Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Telvanni

Da, e o evolutie in intocmirea raspunsului, e un mare pas inainte. Multumim CNADNR!
Ca o gluma: mai lasati oamenii sa si munceasca, le ocupati toata ziua cu completat raspunsuri.

disney

#421
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile de aici.













Desi NU au raspuns peste tot la obiect, cred ca se poate observa o imbunatatire a comunicarii la ultimele raspunsuri.

disney

Au fost adresate urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) In raspunsul 92/35309 din 11.06.2013, ati prezentat o anexa cu un tabel cu platile efectuate pentru contractul cu asocierea Pizzarotti - Tirrena Scavi pentru tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei al autostrazii A3.
a) Intrucat TVA-ul s-a modificat de la inceputul proiectului si pana astazi, va rugam sa adaugati la acel tabel, o coloana in care sa precizati sumele FARA TVA achitate catre antreprenor (pentru fiecare suma din tabelul initial va rugam sa adaugati si suma FARA TVA).
b) Va rugam sa actualizati tabelul, astfel incat sa contina si TOATE celelalte plati efectuate pana la data de 31.01.2015 inclusiv.

2) a) Va rugam sa prezentati un tabel cu TOATE platile efectuate de-a lungul timpului si pana in data de 31.01.2015 inclusiv, catre ROMSTRADE pentru obiectivul "Modernizare DN67C Bengesti - Sebes km 0+000 - km 148+414".
Pentru fiecare plata, va rugam sa includeti in tabel urmatoarele coloane: beneficiar plata, data platii, valoare plata fara TVA, valoare plata cu TVA.
b) Ce acte aditionale au fost semnate cu ROMSTRADE de-a lungul timpului si pana in 31.01.2015 pentru acest contract? Pentru fiecare act aditional, va rugam sa includeti data actului aditional, descrierea actului aditional, valoarea estimata si valoarea de atribuire.

disney

Au fost adresate urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) In raspunsul 92/75602 din 27.01.2015, la intrebarea 12), "Exista acordul de mediu pentru a se putea intra cu utilajele in padure pe tronsonul Gilau - Nadaselu? Daca nu, cand se preconizeaza obtinerea lui?", ati raspuns astfel:
"Pentru tronsonul de autostrada Gilau - Nadaselu exista Acordul de Mediu nr. 5/16.06.2004".
a) Mai este valabil acest acord de mediu? Daca da, pana cand mai este valabil? Daca nu, cand a expirat si cand se va reface?
b) Poate intra UMB imediat pe teren pentru defrisarea terenului in suprafata de 74524 mp din fondul forestier national pe care va trece autostrada? Ce alte piedici care NU depind de UMB mai exista, pentru ca UMB sa poata defrisa IMEDIAT acel teren? Repetam, e vorba de piedici gen avize, exproprieri, etc., care NU depind de UMB.

2) In data de 20.01.2015, deci cu 7 zile inainte de raspunsul Dumneavoastra, DRDP Cluj a publicat urmatorul anunt, ce poate fi descarcat de la adresa "http://www.drdpcluj.ro/anunt20012015.pdf":
"COMPANIA NAȚIONALĂ DE AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI NAȚIONALE DIN ROMÂNIA S.A. anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Scoaterea definitivă a terenului în suprafată de 74524 mp din fondul forestier național pentru construcția Autostrăzii Transilvania,tronsonul 3A,intre km 4+650-km 5+550" din cadrul proiectului "Proiectarea şi execuția autostrăzii Transilvania,sector 3 A Cluj Vest(Gilău)-Mihăiești, km. 0+000-km. 25+500,tronsonul 3A1 km. 0+000-km. 8+700" pe raza comunelor Gilău si Gîrbău județul Cluj".
Daca acordul de mediu exista, asa cum sustineti in raspunsul de la punctul 1) de mai sus, care este motivul pentru care se solicita emiterea unui nou acord de mediu pentru acelasi tronson?

yetiman

Multumesc disney. Chiar sunt curios cum vor raspunde....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

MNU

Doua intrebari referitoare la centura Timisoara-Sud:

1. Deoarece in ultimele doua luni au aparut nenumarate informatii referitoare la "varianta de ocolire Timisoara-Sud" si aceste informatii se contrazic flagrant, va rugam sa precizati exact in ce stadiu se gaseste acest proiect. De asemenea care ar fi, cat mai realist, orizontul de timp, daca e posibil pe etape (reactualizare SF, aprobare indicatori tehnico-economici, proiectare, etc), in care se va putea trece la executie?

