlocul DN-ului, care iar ar fi fost o idee cam proasta . Probabil o solutie mai eleganta era relocarea pe o distanta mai mare, in asa fel incat curbele sa fie mai largi, dar asta se lasa cu exproprieri suplimentare. In fine... acum faptul e consumat.

AndyM09

@icristian
Superbe cadre!  8)
Sa tot vedem astfel de diferente.
Progrese notabile pe toate cele patru loturi.

icristian

Screenshot-urile sunt din locuri unde am observat eu diferente majore.
Dar exista cateva zone bune fara nicio schimbare.

Oricum progresul este vizibil, chiar sunt curios ce o sa raporteze acum in octombrie CNAIR.

Silviu

Termen de finalizare din declaratiile D-lui Ministru pentru loturile 3 si 4 final de 2017?