Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

@daniel321

Nu vreau sa o iei drept o critica, ci doar o recomandare din partea cuiva care se pricepe intr-o anumita masura la filmari....

La urmatoarele iesiri pe teren insista mai mult in special pe noduri, dar si pe celelalte lucrari de arta importante (pasaje rutiere si CF).
La un constructor serios, terasamentele sunt... doar terasamente. (Sper sa nu fie cazul sa ajungem candva sa comparam DX12 cu A10 L2, unde terasamentele sunt acum o tema serioasa...)

Cu alte cuvinte, cand ajungi la un nod, incetineste un pic si fa "un tur" al intregului nod, cu bretele (si eventualele giratorii de care nu putem scapa ever never...). La fel, in zonele "cu buba" - unde trebuie facute demolari serioase, relocari de drumuri/utilitati....

In rest...
Felicitari si multumiri pentru efort (ai cativa + de la mine...) si tine-o tot asa!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jaston

#1891
Daca tot suntem la capitolul recomandari, o altitudine mai mica n-ar strica. Am putea observa mai indeaproape ce se misca si ce se face pe teren.

In rest, multumiri si felicitari pt filmare!

disney

#1892
Tronsonul 1

Quote from: NGC on January 10, 2020, 09:58:19 AM
Quote
Articolul 169
Autoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Intrucat celelalte licitatii unde TIRRENA a fost exclusa s-au desfasurat in acelasi timp si tot de catre CNAIR, ei nu au nici o scuza ca nu cunosteau situatia, iar cheia art. 169 de mai sus o reprezinta sintagma "in orice moment" si articolul trebuia aplicat ca atare de catre CNAIR. ;)

Am cerut detalii de la ANAP despre documentele justificative actualizate, in legatura cu problema certificatelor fiscale. Alte detalii din raspuns le gasiti aici.



Din ce explica ANAP, se pare ca trebuiau sa ii descalifice si ca atribuirea s-a facut ilegal.
Sa vedem acum cum vom plati pentru incompetenta astora de la CNAIR sau eventualele lor fapte de coruptie. Voi pune raspunsurile de la DNA si celelalte institutii pe masura ce le primesc.

bogdanstancu

Consider ca exista o problema reala doar in masura in care se poate dovedi o fapta de coruptie evidenta intre CNAIR si cei de la Tirrena. Gen presiuni, spaga mascata sau nu, etc. Daca tot ce se poate dovedi este un scurt-circuit legislativ de genul asta, mi se pare doar ca bagam batul prin gard, iar daca se ajunge la reziliere in faza asta (aici sau/si la VO timisoara si CB dupa x ani de licitatii) am pus-o.

horatiu.cosma

Probabil nici contractul Bechtel nu e chiar în regulă, ce-ar fi să demolăm Gilău-C.Turzii și viaductul de la Suplacu de Barcău?

archaeus

Pana la urma ne intereseaza sa lucreze, insa TS cam freaca menta unde au AC!

hit_man_dany_el

La ce noroc am avut cu UMB pe tr2 așa ghinion cu TS pe tr1...
Dacă va termina UMB tronsonul 2 complet iar Tr1 va mai avea mult de așteptat,  de unde se poate intra pe el dinspre Craiova?

archaeus

Nod Bals vest, pe tr. 2 lot 1, al UMB.

Sorinus

Dar eu tot nu inteleg, TS e firma serioasa care a demonstrat ca poate si chiar lucreaza in alte parti. Ce e asa special aici?

voicul

Eu am inteles ca e o problema de costuri: nu le-ar conveni sa intre in teren doar pentru cat au AC.

pelan87

Exact, probabil nu le convine sa lucreze doar pe portiunea unde au AC, mai ales ca pe centura Timisoara incep sa se miste bine. Oricum pentru ei nu curge termenul contractual, daca nu au AC peste tot. Deci daca nu ii avantajeaza financiar, e de inteles de ce nu s-au mobilizat pe DX12.

Mai e insa si varianta in care problemele care tin de certificatele fiscale sa duca la o anulare a contractului, dar oare este posibil asa ceva? Din punct de vedere juridic intreb...

disney

#1901
Quote from: bogdanstancu on April 22, 2020, 12:21:25 PM
Consider ca exista o problema reala doar in masura in care se poate dovedi o fapta de coruptie evidenta intre CNAIR si cei de la Tirrena. Gen presiuni, spaga mascata sau nu, etc.

