News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

tinand cont de ultimele informatii legate de o eventuala sistare a lucrarilor la debleul de la Aciliu , propun sa intrebam mai departe la Cnadnr , daca sunt probleme de plata si daca stiu de aceasta sistare a lucrarilor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

Putem sa intrebam, dar probabil ca vom primi raspuns abia in 15-20 de zile. In ultimul timp, din pacate, CNADNR raspunde abia in 30-32 de zile.
Probabil ca mai repede afla adirt69_70 direct de pe teren.

disney

#182
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile din 06.08.2014, pe care le gasiti aici.











disney

Conform raspunsului de mai sus, indicatorul catre Gruiu ar trebui sa nu mai fie acolo. Poate verifica cineva?
Interesant si modul in care "s-au spalat pe maini" legat de cealalta iesire, cea de la punctul 9) b).  :o

disney

Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile din 31.08.2014, pe care le gasiti aici.







medicul de garda

Salutare tuturor! :cheers: Am decis sa imi fac cont si aici.

Aveti mai jos raspunsurile la intrebarile mele adresate catre CNADNR in urma cu o luna, cu privire la situatia unor centuri de prin tara si a unor bucati incerte din A3. Am atasat mai intai intrebarile, apoi ce mi-au scris ei. Enjoy!

Quote1) care este stadiul proiectului "Constructia variantei de ocolire Tecuci". Carui constructor a fost acordat contractul? Cand se estimeaza inceperea, respectiv finalizarea lucrarilor la acest obiectiv?
2) care este stadiul proiectului "Constructia variantei de ocolire Craiova Sud", sectiunea DN6-DN56? Carui constructor a fost acordat contractul? Cand se estimeaza inceperea, respectiv finalizarea lucrarilor la acest obiectiv?
3) care este stadiul proiectului "Constructia Variantei de Ocolire Mihailesti - relicitare"? Carui constructor a fost acordat contractul? Cand se estimeaza inceperea, respectiv finalizarea lucrarilor la acest obiectiv?
4) care este stadiul proiectului "Constructia Variantei de Ocolire Caracal - relicitare"? Carui constructor a fost acordat contractul? Cand se estimeaza inceperea, respectiv finalizarea lucrarilor la acest obiectiv?
5) care este stadiul proiectului de largire la 4 benzi al DN7 intre Baldana si Titu? Cand estimati ca vor demara lucrarile la acest obiectiv?
6) care este stadiul fizic si financiar al variantelor ocolitoare Carei, Sacuieni si Turnu Magurele (cu relocarea DN54)? Cand estimati finalizarea acestora? Care sunt intarzierile acumulate la fiecare dintre aceste proiecte si ce penalitati vor primi constructorii pentru intarziere?
7) care este stadiul fizic si financiar al variantei ocolitoare Suceava? Cand estimati finalizarea lucrarilor la acest obiectiv? Va rog sa imi prezentati bugetul alocat pentru acest contract pe parcursul ultimilor 3 ani.
8) cand estimati relansarea licitatiei pentru finalizarea lucrarilor de constructie a autostrazii Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti-Ploiesti, sectorul km 0+000 - km 8+225? Precizati cat ar mai dura realizarea acestui obiectiv dupa alegerea unui nou constructor si care este pretul estimat al proiectului?
9) cand estimati lansarea licitatiei pentru finalizarea lucrarilor aferente sectiunii 2b din Autostrada Transilvania (Campia Turzii-Gilau), si, in particular, finalizarea podului peste Somes. Precizati cat ar dura realizarea acestui obiectiv dupa alegerea unui nou constructor si care este pretul estimat al proiectului?
10) in conditiile realizarii autostrazii A10 Sebes-Turda, lot 4, conform proiectului afisat pe site, spatiul de servicii Turda de pe A3, inca nefinalizat, va deveni inutilizabil, prin constructia bretelelor nodului Turda. Va rog sa imi precizati care este solutia tehnica aleasa pentru constructia unui alt spatiu de servicii in zona si cand se estimeaza realizarea acestuia.



Trust me, I'm an east-european doctor!

MHN

Bun venit si multumim!
La urmatorul set de intrebari, te rog sa mai adaugi una si pentru Centura de Sud a Timisoarei, proiect ce este in continuare fara finantare.

Tavi

Bun venit @medicul de garda si multumim pentru initiativa!
Sunt socat de Buc-Ploiesti sectorul 0 - 3+425! E reziliat sau cauta solutii???

cutter

#188
Păi depinde pe cine întrebi și cum e vremea în ziua aia. Mi se pare un efort prea mare și las un jurnalist să facă asta, dar declarațiile din ultimele 6 luni variază de la:

"Ne-am înțeles cu Pizzarotti să termine" la
"Vom rezilia contractul" sau
"Contractul a fost terminat cu acordul părților" la
"Se caută soluții".

