News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: ciprebbe on March 29, 2016, 10:23:48 AM
Dar o intrebare, la CF lucreaza Pizzarotti acolo in zona?

Da, foarte multe lucrari au intrat in zona de lucrari de finisaje, auziliare: gen inierbari, curatenie, amenajari de albie, etc. S-a lucrat cum a zis florin 74, continuu...dar nu in forta maxima, probabil adaptat la posibilitatea CFR de a face expropieri suplimentare, pune la dispozitie proiectul, mutari de utilitati, etc. Noul termen contractual e pentru moment, daca nu ma insel, e 01.02.2017.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Vreau un update recent de la colegii din zona pt A10 lot II-III-IV sa vedem daca merita ridicata drona acolo sau nu. Ms
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

pe A1 ...la lugoj deva pe cand vine drona  ??? :)

Marius

De-a lungul traseului Blaj-Cluj am observat urmatoarele:
-la nodul Teius a aparut un utilaj pentru forat piloti, se lucra
-la podul Decea se pompa beton, activitate relativ slaba din ce am apucat sa vad din DN
-la podul dintre Unirea si Dumbrava se ridicau grinzile
-se excava la un mini debleu intre Dumbrava si Stejeris, in zona parcarilor. Activitate sustinuta.
-se lucra intens la debkeul de la Turda.

Cam atat am vazut din mers. Poze nu am. Deseara ma intorc, poate va fi mai multa miscare.

ciprebbe

OK astept update-ul si de deseara, eventual si la CF spre Blaj daca exista zone cu activitate sa le expui.Ms

Quote from: rocklee on April 01, 2016, 09:53:26 AM
pe A1 ...la lugoj deva pe cand vine drona  ??? :)
Acolo vine direct avionul :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AkaManah

Pe lotul doi se lucreaza:
- in spate la Albalact spre Teius,
-in spate la Transavia in apropierea blocului care se va demola,
- la traversarea DN1 au terminat forarile si turnatul pilonilor- azi am vazut doar un pickhammer pe un buldo,
- spre Alba Iulia pana la Santimbru se fac decopertari si continua cu zidul de sprijin. In spatele vulcanizarii din intersectia DN1 cu DJ107B se adanceste sapatura. Din drum am vazut doar ca nu se vede excavatorul din sapatura deci trebuie sa fie destul de adanca.

Off topic. Daca veniti cu drona nu ratati "oul", probabil office building de la Transavia pe DJ107B la 200 de metri de intersectia cu DN1. E aproape finalizat si e spectaculos.

ddfab

pe lotul 2.
se lucreaza intens la terasamente in spate la albalact.
miscare la podul peste valea galzii, in spate la transavia
se lucreaza in zona curbei oiejdea, spargere capete piloni forati.
pe dealul dintre santimbru si oiejdea se continua lucrul la pilotii forati, zidul de sprijin si zona de traversare a drumului local. aici este si singurul debleu din zona, aproape gata.
la santimbru fabrici se lucreaza intens la zidurile de sprijin.
la inceputul lotului, miscare mai slaba la zidurile de sprijin, cam 25%din el este finalizat.

AkaManah

 :D Am postat la 29 de secunde diferenta!!

ddfab



alecu26

in alta ordine de idei...ca sa fiu carcotas....de ce atatea expropieri suplimentare?

Sunt doua cauze principale la fel de grave cred eu:

- proiectantul SF-ului a tinut cont doar de coridorul principal, uitând de pasaje, utilitati etc...si acolo la coridorul principal a uitat probabil ca mai sunt si santuri, drumuri de intretinere, etc.

- Proiectantul si constructorul are conditie in contract ca ce proiecteaza trebuie sa se incadreze in coridorul de expropieri pus la dispozitie de beneficiar...si va proiecta lucrarile in asa fel incat sa se incadreze....adica ziduri de sprijin in loc de terasamente, sau nu prea ar avea voie sa inlocuiasaca podurile cu terasamente cum s-a intamplat la Stejeris.

Oricum gradul de eroare la stabilitarea initiala a expropierilor mi se pare enorm, si arata cat de defectuasa e proiectarea initiala in Romania, si cat de multe corectii trebuie facute pe parcurs.

Nepregatirea temeinica inca din fazele de proiectare....va rezulta intr-un dezastru in executie....si cu siguranta vom reusi sa fazam inclusiv Sibiu-Pitesti chiar dincolo de urmatorul ciclu bugetar...adica dincolo de 2027. Din pacate, proiectele execrabile nu sunt doar in faza de SF, dar inclusiv la PT se dau solutii gresite sau nu se oberva toate aspectele care pot aparea.
Drumurile noastre POATE;

clau

Oare a depus Pizzaroti declaratia de proiectare ieri? Parca asa zicea cutter ca au termen...

Tavi

... ca daca nu reziliere scrie pe ei! (tot de cutter citire)

elion

Între DJ 107E şi valea Aiudului























Vf. Pleşii 1250m

Marius

Quote from: Marius on April 01, 2016, 10:22:07 AM
De-a lungul traseului Blaj-Cluj am observat urmatoarele:
-la nodul Teius a aparut un utilaj pentru forat piloti, se lucra
-la podul Decea se pompa beton, activitate relativ slaba din ce am apucat sa vad din DN
-la podul dintre Unirea si Dumbrava se ridicau grinzile
-se excava la un mini debleu intre Dumbrava si Stejeris, in zona parcarilor. Activitate sustinuta.
-se lucra intens la debkeul de la Turda.

Cam atat am vazut din mers. Poze nu am. Deseara ma intorc, poate va fi mai multa miscare.

Din tot ceea ce am vazut astazi dimineata, s-a ales praful  >:(
La intoarcere am plecat din Cluj la ora 16:00. Nicio activitate de-a lungul celor doua loturi (3+4). Doar la Turda lucrau doua excavatoare la taluzari in zona debleului.
Dar la nodul Teius, se forau piloti (ora 17:30). Erau prezente in santier o foreza si o macara destul de mare.