News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

aditd

#5190
Intradevar nu am luat in calcul nici o reziliere pentru estimarile mele.

Poate ma lumineaza si pe mine cineva:
Inteleg ca lipsete AC pe loturile noi expropiate si de asta nu se lucreaza in forta. Dar asta implica ca exista AC pe vechile suprafete (si eu as gandi vechile suprafete mult mai mari decat cele noi) DECi nu ar putea sa lucreze mult mai mult?

shamanu

Din punctul meu de vedere rezilierea e echivalenta cu abandonarea lucrarilor... din experientele trecute:
-bechtel => suplacu de barcau... reziliat, reluat la pastele cailor
-intrarea in Bucuresti ( 3 f*ing KM) => reziliat, reluat in curs (inca nu s-a infipt lopata in pamant)
-romstrade => asta e cazul fericit... a fost reluat si uimitor au facut cumva de s-au incadrat in timp cu ungurii (asta dupa ce noi aveam un avans considerabil)

@adiarc: asa ma doare inima cand vad o piatra in parbriz (si asta din cauza drumurilor proaste de la noi)

yetiman

^ exact cum zici - reziliere inseamna ingroparea proiectului pe termen lung (era sa zic nelimitat)

La Arad-Nadlac a fost cu totul alta situatia, fiindca eram ïn "competitie" cu vecinii nostri.  :D

Si nu-mi povesti de parbrize... Pe DN1 (intre Cluj si Teius) am avut o perioada in care am schimbat un parbriz/luna.  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Si eu schimb aproape anual parbrizul...dar e adevarat ca fac min 60.000/an

Cat despre Porr ei aveau totul pregătit pt a termina in Decembrie 2015....si ar fii reușit...mi-a spus asta inginerul care m-a insoțit...un tip f.ok si cu multa experiența'care știe ce vorbește ...a lucrat in trecut  tot la A3 pt Bechtel,pe Dn 14 pt Strabag si acum Porr"""fiecare zii de indolenta ii costa mii de euro


Acest proiect strategic ( la fel ca toate celelalte) este tratat mult mai rău ca un cetățean care vrea sa-si pună o reclama luminoasa pe boutique si cere aviz primariei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cozak

Adiarc multumim pentru poze si timpul afectat acestui reportaj foarte frumos!
:cheers:

AFC

Multumim Adiarc, pentru poze, vesti si munca depusa.   :cheers: :gj:
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

vancouver

In mod normal lucrurile pe A10 vor evolua astfel:

1. In luna iulie AC pentru lot 4 Porr si lot 3 TS (ambele incl. expr. suplimentare).
2. Porr deja este mobilizat 50%, poate accelera si finaliza in vara 2017; TS are nevoie de 1 luna de mobilizare, apoi minim 1 an de lucru, deci toamna 2017.

Nu vad deocamdata nici un motiv ca cele de mai sus sa nu se intample. Poate nu ajuta Catalin cu punctul 1, sa ne confirme daca sunt in grafic cu AC.
Legat de punctul 2, nu vad nici un motiv sa ne indoim de capacitatea constructorilor. I-am vazut deja la treaba, stim ce pot, stim ca acum au interdictie sa lucreze in zone fara AC.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

si totusi.....pe lotul 1 ce se intampla ?!?!?avem deja 1 an si jum.de la semnarea ctr ( 14.11.2014 )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund


yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

acestia ce fac :o ...sondeaza sa deranjeze MORTI... :lol: :lol: :lol:

AkaManah

Sunt cam la 100 de m de cimitir. Pana acum au facut organizare de santier. Au pietruit drumul, s-au adus armaturile pentru pilonii forati.  Mi-au spus ca vor lucra 7 zile din 7 ca " e timpul scurt si suntem intarziati".

TibiV

Wow !...
Deci stiu si ei... Asta e de bine.
Ramane sa ne convingem ca stiu si aia care (teoretic) vor drumul si cica vor plati pentru el... :zen:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elion

Pe lotul 2 în zona în care autostrada trece peste valea Gârbova, din drumul naţional (în localitatea Țifra, dintre Aiud și Teiuș)  am văzut o foreză şi o macara.

goanga

Astăzi între 10 - 11 am văzut mișcare pe lotul 2 la traversarea DN1 de la Oiedjea, la o structură din beton în spate la Transavia și la zidul de sprijin, iar pe lotul 4 între DN1 și Kaufland (inclusiv asfalt) și la supratraversarea A3.