News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Și eu m-am referit doar la structuri, că terasamente nu s-au prea putut face perioada asta. Drumul critic al santierului e pe zona de structuri, terasamentele se vor face fara probleme.

daniel321

Astazi am reusit sa ajung pe tronsonul 2 pe ambele loturi, maine o sa postez si filmarea cand o sa fie gata!

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot1 Bals, Piatra Olt 05 07 2020


alexandru_m

Vad ca rezista mult si bine stalpii de la Slatina la E de Olt. Le-au facut baietii si niste terase superbe, sa fie si mai vizibili.

pelan87

Multumim, @daniel321 !

Mda, avans nesemnificativ la structuri in ultima luna, cel putin pe T2L1... intr-adevar, la terasamente nu i-a ajutat nici vremea si nici nu sunt asa problematice. Dupa cum spunea @horatiu.cosma, structurile sunt pe drumul critic. Poate au lasat-o mai moale pana ce aduc fabrica de grinzi la Slatina. Oricum, nivel de progres necaracteristic UMB-ului.

voicul

Suntem si noi obisnuiti cu UMB cam intr-un singur loc - gen la Deva sau pe A3.
Acum sunt in 3 santiere diferite si singurul care merge e A7.
Restul nu ca nu merg sau ca nu se vor incadra in timp, dar nu e ritmul UMB.

carutasul

nu e nici aici avansul rău, au vreo trei locuri cel puțin în care sunt gata de ridicat grinzi. Ce mă necăjește pe mine e că încă mai văd zone nedecopertate ( probabil neexpropriate) ba chiar case în zona care se apropie de ... (Olteț?) unde pare mult de săpat. În rest, cu terasamentele nu am emoții...

archaeus

#2332
Locurile unde pot ridica grinzi sunt gata de vreo 2-3 luni, acolo nu s-a mai miscat nimic, probabil asteapta fabrica de la Bacau sa le faca pe toate, ca au ceva de facut pt podul peste Olt.

AFC

Cred ca UMB planificase un sincron intre elevarea structurilor si terasamente pana la sosirea fabricii de grinzi de la Bacau. Cum nu s-a putut lucra la terasamente, cred ca acolo sunt un pic in afara graficului. Altfel, sunt convins ca la momentul sosirii grinzilor structurile vor fi toate pregatite sa le primeasca. Oricum, nu am nici o emotie cu UMB.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

archaeus

@daniel321 multumim pt filmare, fix ce am vazut si eu ieri. Nu am apucat sa vad bucata de la balta Milcov pana la Slatina est, dar probabil ca si acolo e aceeasi poveste.

florin74

#2335
Avem o contestatie a chineziilor pe CraPi.  Cred ca e pentru lotul 3. Am inteles ca se pregateste si pentru lotul 4. Am impresia ca astia vor neaparat sa faca presiune.... Posibil sa ii astepte o surpriza neplacuta.

Si cred ca si o contestatie a turcilor de la MAPA INSAAT TIKARET ANONYM

mike_85

Era prea frumos sa semneze așa de repede fără circul contestațiilor. Din postările anterioare: UMB 671 mil RON, CHINA RAILWAY 850 mil RON, NUROL 946 mil RON. La o așa mare diferența au vreo șansa cu contestațiile? Sa speram măcar ca de data asta contestațiile se rezolva mai rapid.

Sealand01

Un anunt trist...cateva luni bune ca oricum se va ajunge in instanta
Intrebare: Daca UMB este 99% sigur de castig, nu poate sa efectueze etape din proiectare? Adica din momentul semnarii pana la intrarea in santier sa treaca cat mai putin timp posibil, cu siguranta fara contract nu vor efectua proiectarea, nu sunt absurd, dar anumite etape vizeaza intreabarea mea

voicul

#2338
Desigur ca poate daca e 99% sigur, dar daca se intampla 1% ce face cu proiectul si cum isi recupereaza banii bagati in el?

Cu alte cuvinte - toate la timpul lor ca si cu 99% din lucrare gata si contract in mana unii au primit rezilierea!

horatiu.cosma

Ei oricum fac o parte din proiectul tehnic atunci când depun oferta la licitație. Cealaltă parte ține de mers în teren la topo, arheo, geo și astea nu se pot face legal fără contract semnat, doar la mica înțelegere cu proprietarii. Dar cât e în contestație, nu se știe dacă rămân tot ei și atunci greu de crezut că vor investi în ceva ce ar putea pierde.