News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

Poate vreunul dintre colegii care se ocupa de "augmented reality" au putin timp liber si fac o suprapunere intre Natura 2000 si planurile din SF. ;)

NGC


neobluenet

@NGC20: Mai mult ca sigur s-a intamplat asa: au inceput sa faca upload la fisiere si primul a mers ok, al doilea nu (ar fi trebuit sa fie 1079 ca id-ul se incrementeaza automat) si apoi au continuat cu 3 si 4. In final si-au dat seama ca ceva nu a functionat la 2 si l-au incarcat din nou.

Mare pacat ca nu se face autostrada pe aici si mai ales ca nu se actualizeaza SF-ul. Sigur o sa se gaseasca pe traseu tot felul de constructii, conducte, stalpi si mai stiu e ce animalute si atunci sa vezi distractie. Ideea de DX in loc de A e mai mult ca sa se laude cei din conducere cat sunt de inteligenti ca au gasit solutia mai ieftina si "ce are, ca doar e drum in <regim de autostrada>". E ca si cum ti-ai cumpara TV Vortex in loc de Sony, ca doar tot TV e.

elphax

pentru ei e mai degraba imi iau Smart TV dar fara 3D ca e mai ieftin cu 100 de lei si sper nu am nevoie de functia 3D
sincer, deja cand ai acostament de aproape 2 metri e destul de bine

e bine ca e drum nou - cum era daca se propunea largirea drumului actual la 2 benzi si cel mult cateva ocolitoare la sate ? e drum nou cu 2 benzi, va fi arhisuficient inca 10-15 ani mai ales ca se fac si alte sosele care vor compensa traficul

dr4qul4

Drumul in sine este ok. Se putea mai bine (curbe cam aiurea si un traseu pe 7 carari), dar acostamentul de 2 m este un plus.
Dar sa nu uitam ca SF-ul e facut doar din birou, acum multi ani.  Dealurile din zona nu au cum sa stea locului. Nu sunt ele prea inalte, dar vaile sunt destul de adanci iar paraiasele acelea se transforma in torente la fiecare ploaie puternica.
Ca sa reuseasca acest proiect, cred ca in loc de poze va trebui sa mergem sa ne rugam.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#695
Quote from: NGC20 on July 11, 2017, 03:23:11 AM
Quote from: NGC20 on July 10, 2017, 03:08:46 PM
Cine are nevoie de toata documentatia tehnica pentru DX12 CrPit, o poate descarca de aici. :D

storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1078/Documentatie_tehnica_Pitesti_Craiova.rar
storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1082/Craiova Pitesti Tronson 2.rar
storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1080/Documentatie Tehnica Craiova Pitesti Tronson 3.rar
storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1081/Documentatie tehnica Tronson 4.rar

@CNAIR: Harababura asta cu ID-ul procedurilor si numele aleatorii pentru fisiere sunt intentionate, pentru a ne induce in eroare? Sau e harababura in general pe la voi?

Quote from: neobluenet on July 11, 2017, 07:59:58 AM
Mai mult ca sigur s-a intamplat asa: au inceput sa faca upload la fisiere si primul a mers ok, al doilea nu (ar fi trebuit sa fie 1079 ca id-ul se incrementeaza automat) si apoi au continuat cu 3 si 4. In final si-au dat seama ca ceva nu a functionat la 2 si l-au incarcat din nou.



Si de ce au lasat atunci 1079 aici si 1078 la adresa fisierului? 1078 este A0.
Nu mai exista o corespondenta directa intre ID si adresele fisierelor, plus unele arhive au denumiri cu alt ID decat cel care apare in lista.
Nu este prima data cand e asa. De exemplu peste ID 1067 au sarit cu totul.

Iar despre numele fisierelor nu mai are rost sa discutam. Motivul il banuiesc.

ovideatza

Quote from: Ionut on July 08, 2017, 02:54:30 PM
Caietele de sarcini COMPLETE, pentru curiosi & cei care au timp.
Fisier mare, pus pe wetransfer.com, aproximativ 170 MB (Tronson 1, Tronson 2 lot 1 si Tronson 2 lot 2, Tronson 3 si Tronson 4):
https://we.tl/Me7JAJxezj

Linkul expira - daca aveti nevoie de caietele de sarcini dupa, cereti!

La cererea lui NGC20 repostez caietele de sarcini transformate pentru a putea fi cautat/ copiat:
Tronson 1 1
Tronson 2 Lot 1
Tronson 2 Lot 2
Tronson 3
Tronson 4

davyl


perfidus

Avem de citit! Promit sa revin cu o postare sinteza cu ce o sa mi se para mai interesant.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

#699
Cateva informatii generale de pe Sectiunea 1 mai intai, si date despre nodul cu Centura de Nord (DN65F).

La prima vedere nu s-a actualizat nici un normativ din documentatia tehnica. Cerintele beneficiarului sunt copy paste din Memoriul Tehnic al SF-ului din 2007-2008. Pun aici cateva exemple poate stie cineva daca mai sunt valabile.







Nodul de la Km 0 cu pasajul avand deschiderea de 108m, debleul din deal care se construieste direct "peste" DJ643F (incorect numit DC4) adica prin demolarea lui, nodul pompos numit Craiova-Vest, desfasurare aliniament pana la Km 1 + 500:



Detalii pasaj si nod cu bretele si giratoriu:



Si o imagine interesanta pentru cei care nu sunt familiarizati cu relieful din zona Craiova - Slatina - Pitesti si se intreaba de ce traseul ales este asa de serpuit  :o - modelul digital 3D pe sectiunea 1:



Atat deocamdata.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Earthchild

Quote from: Ionut on February 25, 2013, 10:55:39 AM
"Adevarul" e pe undeva pe la mijloc, ca de fiecare data. E drept ca sunt momentan 90% vorbe si fapte practic zero... insa atat timp cat sunt declaratii multiple trebuie cumva luate in seama si puse pe thread. Evident, pana la prima lopata e mult, mult de tot.

Am intrat din intamplare pe prima pagina a threadului. Din pacate, pesimismul are radacini obiective in tara asta. Iata ca au trecut peste 4 ani!

perfidus

#701
O privire asupra traseului Km 0 - Km 7+500 (din centura nord pana la pasajul peste DJ641 in Ghercesti).
Nodul absolut necesar unde ar trebui sa ajunga drumul de legatura cu centura de Sud este la km  5+500 aproximativ, inainte ca traseul DX sa vireze spre N in Ghercesti. Drumul de legatura ar avea cca. 3 km, nu mai mult. E pacat sa nu se ia in calcul.








Detaliu pasaj Km 7+125 peste DJ641 la limita intre localitatile Pielesti si Ghercesti (sat Garlesti).

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Te ocupi de tot traseul DX12, da? Arata prea bine suprapunerea.

:cheers:

Ionut

Subscriu!
Hai ca nu ai prea multe planse. Si dupa ce termini DX12 poate faci si A0 si A1 PiSi. :lol: Nu e graba.

cristi5

#704
Nu stiu daca s-a mai postat, cica respingerea ANAP a fost (si) din cauza vitezei maxime

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/07/13/cu-drumul-expres-la-vale/

In rest, am inteles (desi n-am apucat sa ma uit in detaliu, mea culpa) ca va fi totusi banda de urgenta dar nu va fi asfaltata? Atunci vehiculele defecte vor putea fi totusi date la o parte deci ar putea creste viteza maxima?

Dar daca viteza de proiectare si latimea sunt asa mari, de ce nu se face autostrada? Se economisesc banii de asfalt pe banda de urgenta? :lol: