News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

AndyM09

#5205
Maine in jur de ora 8 voi pleca si eu din Cluj pe cursul santierului A10.
Sunt curios daca vor lucra pe inserat.
Ma uit cu tristete la acest topic si prevad o reziliere, urmand ca inaugurarea sa dureze cativa ani.  :((

gdo

Pe lotul 2 au inceput sa lucreze la structuri si intre Teius si Aiud, o mare parte din cifele care incarca beton din organizarea de santier merg spre Aiud, cel mai probabil in zona unde se foreaza..Garbova daca bine retin..

cutter

Eu sper (și am semnale) că în curînd vom avea, în sfîrșit, vești bune pentru A10.

laszlo.robert

Cutter stim ca nu poti sa spui mai mult,dar sa speram ca te referi AC lot 3,4 si clarificarea de pe lotul 1
Multumim pentru efortul tau.

AkaManah

#5209
Din ciclul: noi muncim, noi nu gandim....aseară a venit la viitorul podet peste Secadase- Sancrai un TIR cu o grinda respectabilă . Cum programul de încheiase  la ora 5 si el a venit la 7 a fost nevoit sa întoarcă (greu de tot) si sa plece.

In alta ordine de idei...Ne distrug casele cu trepidatiile de la camioane.  Ce se poate face  sa nu mai traverseze satul? Nu trebuia sa isi facut căile tehnologice deja?

sursasecreta

Mai pozati macii zilele astea? :D pt ca vor fi istorie.

Astrele sunt aliniate intram in linie dreapta , "joc de glezne" pt Pizzarotti si TS inainte de restart.

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

NGC

Da, da, da, pregatiti aparatele foto pentru ca "e de bine". ;)

SILVIUFG

Vesti bune???  :) Sa vedem cat de ,,furibund" va fi acest restart. Sa vedem zeci de basculante, excavatoare, macarale, foreze, freze, stripteuze, maseuze.... etc...... la lucru!!! Sa sara macii din pamant. Sa se ridice praful (cat se poate figurat vorbind) sa-l vad din Fagaras.

Daniel_I

Quote from: cutter on June 17, 2016, 01:09:19 AM
Eu sper (și am semnale) că în curînd vom avea, în sfîrșit, vești bune pentru A10.
Mă bucur să aud vesti bune
Astăzi de dimineață la ora 8.00 era coloana de 10 km la intrare în Alba dinspre Sebeș
Sper să vedem coloana de excavatoare la Pizzaroti pe Lotul 1

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

yetiman

Stadiul proiectelor, conform CNADNR:
Quote
1. Autostrada Sebes-Turda Lot 1 Fizic:  12.55%  Financiar: 20.02%
1) Lipsa Autorizație de Construire pentru sectiunea A
2) Finalizare proiectare pentru Sectiunile B (km 14+000- km 17+000) si C (km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes

2. Autostrada Sebes-Turda Lot 2 Fizic:  9.28% Financiar: 19.25%
In data de 05.04.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr.7 pentru Sectorul 2 (a): km 22+500 - km 25+300; (b) km
26+100 - km 35+000; Sector 3: km 35+000 - km 41+250.

3. Autostrada Sebes-Turda Lot 3 Fizic: 48.68% Financiar: 22.20%
1)Intrarea in legalitate in ceea ce priveste executarea lucrarilor fara autorizatie de construire si plata acestora
2) Coexistenta intre autostrada si morminte familiale
3) Lipsa Autorizație de Construire

4. Autostrada Sebes-Turda Lot 4 Fizic: 47.50% Financiar: 39.34%
1) Obtinerea Autorizatie de Construire pentru zonele excluse de la autorizare din cauza lipsei scoaterii din circuitul agricol
(zona Miraslau), lipsei Avizelor de amplasament favorabile si zona lacului Stejaris pentru care a fost necesara revizuirea
Acordului de Mediu.
2) Obtinerea Autorizatie de Construire pentru suprafetele de teren suplimentare

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AkaManah

Ieri din ce am vazut de pe drumul Alba-Iulia- Cluj: Lotul 4: miscare in zona nodului de la Turda- asfaltau o bretea; la viaduct era un nene- paznicul probabil; ceva miscare la un viaduct in zona loc. Unirea. Lotul 3 nici o miscare- si e destul de afectat de ploile din zilele trecute. Terasamentul a avut serios de suferit. Lotul 2: am vazut ca masoara in zona viitorului pod peste Mures la Sancrai, se lucreaza la foraje si turnat piloni in zona viaductului Secadase-Sancrai, continua sapaturile arhelogice in zona. Se foreaza si la Valea Garbovii. In rest nu am mai vazut sa se munceasca la zidul de sprijin dintre Oiejdea si Alba Iulia. Nu se mai lucreaza de ceva vreme nici la viaductul care va traversa DN1 la Oiejdea. Am vazut o miscare anemica in spate la Albalact- nu par sa faca mare lucru. Se lucreaza si la nodul de la Teius dar, in slow speed.La lotul 1 refuz sa privesc- ma deprima prea tare in ciuda macilor.

gdo

Buna dimineata,

Sunt semnale ca pe lotul 2 incepe sa creasca numarul de utilaje... au sosit mai multe bascule in dimineata aceasta, si mai multe excavatoare (acestea momentan in organizarea de santier, dar curand speram sa le vedem in actiune)..asteptam sa creasca turatia si sa vedem furnicarul.. eu inca astept vestile bune.. sper legate de lotul 1 in special..
O zi frumoasa!

alecu26

totusi ce se intampla pe lotul 1? Suntem ""amenintati"" ca e iminenta demararea lucrarilor de cateva saptamani, luni bune.
Drumurile noastre POATE;

yetiman

Se pare ca demararea lucrarilor e la fel de "iminenta" ca si rezilierea.
Deja au fost zeci de termene si pentru una si pentru alta.

E doar Nesimtire, Nepasare, Indolenta.

Am inteles ca sunt probleme, am inteles ca sunt discutii, am inteles ca se incearca rezolvare amiabila. Dar ce e prea mult e prea mult!
In orice firma privata, asta ar fi dus la foarte multe demisii si demiteri si chiar la falimentul ei. 

Nu pot sa inteleg de ce acest CNADNR mai este tinut in viata in forma actuala. E clar ca este Inutil, Nefunctional si Dezastruos!

Trebuie facuta o reforma masiva acolo. Fie desfiintat complet si facute alte companii (asa cum propune adiarc) , fie reformat din temelii si impartit pe divizii dupa model extern (cum propune vancouver - ASFINAG e un bun exemplu).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

dar oare chiar nu exista nici o zona fara probleme? pe nici o zona nu exista AC? sau pe care sa se poata da AC?
Drumurile noastre POATE;