2. Care este motivul pentru care varianta de ocolire Timisoara-Sud nu apare in "Programul variantelor de ocolire" prezentat la dezbaterea Ministerul Fondurilor Europene privind Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020?

As aprecia niste raspunsuri clare si la obiect.

Multumesc.

delacroix

Intrebare catre CNADNR:
Cand va incepe si pe ce perioada se va desfasura Recensamantul traficului rutier?
Si in subsidiar :daca CNADNR va face publice datele? Evident dupa prelucrarea lor, sub forma hartilor "scurse" spre presa in 2005 si 2015.

disney

^^^ Astept sa se mai adune cateva intrebari si apoi le trimit si pe acestea.

disney

#428
Aveti mai jos raspunsul MT (redirectionat la CNADNR) la intrebarile de aici.







cricric

Deci sa inteleg ca in cazul de fata (in care se are in vedere constructia Sibiu-Brasov ca autostrada) se va renunta la centura Fagaras? Poti sa mai adaugi si asta ca mini-intrebare? Merci.

NGC

Care este stadiul fizic si financiar pentru contractul 111 / 30.10.2012, "Amenajare intersectii, in localitatea lineara Busteni, judetul Prahova", atribuit catre "asocierea SC CAST SRL - SC UTI GRUP SA"?

disney

#431
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.



disney

#432
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.









disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) a) Deoarece in ultimele doua luni au aparut nenumarate informatii referitoare la "varianta de ocolire Timisoara-Sud" si aceste informatii se contrazic flagrant, va rugam sa precizati exact in ce stadiu se gaseste acest proiect. De asemenea care ar fi, cat mai realist, orizontul de timp, daca e posibil pe etape (reactualizare SF, aprobare indicatori tehnico-economici, proiectare, etc), in care se va putea trece la executie?
b) Care este motivul pentru care varianta de ocolire Timisoara-Sud nu apare in "Programul variantelor de ocolire" prezentat la dezbaterea Ministerului Fondurilor Europene privind Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, precum si in documentele prezentate de Ministerul Transporturilor la conferinta de presa din 13.01.2015?
c) A fost inclusa realizarea variantei de ocolire Timisoara-Sud in varianta finala revizuita a MPGT, varianta pe care AECOM trebuia sa o predea pana la sfarsitul lunii Ianuarie 2015, conform raspunsului MT 52846/29.01.2015?
d) A fost inclusa realizarea variantei de ocolire Timisoara-Vest (atentie, Vest, nu Sud) in varianta finala revizuita a MPGT, varianta pe care AECOM trebuia sa o predea pana la sfarsitul lunii Ianuarie 2015, conform raspunsului MT 52846/29.01.2015?

2) a) Cand va incepe si pe ce perioada se va desfasura recensamantul traficului rutier?
b) Va face CNADNR publice datele, evident dupa prelucrarea lor, sub forma hartilor "scurse" spre presa in 2005 si 2010? Care este orizontul de timp pentru publicarea datelor?

3) Se va renunta la centura Fagaras in cazul in care se va construi tronsonul Sibiu-Brasov ca si autostrada? A fost inclusa realizarea centurii Fagaras in varianta finala revizuita a MPGT, varianta pe care AECOM trebuia sa o predea pana la sfarsitul lunii Ianuarie 2015, conform raspunsului MT 52846/29.01.2015?

4) a) Care este stadiul fizic si financiar pentru contractul 111 / 30.10.2012, "Amenajare intersectii, in localitatea lineara Busteni, judetul Prahova", atribuit catre "asocierea SC CAST SRL - SC UTI GRUP SA"?
b) A fost reziliat acest contract? Daca da, in ce data a fost reziliat? Care sunt pasii care vor fi urmati in cazul in care contractul a fost reziliat si care este graficul de implementare al acestor pasi?
Va rugam sa detaliati situatia si problemele intalnite, precum si pasii care se iau sau se vor lua pentru remedierea situatiei.

cutter

Un singur lot contestat pînă astăzi pe Cîmpia Turzii-Ogra: