Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

adiarc

urmeaza festival de poze...stay tuned  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

sa-i dam drumul

asadar astazi up-date de pe lotul 4,Porr

incep prin a multumii pt spijinul acordat in accesul pe santier.
Multumesc Eurocopter si multumesc Porr pt sprijinul acordat si mentalitatea deschisa si constructiva.

nodul Turda de pe A3







nodul Turda,from inside  :)
practic sunt aproape gata 2 din cele 6 bretele.Celelalte 4 sunt in stadiul incipient de mai jos din mai 2015...motivul...bineanteles lipsa AC



aceasta este una dintre cele in stadiu incipent..iesirea pe sensul Turda-Tg.Mures



urcare pe A3,tot spre Tg.Mures











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

A10 mai departe spre Aiud







pasaj peste A10 al unui Dc langa centrul logistic Kaufland







deja avem rigole si innierbare





debleu langa intersectia spre Moldovenesti....deja pozata aceea plasa din fibra de arbore de cocos





pasaj peste A10 al DN...pe dedesubt va trece A10.......nu putem trece pe dedesubt,deoarece este inundat....diferenta de aici si nivelul viaductuului mare,de dinainte de lacul Stejeris ( cel mare vizibil din DN ),este de 23 de M!!!! :o



panorama inapoi





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc









drum tehnologic...prin transee  :D





se aplica stilul Umb,,,pe masura ce coboara,taluzeaza,innierbeaza...de fapt asta e normalitatea,de care unii se fac ca nu au auzit



spre viaductul cel mare







spre lacul Stejeris





aditivarea terasamentului cu Durosol













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





pe dr,unde au pus piatra sparta au avut o alunecare...e plin de izvoare subterane











suntem chiar pe lacul Stejeris...o portiune de cateva sute de M,pe care NU se lucreaza...motivul il stiti...lipsa AC



pasaj DC spre Stejeris



















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

cam asa arata geamul lateral al unui Duster muncit pe acest santier....scarificare terasament datorata excesului de umiditate



stalpul de langa autostrada trebuie relocat









imi place asta...POWERED BY PORR







in st.va fii viitorul C.I.C( centru de intretinere si coordonare de langa Dumbrava )





zonele pustii....ori n-au AC,ori sunt utilitati nerelocate...ori amandoua  :bash:



langa Man.Dumbrava



langa fabrica Leier





pasaj aferent DC ce urmeaza sa fie relocat,spre Dumbrava



nu pot decat sa ma bucur ca nu vor fii pile pe mijlocul autostrazii





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



un alt stalp nerelocat...chiar in mijlocul autostrazii

















privire inapoi spre Turda











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



ditamai linia de 400 de MW,in mijlocul autostrazii







capatul lotului 4,inceputul lotului 3 in zona Inoc





cam asta ar fii
Concluzii
- ritmul nu este cel pe care ni-l dorim cu totii,cei bine intentionati,impreuna cu Porr si nici nu va fii atata timp cat nu exista AC complet
- termenul inaintat de Porr pt rezolvarea AC completa,de catre autoritati este 16 iulie...daca nu vine pana atunci..PA...reziliere..sper din tot sufletul sa nu fie cazul.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Multumim de update. Daca aveau AC lotul se apropia de finalizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Multumim de poze....Vazand dupa poze sigur nu termina anul asta...Pacat :((
adiarc :cheers:

3xteam

Multumim adiarc. Daca aveau AC toate loturile ...... aveam ce inaugara anul asta.... asa asteptam "birocratii" sa-si faca "treaba / meseria".

apropo cine stie, nu exista in vreo lege, nici-o sanctiune, ceva imputare, orice, ca sa putem scapa de acei "franari" ?

TibiV

#5186
Vazand dupa poze sunt singurii care au sanse sa ternine anul asta.
Daca li se dau niste "maruntisuri". Gen AC.

Si cum zice Cipi...
Sa rezilieze EI contractul daca Romania (adica tot ce inseamna statul asta incapabil si corupt) nu a fost in stare sa le dea un teren "la gata": Baieti, contruiti aici o autostrada pentru noi !

Daca dupa 2 ani noi inca inca avem stalpil LEA in mijlocul drumului...

Ce masa-mare, fiecare se crede stat in stat ?
"Electricele" de toate nivelurile se cred invincibile doar pentru ca au monopol ?...

Ma opresc aici ca sa reduc probabilitatea (de 99%) de a fi sters....
Dar... e o mizerie.
O tristete pentru restul vietilor noastre...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian-FSB

Salut.

Ma uit si eu cu tristete la situatia lucrarilor pe de A10. Fix acum un an cand am fost intr-un mic concediu in Hun/Svk am trecut prin zona (si la dus si la intors), ma uitam la ritmul sustinut de lucru al celor de la Porr, si visam ca in 2016, maxim 2017, o sa avem autostrada A10 terminate + finalizat Gilau-Nadaselu. Aveam speranta ca o sa ajung mai repede la aquapark-urile din Oradea/Debrecen/Miskolc/Hajduszobozlo insa m-am inselat. Pana atunci ramanem doar cu Therme Bucuresti (dar si acolo am avut parte de surprize neplacute) iar in sezonul estival Riviera bulgareasca. Pana cand nu o sa intre DNA-ul in domeniul Min Transporturilor nu avem sanse sa se miste ceva.

PS: just for info, sa consulati Scrappercity, sectiunea dedicata Serbiei si Slovaciei (in cazul Bulgariei avem informatii actualizate privind situatia infrastructurii rutiere de la unii din colegii nostrii - multumim pentru uptade- iar in cazul Greciei nu este cazul sa va uitati ce tuneluri fac baietii pe A1 in zona Platamonas - tunelul Tempi - ori A5 pentru ca umilinta ar fi maxima) sa vedeti ce fac tovarasii de acolo in materie de tuneluri si viaducte pe A1 (Serbia) ori D1 (Slovacia). Recent citeam ca Elvetia a inaugurat un tunel (feroviar cred) de aproape 60 km (mai lung decat cel din Japonia care uneste insulele Honshu si Hokkaido ori cel pe sub Canalul Manecii). Suntem la ani lumina fata de vecinii nostril, nu mai zic fata de Europa de Vest, iar lipsa infrastructurii de orice fel incepe deja sa-si arate "roadele" asupra economiei romanesti.

aditd

Pentru A10 eu nu am renuntat inca la 2017 la deschidere lot 4 si 2. Nu stiu cum si cand o sa iasa ceva cu lot 3.
Oricum vorbesc de posibila terminare, nu circulare a lor (lot 4 are iesiri pe lot 3 ... deci).

Silviu

intrebarea mea este daca Porr isi permite in prezent o reziliere(Doamne fereste sa nu se intample ca asta ar inseamna inca 2 ani de intarziere) sau ii o presiune pusa pe INAPTI(CNADNR si MT) sa elibereze AC?