News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^Pozele sunt facute de pe A3.

Am reusit sa ridic drona azi in zona nodului; se lucreaza la bretele si la supratraversarea A3.
Atentie la intrarea si iesirea de pe A3 in nod Turda avem balize pe bretelele de decelerare (dinspre C.Turzii)si accelerare(spre C.Turzii) semnalizate corespunzator. Se vor vedea si pe filmare.

Cu ajutorul lui ddfab (multumesc) am reusit sa acoperim cu drona lotul II Aktor-Euroconstruct de la inceputul lui dinspre Alba si pana la nodul Teius. E interesanta solutia adoptata de constructor aici.
Filmarea pe maine sau luni dupa procesare (s-a filmat din 6 locatii fixe, accesul nefiind prea usor)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe


Nod rutier A10-A3 la Turda

http://www.youtube.com/v/IdMH3Rbxhmw

Pe lot 4 se lucra in 5-6 locatii, pe lot III ceva miscare in spate la Decea si pe DN era plin de masinile TS.
Pe lot II se va vedea in filmare (cand e gata) intreaga zona atacata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

gdo

Super treaba, asteptam cu nerabdare si lotul 2 (in premiera filmare aeriana de la demararea lucrarilor)  :cheers:

tom

Pe ST3 se face depozit de balast si se asteapta AC, care se pare ca intarzie din cauza unor diferente referitoare la proiect intre documentatia trimisa pentru obtinerea AC si cea pentru Acordul de Mediu.

cutter

Quote from: clau on April 01, 2016, 02:08:01 PM
Oare a depus Pizzaroti declaratia de proiectare ieri? Parca asa zicea cutter ca au termen...

Da. Acum rămîne să fie și conformă cu cerințele din caietul de sarcini.

voyageros

Eu unul nu sunt "de specialiate" ca multi dintre voi cei de aici, dar asemenea filmari ma fac si pe mine sa inteleg ce povestiti aici in zeci de postari. Filmarile sunt elocvente si perspectiva lor (filmare aeriana) te lasa sa intelegi la modul extraordinar filmul unor lucrari care de la nivelul solului sunt o enigma. Acuma...ce bretea este cea filmata la minutul 2:02-2:16?. Inca o data eu unul va multumesc pentru ca pot sa inteleg prin intermediul acestor filmari realitatea din teren. Good job guys!

ciprebbe

Legatura A10-A3 pe directia Sebes-Cluj.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

Iar pentru lotul 2 ar trebui să iasă foarte curînd (poate chiar mîine) autorizația de construire pentru întreg lotul.

ciprebbe

Sa iasa.
E cel mai lung lot si au 2 poduri peste Mures si ei. Terenul e cam plat. Zona dificila e deja atacata de Aktor si Euroconstruct.
Daca se accepta PT ul lui Pizarotti as sugera sa se apuce cu nodul Alba Iulia Nord (presimt ca o sa se termine lot II inainte de I si risca sa fie neutilizat de la Teius)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cutter

Mda, ar fi bine, dar PT-ul lor in capatul ala cam are probleme de conformitate din ce-am înțeles.

ciprebbe

La cum arata terenul acolo nu ma mir.
Am inteles de ce Aktor a adoptat solutia zidului. Nu am inteles insa de ce se merge pe toata lungimea , panta terenului fiind una lina. Posibil sa se fi descoperit ceva surprize la studiul geo si nu vor sa riste.
Va urma si filmarea(posibil maine dim).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AkaManah

Pe lotul 2 mai sunt probleme si pentru ca parcurge lunca Muresului pe distante apreciabile. Din sapaturile arheologice facute de la Santimbru la Oiejdea (pana acolo s-au facut) rezulta ca stratul freatic e foarte sus...cam la 1,5-2,5 m adancime. Ma gandesc ca e destul de dificil de lucrat si aici.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


usiabc








[/quote]
AICI SUNT VIITOARELE SPATII DE SERVICIU?