De fapt e o bătaie de joc imensă ca să ascundă probabil că ne-am ales cu 3km de autostradă și niște lucrări de artă în minus de aceeași bani negociați inițial pentru tot contractul.

Ce-or fi alea "interferențe cu zona metropolitană"? E clar că CNADNR ne ia de proști.

EDITARE ULTERIOARĂ: voi posta astăzi sau mîine în această secțiune un model de chemare în judecată a CNADNR pe legea 544. L-am folosit cu succes împotriva AM POS-T cînd nu vroiau să-mi pună un document la dispoziție. Asta ca să leg postarea de subiectul acestei secțiuni :)

medicul de garda

^^ Foarte buna ideea cu chemarea in judecata, ar fi fost foarte utila informatia acum jumate de an, cand am intrebat Metrorexul despre situatia statiei Parc Drumul Taberei, care era in obscuritate totala, desi avea TBM-urile la usa, si mi s-a raspuns in doi peri, ca nu mi se pot pune la dispozitie detalii, fiindca e proiect de interes national  :o : :weird: .


Va mai atasez raspunsurile primite la niste intrebari pe care le-am pus anul trecut, legate de situatia obscura a centurii de nord a capitalei, portiunea terminata, care de fapt, nu prea e terminata. Raspunsurile inca sunt utile si astazi, fiindca inca nu s-a aplicat nimic din ce spun ei acolo...






Apropo, observati evolutia spectaculoasa a lucrarilor la centuri Carei si Sacuieni. Mai ales Sacuieni...
Trust me, I'm an east-european doctor!

disney

#190
Stimati colegi,

Ideile urmatoare sint deja de ceva vreme in pregatire, pentru ca, asa cum ziceau si alti colegi, "CNADNR ne ia drept prosti".
Acelasi lucru este valabil si pentru MT si AMPOST.

Oare ce vor MT, CNADNR si AMPOST sa ne transmita prin faptul ca ne dau raspunsuri cu intirziere, ne dau raspunsuri generice sau pe linga subiect, "uita" sa ne dea raspunsuri sau pur si simplu incearca sa ne induca in eroare?

Poate ca MT, CNADNR si AMPOST vor de fapt sa ne transmita ca nu au bani acum pentru filmari din avion, dar ca au bani pentru procese pentru refuzul de a oferi informatii de interes public, conform Legii 544/2001, si ca poate vor sa devina sponsorii principali si sa sponsorizeze filmarile din avion si din drone din acesti bani pentru procese:p

Propun ca banii care vor fi cistigati din procesele intentate conform Legii 544/2001 sa fie donati in totalitate si folositi exclusiv pentru filmari din avion si achizitionarea de drone, astfel incit sa fie acoperit fiecare tronson de autostrada si eventual si drumuri nationale si centuri in lucru.

Deocamdata tin sa salut initiativa si sa multumesc MT, CNADNR si AMPOST ca ne dau multiple posibilitati sa ii includem intre sponsori.  :lol:


Quote from: SB76UFO on September 13, 2014, 10:41:45 PM
Am fost si eu azi la viaductul de la Aciliu. In incercarea de a trece de unul din paznici pentru a poza, acesta mi-a spus si aratat, notat intr-un caiet (un fel de regulament interior) ca din 11.09.2014 este interzis accesul presei si massmediei (nu mai au voie sa filmeze si sa fotografieze) decat cu aprobare de la Bucuresti (probabil de la CNADNR)

Aici puteti gasi informatii direct de la CNADNR despre cum se poate obtine acel permis de vizitat santiere. Spor la pozat si filmat!

Ionut

:) Deci fain mesajul, like de la mine. E dificil sa ne organizam, trebuie sa facem o entitate juridica, e complicat. E o idee mai veche destul de greu de pus in aplicare pentru a avea totusi un rezultat.

NGC

Cred ca de fapt disney se referea ca oricine din noi poate sa dea in judecata CNADNR conform Legii 544/2001 si ca nu trebuie sa fim o entitate juridica pentru asta.
Probabil ca el si cutter stiu mai multe. Sa vedem intii acel model de chemare in judecata de care vorbea cutter.

cutter

Vă recomand consultarea legii privind accesul la informații de interes public, legea 544/2001, este foarte bine scrisă (mulțumim Mona Muscă!), concisă și durează doar 5-10 minute consultarea ei.

De notat că plîngerile sunt scutite de taxă de timbru.

Iată plîngerea mea contra AMPOS-T:




Ionut

^ Eu ma gandeam ca am avea mai mult impact impreuna, ca entitate juridica.