News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu zic ca trebuie sa faca un loc special la guvern/CNAIR/MT unde sa poata veni orince vrea. Asta ar avea ca scop sa vada toti cum vad ei.

Spre exemplu mobilizarea TS eu nu o vad de acasa ca avand nevoie de suplimentare de buget, dar sunt convins ca de la guvern sau din sediu CNAIR as vedea lucrurile total altfel.  :lol:

TibiV

Quote from: Cosmin91 on April 23, 2020, 10:16:08 PM
Creșterea substanțială pentru acest proiect poate fi explicată prin mobilizarea a 800 de muncitori pe tronsonul 1, construit de italienii de la Tirrena Scavi, și pe tronsonul 2, realizat de Dorinel Umbrărescu, după cum remarcă secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu

Pai nu scrie nicaieri cum sunt repartizati muncitorii astia... Poate sunt 770 pe lotul UMB si 30 pe lotul TS...  O:-)

Acum, serios vorbind, TS a avut probleme serioase. Poate le-au dat de capat si vor intra "in forta" de acum incolo. (Na, sper si eu...)
Dar au trecut doar mai putin de 4 luni din anul asta. Au timp de mobilizare. Daca UMB ar fi spus ca face 50% dintr-o autostrada de 15 km in 6 luni, unii s-ar indoi, dar nimeni nu ar spune "imposibil".
Pana acum TS s-a miscat absolut corect unde a avut lucrari (amintiti-va de podul de la Gilau... Initial le dadeam sub 10% sanse sa termine la timp - si nu am fost singurul. Si totusi au terminat....)

Sa imi fie cu iertare, dar prefer TS decat pizza-delivery.,. Sau aktori de mana a treisprezecea....


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Își va reveni TS până la urmă, nu îmi fac probleme. Cel mai probabil își fac niște calcule contractuale, posibil să fi gândit altfel etapizarea lucrărilor și nu le prea convine să înceapă doar pe 7 km din 17. Totuși, una e să ai un punct blocat pe proiect (un stâlp, o conductă sau ceva) și alta e să ai blocat 60% din lot. Oricum, la cum se mișcă CNAIR, o să avem PT, avize, acord de mediu revizuit, exproprieri suplimentare și AC pe primii 10 km peste vreo 2 ani, termină până atunci TS cei 7 km autorizați și cu 30 de oameni  :lol:.

pelan87

Ce exprimare de 2 lei in articolul ala (ma refer la cei 800 de muncitori)! E ca si cum ai zice "Reteaua de autostrazi a depasit 13.000 km in Romania si Germania". Ca doar nemtii au vreo 13k, iar restul... vai de noi.

Iar aia cativa muncitori de la TS erau in greva acum vreo cateva saptamani. Si-or fi primit oamenii restantele financiare? Dar, vorba lui Horatiu, TS cu cativa oameni in greva poate sa finalizeze aia 7 km in 2 ani. Termina inainte sa finalizeze Pizzarotti nodul Sebes complet. Ce, nu fac 30 de oameni 10 metri de autostrada pe zi, in medie?  O:-)

archaeus



Quote from: pelan87 on April 23, 2020, 11:37:26 PM
Ce, nu fac 30 de oameni 10 metri de autostrada pe zi, in medie?  O:-)


Daca ii deseneaza cu creta, da!

archaeus

#1910
1.



























archaeus

#1911
2.





























archaeus

#1912
3.























archaeus

#1913
4.























archaeus

#1914
5.
ptiu sa nu-i deochi, a iesit si TS la terasamente






archaeus

#1915
Concluzii: UMB mobilizat bine de tot la structuri, daca ati observat aveau 4 foreze pe malul Oltului la coloane si inca 3 cateva sute de metri mai incolo. Podul peste calea ferata are culeile si pilele aproape gata! TS iese incet incet din hibernare.

danielCD

👏👏👏 Felicitări!!! Urmează cumva și o filmare? 😋

perfidus

^ Superbe cadre @archaeus. Tirrena nu lucreaza la Padurea Sarului (aia e in Olt, dincolo de Bals) dar am inteles ce vrei sa zici. Este vorba de terasamentul din apropierea pasajului peste DN65 de la limita de judet, capatul lor de lot estic.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

archaeus

#1918
^ Corect, my bad.

rocklee

multumim pentru frumoasele imagini .. :D :cheers: :gj: