News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

perfidus

#1770
Nu am găsit nimic despre semnalizare in documentatia SF (singura disponibila public).
Însă ce ziceți de rezolvarea asta a acceselor pentru întreținere si pentru urgente (în apropierea bazei de întreținere km 72+050 si a parcarii de la Km 99 + 800 - Tronson 4):



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

A3 B - Ploiesti reloaded cu ale sale intrări aiurea.

perfidus

Pentru @ionutzyankoo, daca te intereseaza normativul de DX valabil din 2013, il gasesti pe forum aici.
La pagina 81 din normativ art. 158 scrie ca indicatoarele rutiere trebuie sa respecte standardul SR 1848-1. Cauta-l singur cu google (eu nu-l pot pune pentru ca se incalca drepturile de autor ale ASRO) si o sa gasesti la cap. 5.3 ca indicatoare de orientare pe fond verde se pun numai pe autostrazi. DX-urile intra la "celelalte drumuri publice" deci vor fi sigur indicatoare pe fond albastru.
PS. Dupa mine pot sa fie si pe fond magenta, numai sa putem circula odata in siguranta catre capitala.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ionutzyankoo

@perfidus multumesc, am gasit standardul si intradevar e tratat la "celelalte drumuri". Mi-ar fi placut sa se diferentieze de celelalte drumuri impreuna cu autostrazile dar se pare ca nu e cazul. Vorba ta, macar sa se faca.

AlexxC

https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2476696222590442/?sfnsn=mo&d=n&vh=e
Filmare cu statusul lucrarilor pe tronsonul Bals-Slatina,pare ca se lucreaza pretutindeni,inclusiv pod Oltet si pod Olt.

voicul

Se misca bine UMB. Cand mai castiga o noua licitatie?

myid

EXACT . Hai poate pe centura nord pariticipa si castiga ceva.

archaeus

Fotoreportaj aerian, din elicopter, tronson 2!
Scuzati calitatea, vremea naspa!










































































































Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Vad ca e bine acoperit sectorul asta de constructii.
Bravo baieti si +1 din partea mea.

paullie

O observatie asupra proiectului. De la nodul cu DC13 (pe jumatate inutil daca nu se face o pasarela cumva lânga gara Piatra-Olt) pâna la noul cu DJ546 adica 15km nici un alt nod. Catre Bals nodurile sunt tot la cate 7-7,5km. Un nod unde-i parcarea de lânga DJ677 nu se poate?

SniperGuy

Ce bine arata normalitatea.... :|
Multumim mult pentru poze si informatii!

Mlad

Un nod cu DJ677 ar fi chiar indicat, acolo se va face pasaj ca si la DJ546, doar bretele de legatura si 2 sensuri girantorii ar fi nevoie. Practic acest nod ar ajuta traficul care vine dinspre Piatra Olt si in general din sud, din D64, sa intre direct pe Drumul Expres. Pentru cei care vin din sud intrarea pe drumul express va fi foarte dificila, cu doua variante:
Varianta 1 sa foloseasca ruta DN64 pana la intersectia cu Ganeasa, drum care are si trecere la nivel cu calea ferata. De la intersectia Ganeasa te intorci practic inapoi spre sud pe DN65 spre nodul din DC13, nod care nu stiu cat va deservi traficul, nu duce decat spre cantoanele CFR din Piatra Olt.
Varianta 2 este sa intrii in Slatina pe podul OLT actual si de aici sa ajungi la cele doua noduri.

Practic prin solutia aleasa acum in proiect Slatina va avea doar un sfert de centura utila, cea intre DJ546 si nodul nord-est cel cu E574 (DN65). In plus ar ajuta si firmele mari din zona, sigur au angajati care ar folosi aceasta varianta, altfel sunt obligati sa treaca tot prin oras.
Poate cineva de pe forum sau prin intermediul Asociatia Pro Infrastructura sa ridicam problema la CNAIR, cred ca ar fi timp sa faca niste bretele la intrare in Slatioara.

Multumesc!



paullie

Pana acum am vazut noduri cu DN. Acuma, ca sa vezi, cu un DC la nici 3 km de DN64. Nu ca ar fi o mare fericire sa faca nod cu DN64. Mai ales ca intr-adevar Slatioara este un satelit, multi locuiesc aici si lucreaza pe platforma industriala de pe DJ546. Iar nodul cu DN64 nu i-ar ajuta pe acestia. Eventual ii ajuta pe cei din Enosesti, Piatra si Brâncoveni care sunt putini si nu ii doare sa coboare panta de la Criva spre Slatioara.

pelan87

Nici eu nu am inteles de ce avem nodul la intersectia cu DC 13 in loc sa fie mai la est, legat direct la DN 64.
Totusi, accesul din DJ 677 s-ar putea face prin parcarile de pe DX care vor fi la 50 de metri de acest DJ. Poate ca asta au de gand sa faca... sau nu.

danutzu_1069

^ nu mai umblati cu prosti d-astea. Nu se face acces prin parcari / spatii de servicii