Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

alecu26

^^Si daca tot te apuci de o treaba, cu putin studiu, cred ca ajungi sa faci si randarile lui Delacroix.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

#706
^^ Am tot traseul Tronson 1 gata (17,7Km), rabdare pana mai pe seara. Si eu zic ca nu-i nici o graba Ionut.
O sa pun azi si niste poze de la Km 0 cu intrarea in oras, in topicul de PMUD Craiova.

Edit: poze cu zona de interes de la Km 0 gasiti acum unde le este locul cel mai bine, la PMUD Craiova, sa fie pentru referinta.
Aici e mai vizibil, am zis sa anunt cumva. 
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=616.msg161897;topicseen#msg161897
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Am ramas la Km 7+500  ;):



Aici observati deja o problema. Pe locul unei bretele a pasajului din dreptul Garii Robanesti (dupa parcarea de scurta durata) a "rasarit intre timp o ditamai hala industriala - probabil se va reloca si parcarea si pasajul.


Sfarsitul primului tronson aduce o salba de trei lucrari de arta: un viaduct de 120m urmat de doua pasaje - peste CF101 si peste DN65 (fiecare de 78m). E ca de obicei, nu avem drum de legatura la capatul estic al tronsonului 1 :o. Centura Bals e cu totul pe Tronson 2.


Va urma.



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Continuare  :D  cu tot Lotul 1 din Tronsonul 2.



^E ciudata descarcarea nodului Bals Vest (Km 19+370) in DN65. Proiectul incepe dreptcu drumul de legatura, pare a fi o intersectie in T (!?).  Baza de intretinere din zona noduluii e pusa chiar langa statia de asfalt a lui Delta ACM.

Urmeaza podul peste raul Oltet, care trece foarte aproape de cel de calea ferata si peste cateva constructii din zona, printre care si o societate comerciala.





^In zona de sud a balsului se traverseaza doua strazi, va fi macel printre casele de acolo. La una din strazi nu este prevazut pasaj, cred ca va trebui adaugat unul.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Cred ca acea strada va fi relocata pe sub podul peste Oltet. Exact acolo avem si o zona protejata, asa ca podul va fi probabil mai lung.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

Dispozitie Generala Pod Km 22+410 peste Raul Oltet. Tablier metalic, L=550m



Dispozitie generala Pasaj CF101 la Km 26+235. L=135m



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Continuam cu zona din jurul KM 30+000 - Primul spatiu de servicii , pod 405m peste paraul Burlui continuat cu un debleu de 27 m adancime incepand de la Km 30+350. Zona se afla la sud de Padurea Sarului.





Sfarsitul lotului 1 din Tronsonul 2 este dupa nodul Piatra Olt (mai bine i-ar fi zis Ganeasa). Drumul spre Piatra Olt este un comunal (DC13) care nici nu ajunge in gara.



Va urma.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Pun acum in continuare si lotul 2 din Tronson 2, ce reprezinta in mare parte "centura de ocolire" a municipiului Slatina.



Dispozitie generala pasaje CF PESTE DX (se executa 2 treceri in debleu pe sub 2 CF)

Km 38+670



si Km 38+700 (1 + 1 linii CF)



Apropierea de podul peste Olt:



Si podul proiectat - 1727.10m



Traversarea pe la sud a Slatinei are un culoar dificil, peste vai adanci, peste cai ferate uzinale, iar pe alocuri terenul e deja ocupat si DX va fi sigur deviat de la traseul din SF.



Spre sfarsitul lotului avem din nou spatii de servicii, inainte de nodul numit stupid Valea Mare N-E (e Slatina Est mai degraba).



Un detaliu cu nodul cu care se incheie Tronsonul 2 - Lot 2. Observati apropierea giratoriului din Est de varful pantei de la Valea Mare (sub 300m) - cam riscant pentru ca acolo se vine tare pe DN (este si un loc cunoscut  de pândă cu aparatul radar).



Atat deocamdata. Sa visam frumos, ca mai este pana departe :lol:.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marisRO

Certificatul de urbanism pentru proiectarea şi construirea unui prim tronson din drumul expres Craiova-Piteşti a fost eliberat de Consiliul Judetean Dolj, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Administraţia doljeană a anunţat, marţi, printr-un comunicat de presă, eliberarea, la solicitarea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), certificatului de urbanism pentru proiectarea şi construirea primului tronson al drumului expres Craiova – Piteşti. Pe raza judetului Dolj, drumul va avea 18 kilometri, potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa.

Sursa: http://www.zf.ro/auto/certificatul-de-urbanism-pentru-un-prim-tronson-al-drumului-expres-craiova-pitesti-emis-16594466

NGC

Quote from: NGC on July 10, 2017, 11:42:23 AM
Pentru clarificare, pentru SF pentru DX12 din 2007 s-a folosit acest normativ mai vechi din 2007, unde viteza de proiectare pentru DX era 120.

Si tot pentru clarificare, sa trecem si licitatia pentru acel SF. Prietenii stiu de ce. ;)

[16117] / 29.05.2007: "Elaborare Studiu de Fezabilitate cu liste de cantitati si Servicii de consultanta pentru obiectivul "Drum expres Craiova – Pitesti""

alecu26

Dispozitia generala la pod peste raul Olt avem?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

#716
Este!
Are trei sectiuni, diferite ca structura. Zona de mijloc a podului (deasupra cursului de apa) are patru pile mai zdravene si grinzi mixte (metalice si BA) "continue cu conlucrare" pe trei deschideri insumand 170m - asta pentru specialisti. :-[
Inspre Slatina se continua cu un viaduct de acces lung de 1,385Km, in timp ce spre Craiova viaductul de acces are 170m. Astea au grinzi prefabricate de 40m (pentru cele 38 de deschideri vor fi necesare 8 x 38 = 304 grinzi  :popcorn: )











Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Si sectiunile + ceva detalii ingineresti, pentru cine le intelege (Clasa de incarcare E, convoaie A30, V80 ??).







Invitatie la discutii, pe sectiunea specializata de Poduri  :D

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Granata06

      Avand in vedere faptul cand au fost proiectate podurile (2007) nu prea au stiut inginerii proiectanti de eurocoduri. Deci in loc de LM1 (convoaie de calcul care corespund eurocodurilor ) s-au dus pe vechile convoaie (A30, V80).

dumbravaandrei

se pare ca trebuie sa ocoleasca fabrica la slatina...
Din pacate este imaginea perfecta a coordonarii urbanistice intre centru si teritoriu...