A scris NGC mai demult un mesaj pe tema asta. Se incadreaza la criterii sau nu este destul de evident?

Quote from: NGC on December 26, 2019, 12:27:39 PM
Sa trecem aici cateva aspecte "interesante" referitoare la T1. ;)

1) Contestatia celor de la ERBASU care a fost retrasa

Quote from: NGC on October 25, 2018, 09:55:22 PM
Sursele zic ca ASTALDI nu a mai contestat.

Pe de alta parte, trec aici o alta informatie deocamdata tot "pe surse", conform careia CONSTRUCTII ERBASU a renuntat la contestatie.

Ar fi bine totusi sa mai asteptati putin pentru inca o confirmare si sa incercam sa aflam de ce au facut asta, precum si daca e totul in regula si ramane TIRRENA castigator sau se anuleaza.

Quote from: NGC on November 07, 2018, 07:59:03 AM
^^^ Asta este lotul cu cerinte care se bat cap in cap (T1), si unde doar CONSTRUCTII ERBASU a ofertat diferit de TIRRENA si ASTALDI in privinta acelor cerinte despre care am mai vorbit.

Explicatia asta e cusuta cu ata alba. Calculul lor ca nu ar avea sanse contra celor de la ASTALDI puteau sa il faca inainte sa depuna contestatia.

ASTALDI, chiar daca sunt pe locul 2, nu au contestat. Probabil din motiv ca acum au podul de la Braila, si, din moment ce au castigat acel contract, nu prea mai are rost sa se lupte cu statul si OMT600. ;)

2) Circul de pe lotul ST3 dintre TIRRENA si CNAIR de la sfarsitul lui 2017 si inceputul lui 2018

3) Certificatul fiscal "actualizat" prezentat de TIRRENA pentru T1, despre care am scris mai sus, si faptul ca in acest caz celor de la CNAIR nu li s-a parut nimic "suspect" in legatura cu el

La licitatia pentru T1, in asociere cu Constructii Erbasu era firma Trameco si asocierea a renuntat la contestatia pentru T1. Contractul pentru T1 a fost atribuit in 10 Decembrie 2018, iar in 18 Decembrie 2018 Trameco a semnat contractul pentru lotul A3 3C3 (Biharia - Bors) unde a ofertat si Tirrena si unde nu a existat nici o contestatie!!! O incadram si pe asta la "coincidente" si o adaugam la lista lui NGC?

Nu au decit sa investigheze si sa decida ce vor, dar sa ne spuna si noua cit mai repede ce se va intimpla, oricare ar fi rezultatul investigatiilor.

Xenos

Simpla neexercitare a unui remediu judiciar/cale de atac nu are nimic ilicit, Curtea de Apel București s-a pronunțat recent în acest sens. Pentru a aplica sancțiuni, ar trebui dovedită (nu prezumată) o înțelegere frauduloasă.

archaeus

Au dat-o la mica intelegere si toata lumea e multumita, mai putin noi, ca s-a dat ordinul de incepere si TS freaca mentosanu'. Si pe langa asta, mai apar si unii angajati neplatiti cu lunile si noi ar trebui sa stam linistiti ca e firma serioasa, no?

Cosmin91

Autostrada Ford, Autostrada Transilvania și București-Brașov primesc mai mulți bani. Bugetul alocat șoselelor de mare viteză în 2020 scade ușor Autostrada București - Brașov, Autostrada Transilvania și Drumul Expres Craiova - Pitești ("Autostrada Ford") primesc mai mulți bani, în urma actualizării bugetului alocat proiectelor rutiere naționale. Per total, bugetul alocat în 2020 pentru astfel de investiții este însă în scădere.

Cel mai mult crește însă alocarea pentru "Autostrada Ford". Mai exact, este vorba de o alocare suplimentară de 100 de milioane de lei, până la 196 milioane de lei. Creșterea substanțială pentru acest proiect poate fi explicată prin mobilizarea a 800 de muncitori pe tronsonul 1, construit de italienii de la Tirrena Scavi, și pe tronsonul 2, realizat de Dorinel Umbrărescu, după cum remarcă secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu

https://www.economica.net/autostrazile-ford-bucuresti-brasov-si-transilvania-primesc-mai-multi-bani_183291.html