Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sper ca se va putea intoarce acolo. Doar nu se va mai putea face stanga spre Chitila. Azi erau 4 politisti acolo (la 8:50), si nici o masina pe breteaua Baneasa-DNCB, nici pe strada spre Greenfield.
In schimb era coada pe DNCB , dinspre Mogosoaia. Nu foarte mare. Dar era.

Oricum, configuratia atcuala este gandita de un dorel. Am avut azi revizie (Union Motors) si a trebuit sa traversez 2 giratorii, sa dau si sa am prioritate fata de DNCB, doar ca sa intorc. Asta, deoarece era foarte usor sa faca o banda pe sub pasaj doar pentru acest lucru. Banda care ar fi fost folosita si de cei de la Greenfield, si de multi altii.
Da stiu, ar fi intersectat breteaua DN1 Ploiesti-DNCB A3.  Dar eu cred ca e mai bine sa intersectez o data 1 bretea, decat de 2 ori fluxul principal de trafic!
bretea posibila
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: NGC20 on November 21, 2014, 02:53:32 PM
A fost azi lansata licitatia [367737] / 21.11.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69"".

QuoteDrumul de legatura va avea 2 benzi pe sens si va asigura legatura dintre Autostrada A1 Arad - Timisoara cu DN69.

"Pe surse", a fost depusa documentatia si s-a solicitat emiterea acordului de mediu. Mai sunt inca niste etape nefinalizate, dar incet-incet inainteaza si acest proiect.

Dominik

@NGC20 in ce localitate va fi descarcarea A1 pe DN69 ???
You're in Steelers Country


Dominik

Aha daca se face portiunea cu 2 benzi pe sens, ma gandesc ca acolo se va unii cu A9 ???
You're in Steelers Country

dumbravaandrei

Sigur nu acolo se va intersecta cu A9. Probabil va fi un drum de legatura ceva pana la A9 si intersectia cu DN59 nu va fi afectata.
Daca se prevede nod denivelat intre V.O si DN 59 e clar ca se lasa loc pentru continuarea acesteia pana in A9.
Va fi o situatie foarte asemanatoare cu A3 si VO Brasov. Intre A3 si VO va fi un drum de legatura via DN 73.

Dominik

You're in Steelers Country

GDPR

Drumarii se pregătesc din nou de lucrări în Defileul Jiului

Defileul Jiului urmează să fie blocat temporar pentru efectuarea de lucrări la Drumul Naţional 66. Conducerea Secţiei Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale şi-a propus ca în acest an să inaugureze două tronsoane de drum. Este vorba de DN 66 pe tronsoanele Rovinari – Bumbeşti-Jiu şi Defileul Jiului. Ion Tudor, şeful Secţiei Târgu Jiu, a Drumurilor Naţionale a declarat că în Defileul Jiului se va putea circula pe asfalt de la un capăt la celălalt şi vor mai rămâne de executat podul şi parcarea de la Lainici. Dacă nu se va reuşi, va fi dată în folosinţă doar şoseaua. Pentru pod trebuie rezolvată problema cu Obştea care deţine terenul, iar pentru parcarea de la Mănăstirea Lainici este necesar un studiu de impact pentru Parcul Naţional ,,Defileul Jiului".

Gorj Exclusiv

dragos76

Cipree, mulțam de filmări.
Cred că pe măsură ce se apropie deschiderea A10, noi clujenii o să începem să suspinăm tot mai tare după lipsa legăturii A3-DN1 de la Tureni. Mi se pare aiurea că totul e îngropat din cauza unor orgolii mici; mi-e imposibil să cred că nu se poate găsi o soluție.

Dominik

You're in Steelers Country

kresto

Legatura A3 cu E81 prin Tureni ar trebui sa fie priritarea 1 in zona dupa A10 si A3, sunt 5-6km dar care ajuta foarte mult traficul care vine dinspre cluj sa ajunga pe A10 sau sa continue spre Targu Mures fara sa mai strabata toata Turda.

A fost o pastare acum ceva timp a lui alexV http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=398.msg149293#msg149293

Quotelegatura Tureni intra in CTE apoi licitatie
oare s-or depasit problemele locale?


Dominik

Ms csebi24, da e destul de important sa se faca descarcarea, mai ales dupa ce se da in folosinta A10
You're in Steelers Country

csebi24

^ Da, este importanta atat pentru soferi de masini mici, cat si pentru soferii de camioane. Imi povestea un prieten ( lucreaza la o firma de logistica ) ca un sofer a avut de descarcat ceva in zona apahida si dupa trebuia sa ajunga in Gilau unde au ei sediu. A preferat sa mearga pana in Turda si dupa pe autostrada in Gilau decat sa intre prin oras. Cu drumul asta deschizi mai multe variante pentru cei care vin din Oradea sau Dej. Plus ca pana incep ( nu mai vorbim de terminat ) centura Clujului inclusa in Master Planul de  Transport toata varianta asta poate fi folosita ca o centura.

NGC

Ofertele pentru "Servicii de proiectare ,,Revizuire Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Executie si Asistenta tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea":

   6.116.698,19 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea SC GREENVIRO SRL - FOMTERV MERNOKI TERVEZO ZRT - SC GEO SEARCH SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea GETINSA PAYMA SL - SC TPF CPROJECT SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL - 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - S.T.E. STRUCTURE AND TRANSPORT ENGINEERING SRL - E.D. IN SRL