[CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca

Started by alexV, September 23, 2015, 11:09:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanCelMare

Viarom a făcut și Memorandumului dacă bine țin minte în Cluj, cred că până spre piața Mărăști.

mihai1

Quote from: doodoo on October 22, 2024, 09:01:19 AM
Quote from: mihai1 on October 20, 2024, 09:47:04 PMzona de nord a florestiului mi se pare perfecta pentru dezvoltare.
Te referi la zona deluroasa de dincolo de Somesul Mic ?
da, zona aceea nu e foarte deluroasa(dif de nivel de 50m) iar latimea e cam de 800-1000m.
aria e cam de 170ha(cartierul sopor nou va avea 230ha). mi se pare contiunarea logica a orasului, asa ca trebuie facut un plan bun

Vlad94

Sper să nu fiu off-topic însă am observat că lucrările de extindere a aeroportului sunt blocate de relocarea albiei Someșului care sunt blocate de relocarea sensului giratoriu în locul OMV-ului din zona Subcoastă, relocare care probabil se va face doar după ce avem câștigător pe Centura Metropolitană.

raulbogdan23

Se stie de mult de problema asta si decidentii de la butoane nu vor sa faca nimic in privinta aceasta.

S-ar putea scoate din contract acea bucata cu podul, nu e mare branza. Se poate face X% din proiectul de centura dar case sa satisfaca pe moment ambele proiecte.

alexV

@Vlad94 da, de-a lungul anilor de cand se tot face centura, mai multi am remarcat acelasi lucru.

@raulbogdan23 nu se scoate din contract, mai ales ca vom avea in sfarsit castigator fortat pe Dimex, daca si-au corectat Excelul cu preturi inainte sa-i dea upload. Poate totusi prin consens intre beneficiar si constructor sa decida ca se poate prioritiza podul respectiv. Asa deblocam si devierea Somesului si prelungirea pistei.

raulbogdan23

@alexV momentan aceasta licitatie e ca si alba neagra. Am foarte putina incredere ca proiectul se poate duce la bun sfarsit si nu din pricina Dimex (fac o treaba foarte buna la DEx4) ci din cauza beneficiarului.

mihaipopadev

Nu știu dacă e locul potrivit să postez întrebarea, dar am mai folosit threadul ăsta și acum câțiva ani. Am văzut ca mulți discută despre dezvoltarea părții de nord a Florestiului, platoul care de altfel a fost prezentat și în discuția despre centura a Primăriei Cluj de la vremea respectivă. Momentan acolo sunt terenuri cu destinație agricolă și ar urma să fie și partea de centură care traversează Florestiul plus breteaua care leagă Florestiul de Baciu. În noul PUG propus de propus de primărie, și întors înapoi de consiliul apei dacă înțeleg bine, zona aceea va avea o destinație mixtă. Practic ca fi un nou cartier. Din păcate, fără PUG, acea zonă începe să fie folosită haotic. Au apărut tot felul curți, clădiri, etc cu destinație mai mult sau mai puțin agricolă.
Întrebarea mea este, oare PUG-ul Florestiului este blocat tocmai de acea zonă? Oare centura are vreo legătură cu asta?

PS: am văzut ca se discuta foarte mult despre faptul ca mai multe drumuri inseamna mai multe masini care sa intre in Cluj. Sunt total de acord cu asta în configurația actuala. Dar cred ca tocmai de aceea, mai ales in zone goale, gandite de la zero, asa cum este acel platou, ai șansa să adaugi toate serviciile de care ai nevoie astfel încât să nu fii nevoit să părăsești zona. Mai greu din cauza faptului ca toate terenurile sunt private acolo, nu știu cum poate primăria forța construcția unor instituții (școli de exemplu).

mihai1

fix pentru acest lucur exista zonificare. zonificarea consta in instituirea unor zone dedicate unui scop: zona rezidentiala, zona mixta, zona de institutii publice(unde exista subzone pentru educatie, santate, cultura, administratie, sport etc.). in aceste zone primaria construieste scoli, spitale, baze sportive, iar proprietarii sunt expropiati

alexV

Este aviz CTE pentru largirea la 6 benzi. Urmeaza ordinul de incepere. Ce ziceti, o joaca electoral si pe asta edilul?

Sezonul de constructii e ratat. Sunt prevazute 14 luni pt construire, dar uite ca vor prinde 2 ierni..

Avem 3 structuri pe lot: pasajul cu 2 deschideri de la viitorul spital regional, subtraversarea pietonala noua de la Vivo, si refacerea podului de la Valea Garbaului. Maxim ce spera e sa faca devierile in astea 3 puncte - devieri asfaltate pe 4 benzi - ca sa isi creeze front de lucru la betoane peste iarna. Dar e la risc si asta. Daca nu se intampla, e cel mai prost start posibil.

mihai1

banuiesc ca s-a dat oil pt ca astazi in zona pasajului vivo erau cateva utilaje care au sapat pe traseul benzilor de intoarcere de sub pasaj

sebip

Ai dreptate! Ii dat ordinul de incepere.

alexV

E ciudat, dar există ordin de începere de câteva luni doar pentru relocare utilități, pe toată lungimea lotului.

Așteptăm ordin de începere pt drumul în sine.

alexV

Avem ordinul de începere pt lărgire la 6 benzi.

zol21

Asteptam cu nerabdare sa vedem si in teren.

KSP

Lucreaza de cateva zile utilaje in spatiul dintre cele 2 sensuri in drept cu parcarea de la Vivo.