Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

incredibil. Cum poti sa faci achizitie publica neutra..su sanse egale pentru toti participantii pe proiect facut de unul din constructori???

o sa se prapadeasca de ras ANRMAP, CNSC, CE, AMPOST...si o sa cada licitatia la prima contestatie/intrebare de clarificare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

E o situatie ciudata. Salini trebuie sa faca proiectul pentru tot lotul, tinand cont de observatiile din acordul de mediu. Asta e obligatia contractuala. (din contractul existent) Dar de executat nu pot, pentru ca respectivele ecoducte nu sunt prinse in contractul actual. Proiectul se preda la CNADNR. Acum CNANDR ce sa faca? Sa comande inca un proiect, cand are unul gata facut? Vine Curtea de Conturi si le imputa valoarea respectiva. Asa ca o sa se liciteze pe cel realizat de Impregilo sau ce firma le executa proiectarea.
Posibil sa mearga, acum sa fim seriosi, nu ar fi prima situatie de genul asta din Romania.

panda_no 5

Si in raspunsul la intrebarea 3 e o greseala impardonbila.
Se vorbeste de pasajul peste str Popasului, este Ok, dar nu inteleg ce treaba are A3 cu str Erou Iancu Nicolae, strada care nu are nici o legatura cu A3!

disney

^^^ Poate ca vor sa mai faca un nod catre Aeroportul Baneasa, si sa prelungeasca strada Iancu Nicolae.

disney

#394
Quote from: florin74 on January 20, 2015, 07:59:49 PM
Ar fi bine s-a intrebam ce se aude cu Suplacu-Bors, ca dl Rus ne-a anuntat ca avem constructor desemnat. Si acolo au fost doar 3 oferte, si a trecut ceva timp de atunci.
Am intrebat eu acum, separat.  ;)

alecu26

florin, nu cred ca ai dreptate. Daca e obligatie contractuala sa proiecteze e in egala masura sa si execute.

Oricum si aici e ciudat...dar e poate justificata revendirecarea: in contract sunt oricum obligati sa respecte orice cerinta si conditie a autoritatilor locale si sa o construiasca in acelasi cost.

Ecoductele erau deja in proiect. poate nu asa lungi si nu executate prin metoda asta...dar parca CNADNR a acceptat prea repede ca...OK...e deviatia prea mare si se accepta o variatie la contract. Pe de alta parte e bine ca asa nu se ajunge la blocaj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#396
Nu cred.
Nu s-au licitat ecoductele. Si nu cred ca erau prinse in proiect initial pe baza caruia s-a facut licitatia. Ulterior, in faza de obtinere a Acordului De Mediu s-a impus solutia asta tehnica. Este un win-win situation, CNADNR are un proiect tehnic deja facut, si Salini are prima sansa sa le execute (oarecum logic, avand organizarea de santier gata facuta si mobilizarea deja realizata)
Problema este daca le-ar face Salini acum, printr-un act aditional, atunci ar iesi un scandal monstru. Este o modificare semnificativa a conditiilor de licitatie initiala si atunci sa vezi iures (in special cu DG Regio si CE). Seamana un pic cu situatia de pe lot 3 Sibiu Orastie, (ce noroc pe Salini  :D), in care nu s-a acceptat tunel de catre comisia de mediere pentru ca nu s-a licitat asa ceva  initial si era o incalcare  a procedurilor de achizitie.


disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) Saptamana trecuta ministrul transporturilor, Ioan Rus, a afirmat ca pentru tronsonul Suplacu de Barcau - Bors este deja stabilit castigatorul. Mentionam ca ne este cunoscuta daca cand au fost deschise ofertele, precum si cei 3 ofertanti, si ca au trecut multe luni de la deschiderea ofertelor fara sa anuntati nimic.
a) Cine este castigatorul?
b) A fost semnat deja contractul? Daca da, in ce data?
c) Cate contestatii au fost si cine a contestat?
d) Care sunt fondurile alocate in 2015 pentru acest contract?

2) a) Intentioneaza CNADNR sa construiasca un nod nou pe tronsonul A3 Bucuresti - Ploiesti, Km 0+000 - Km 6+500 in dreptul strazii Iancu Nicolae? Daca da, care este orizontul de timp al implementarii?
b) Va fi acest nod construit in cadrul contractului actual pentru acest tronson sau va fi licitat separat?

disney

Quote from: disney on January 18, 2015, 09:05:04 PM
Sau, daca sunteti de acord, pot adresa intrebarile in numele forumului, si atunci nu mai trebuie sa adaug acea fraza, pentru ca se vede clar ca nu suntem chiar asa amatori si prosti cum ne iau ei cateodata.
@Ionut: Ce parere ai?
Quote from: Ionut on January 19, 2015, 07:51:12 AM
Poti adresa intrebarile in numele forumului, este OK. :)
NU am adresat intrebarile de azi in numele forumului, dar am adresat "citeva intrebari din partea membrilor forumului de infrastructura "forum.peundemerg.ro"".
Cred ca asa este mai bine deocamdata, cel putin pana rezolvam ceva referitor la ONG.  ;)

alecu26

Florin...atunci daca ecoductele sunt complet suplimentare si separate, si proiectarea se poate face la fel.
S-ar putea face chiar pe FIDIC ROSU sau orice alta metoda. Oricum va fi o problema legala destul de complicata cu accesul pe santier....care momentan apartine lui Salini.

A fost ceva asemanator când s-a licitat banda a 3 la Buc-Moara Vlasiei. Nu mai tin minte detalii, dar au fost nevoiti sa faca de doua ori licitatia si sa schimbe ceva in conditii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

Răspuns la întrebarea Vă rog să-mi precizați care sunt proiectele în pregătire în momentul de față pe care intenționați să le depuneți în cadrul apelului de proiecte CEF Transport cu termen pe 25 februarie:



MNU

Mama lor de studii de fezabilitate.... parca numai asta stim sa facem. Studii peste studii.

@cutter, nu erau eligibile pentru CEF Transport numai proiecte transfrontaliere. Chiar era o lista cu posibile proiecte... sau, ma insel?

cutter

@MNU: proiectul mare acolo este calea ferată - e vorba de reabilitare, nu SF în acel caz - restul sunt de umplutură

cutter

Astăzi dimineață, din partea comunității noastre i-a fost trimisă domnului ministru Ioan Rus următoarea scrisoare deschisă: