News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#420
Tibi, chiar saptamana trecuta am vazut "chestia" in GdN. cara vreo 3 saci insotiti de 3 sau 4 "garcea" perpedes. Inca se transporta corespondenta secreta.

In alta ordine de idei, chinezii marseaza tare pe electrice. Fabrica de autobuze in Ungaria, asta din Bulgaria, sa speram ca se concretizeaza si aia de la Baicoi, fabrica mare de baterii recent in Germania.

Ionut

Cum a ajuns Tesla să se încadreze în ţinta de producţie pentru Model 3? O treime dintre clienţi şi-au anulat comenzile

Tesla a reuşit să atingă ţinta de producţie pentru Model 3, însă analiştii susţin că mai mulţi clienţi care nu mai aveau răbdare şi-au anulat comenzile, potrivit CNN. Numărul de comenzi anulate pentru Model 3 a crescut în ultimele săptămâni. Mulţi clienţi îşi cer banii înapoi, ceea ce afectează planul de producţie al companiei, potrivit analistului Rajvindra Gill de la Needham & Co. Tesla contrazice acest lucru. Într-o notă scrisă săptămâna aceasta către clienţi, Gill aminteşte de timpul prelungit de aşteptare pentru producţie şi faptul că Tesla nu a ajuns încă la 35.000 de maşini produse aşa cum a promis.

Aproximativ unul dintre trei clienţi şi-a anulat comanda, spune Gill, ritmul anulărilor fiind dublu faţă de anul trecut. Un purtător de cuvânt al Tesla a negat faptul că numărul de comenzi anulate îl depăşeşte pe cel de comenzi noi. Acesta a susţinut că timpii citaţi de Gill nu mai sunt valabili şi că timpul de aşteptare este între o lună şi nouă luni.

ZF

tom_sawyer

Audi lansează producţia în serie de motoare electrice la fabrica sa din Ungaria

Audi a lansat producţia în serie de motoare electrice la fabrica din Ungaria, a anunţat producătorul de automobile de lux, potrivit Reuters. Divizia ungară a Audi a anunţat că motoarele vor fi fabricate pentru modelele sale electrice.

Capacitatea zilnică iniţială va fi de aproximativ 400 de motoare, aceasta urmând să crească treptat.

ZF

voicul

#423
Va place masinuta?E electrica.Produsa la Cluj.Cat e pretul?13750 eur.Prin programul de mediu platiti doar jumatate!
Autonomie 90 de km sau 140 cu baterii pe litiu.







Powered by API/PUM imgur uploader

Am dat din intamplare de asta aici: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2219710638264899&set=a.1399303090305662.1073741826.100006779527607&type=3&theater

Presupun ca e producatorul sau ca are informatii mai multe.

Ionut

Românii se aliniază tendinţelor europene şi renunţă treptat la diesel. Cumpără tot mai multe hibride şi electrice

Vânzările de maşini pe benzină s-au apropiat în prima jumătate a anului de aproape 60% din totalul volumelor, po­tri­vit datelor Asociaţiei Producă­to­rilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), pe măsură ce aproape toate măr­cile auto prezente local au venit cu o ofer­tă tot mai largă de motoare pe ben­zină, de cilindree mică şi cu un con­sum redus de combustibil. Spre com­paraţie, în prima jumă­tate a anului trecut motorizările pe benzină erau la 50% din vo­lum.

Dintre primele cele mai vândute 10 mărci / modele, 5 mărci şi respectiv 8 modele au o pon­dere a vânzărilor cu moto­ri­ză­ri pe benzină peste această medie (58,9%).

În ceea ce priveşte autotu­ris­mele ,,verzi", electrice şi hibride, interesul pentru acestea continuă să crească în acest an, inclusiv pe fondul stimulentelor acordate prin Programul ,,Rabla Plus". Ca urmare, după primele 6 luni din 2018, acestea ajung să deţină o pondere de 2,5% din total piaţă, un nivel superior celui de anul trecut, când aceasta era de doar 1,7%. Chiar dacă volumele sunt încă foarte mici, evoluţia este una extrem de încurajatoare, creşterea înre­gistrată în acest an fiind de 275% pe segmentul celor electrice, cu un total de 390 de unităţi în S1 2018) şi, res­pectiv Ă64,6% la cele hibride (care tota­lizează în 2018 un volum de 1.462 de uni­tăţi).

ZF

voicul

Poate sunt doar eu (greu cu trezitul azi), dar:

"după primele 6 luni din 2018, acestea ajung să deţină o pondere de 2,5% din total piaţă"
si
"cu un total de 390 de unităţi în S1 2018"

Mie imi rezulta ca 390 de masini reprezinta 2.5% din piata.  :wtf:

tom_sawyer

GTG, automobilul electric "Made in România", costă de la 13.700 de euro

Un grup de întreprinzători din Maramureş a lansat proiectul celei mai ieftine maşini electrice "Made in România", automobilele GTG urmând să fie asamblate la Baia Mare şi vândute la un preţ care porneşte de la 13.700 de euro, noile automobile asigurând o autonomie de o zi în traficul din oraş.



"Suntem în faza de implementare a proiectului, care se ridică la 1,5 milioane de euro, din care 74% din fonduri europene şi restul din fonduri proprii. Proiectul presupune o linie de asamblare la Baia Mare şi una de testare, aici urmând să lucreze peste 20 de angajaţi. Avem termen să punem în funcţiune linia de asamblare în februarie 2019, va avea o capacitate de 10 maşini pe schimb, iar pe an 4.000 de bucăţi, în prima fază. Conceptul automobilelor aparţine unui designer italian. Deja am scos pe piaţă primele maşini, două fiind asamblate la Baia Mare, celelalte două la un partener din Bucureşti. Livrarea se face acum la trei luni, dar după punerea în funcţiune a liniei de asamblare termenul se va scurta la două-trei săptămâni", a explicat Gheorghe Mureşan.

mediafax.ro

tom_sawyer

Prima fabrică Tesla din Europa va fi în Germania sau Olanda - WSJ

Tesla este în negocieri cu autorităţile din Germania şi Olanda pentru a construi prima sa fabrică importantă din Europa, a anunţat luni publicaţia Wall Street Journal (WSJ), citând oficiali implicaţi în discuţii, transmite Reuters.

Luna aceasta, Tesla a semnat un acord cu autorităţile chineze pentru construirea unei fabrici la Shanghai, prima unitate a producătorului auto situată în afara SUA.

economica.net


Bloomberg: Tesla investeşte cinci miliarde de dolari în China

Tesla intenţionează să investească cinci miliarde de dolari în construirea unei fabrici în China, în condiţiile în care războiul comercial cu SUA face şi mai presantă stabilirea producţiei pe cea mai mare piaţă auto din lume, au declarat pentru Bloomberg surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.

În iulie, Tesla a semnat un acord cu autorităţile de la Beijing pentru construirea unei fabrici la Shanghai, numită 'Gigafactory' - prima unitate a producătorului situată în afara SUA. Aici ar urma să fie produs noul sedan Model 3 până în 2020.

economica.net

voicul

Din intamplare am dat peste acest articol de anul trecut:

Saab revine cu modelul 9-3 2018 şi cu un alt producător în spate

n 2012, Saab a tras pe dreapta şi nu a anunţat o dată de revenire. Poate nu a avut norocul conaţionalei Volvo ca să găsească nişte chinezi puşi pe treabă de volum. A găsit nişte chinezi care au mai cumpărat ce mai era din companie ca să transforme la un moment dat modelul 9-3 într-unul electric.

Compania chineză se numeşte chiar NEVS – National Electric Vehicle Sweden. Acum, marca are 150.000 de precomenzi şi a anunţat startul producţiei pentru varianta electrică a lui 9-3. În afară de autonomia declarată de 300 de km, nu ştim alte detalii tehnice, conform motortrend.com.

Acum, capacitatea de producţie NEVS este de 50.000 de maşini pe an, aşa că următorii 100.000 de oameni care au plasat comenzile trebuie să aştepte faza a doua a dezvoltării NEVS, cea în care va produce 220.000 de maşini pe an. Saab are şi un contract de furnizor cu DiDi Chuxing, o companie de ride-sharing (gen Uber). Deocamdată nu se ştie dacă NEVS va livra Saab-uri 9-3 electrice şi pe alte continente. 

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/saab-revine-cu-modelul-9-3-2018-si-cu-un-alt-producator-in-spate-16844946



voicul

Cam incepe sfarstiul pentru Tesla.

Mercedes-Benz prezintă marţi, la Stockholm, primul său SUV electric, EQC
Mercedes-Benz va prezenta marţi, la Stockholm, mult-aşteptatul său SUV electric, EQC, marcând începutul atacului german împotriva dominaţiei Tesla pe piaţa automobilelor premium care funcţionează pe bază de baterie, relatează Reuters.

Mercedes-Benz, divizie a grupului Daimler, grupul BMW şi Audi şi Porsche, divizii ale Volkswagen, au drept concurent producătorul californian de automobile electrice premium Tesla.

Vânzările Tesla de automobile entry-level Model 3 ar urma să atingă în acest an aproximativ 50.000 de unităţi şi un nivel aproape dublu în 2019.

Mercedes EQC, al cărui program de lansare, la Stockholm, include o demonstraţie de yoga, cu adresare directă generaţiei millennials care a migrat către Tesla, este primul model de serie sub brandul electric EQ. Vehiculul va fi urmat în curând de modele noi ale BMW şi Audi.

"Tesla are în prezent o poziţie puternică pe piaţa vehiculelor electrice de lux, dar situaţia se va schimba după sosirea ofertelor germane premium", a declarat Wajih Hossenally, analist la IHS Markit.

El a adăugat că Tesla nu are în prezent concurenţă, dar situaţia se va schimba începând din 2019.

LMC Automotive anticipează la rândul ei un declin constant al cotei Tesla pe piaţa automobilelor electrice, în următorul deceniu, de la 12,3% în prezent la 2,8%, chiar dacă vânzările sale în termeni absoluţi vor continua să crească.

Cota de piaţă combinată a producătorilor germani o va depăşi pe cea a Tesla şi va ajunge la 11,8% în 2020, iar trei ani mai târziu la 19%, potrivit estimărilor LMC Automotive.

Noile vehicule Mercedes, care vor ajunge la primii clienţi anul viitor, vor avea preţuri apropiate de SUV-ul pe benzină GLC, pentru a concura automobilul Model 3 al Tesla, al cărui preţ porneşte de la 49.000 de dolari.

Tesla urmează să lanseze SUV-ul Model Y, care se va alătura vehiculelor high-end Model X şi  Model S, dar nu înainte de 2020-21.

EQC atenuează proporţiile înalte cu curbe sportive şi stop pe spate pe toată lăţimea maşinii, în timp ce interiorul seamănă cucel al Mercedes Clasa C.

La fel ca Tesla, Mercedes a anunţat comenzi pentru EQC în Norvegia înainte de a anunţa preţul. Compania germană a atras peste 2.000 de avansuri returnabile în valoare de 20.000 de coroane (2.400 dolari) pe cea mai mare piaţă de automobile electrice din Europa, unde Tesla a vândut anul trecut 8.500 de vehicule.

Lansarea EQC va fi în centrul unui eveniment de trei zile la care vor fi prezenţi DJ şi un star de yoga pe YouTube.

Audi va începe luni producţia SUV-ului e-Tron, înainte de lansarea vânzărilor pe 17 septembrie, la San Francisco, la doar 40 de mile distanţă de fabrica Tesla din Fremont. Compania intenţionează să primească comenzi pe baza unor avansuri returnabile de 1.000 de dolari.

Vehiculul e-Tron va ajunge în showroom-uri la începutul anului viitor, iar în 2020 va fi urmat de două automobile sport electrice Audi şi modelul sport Porsche Taycan.

BMW a angajat un avion de marfă al Lufthansa pentru a transporta modelul electric Vision iNext, aflat încă în fază de concept, de la Munchem la Beijing via New York şi San Francisco. Evenimentele vor avea loc în cele patru oraşe, pe parcursul a cinci zile.

Inspiraţi de Tesla, cei trei producători auto germani îşi dezvoltă propria reţea de încărcare rapidă, pe autostrăzile principale, în parteneriat cu Ford.


https://www.news.ro/economic/mercedes-benz-prezinta-marti-la-stockholm-primul-sau-suv-electric-eqc-1922403504002018090718384899

mircea

De când o dat drumul la patente, Teslei i se cântă prohodul la fiecare 2 luni de către mai toți "iexperții". Să nu ne grăbim, zic.

adiarc

Concurenta e benefica si nu m-ar deranja ca europenii sa preia conducerea si aici.......cred de fapt acum incepe greul adevarat pt Tesla........europenii sunt infinit mai capitalizati si nu depind atat de mult de investitori pt cash-flow..( care la Tesla tot spera la profit deja de prea mult time)....de asemenea la capitolul infrastructura si capacitati de productie la nivel mondial stau iarasi mult mai bine,cu exceptia bateriilor unde e nevoie de investitii masive in cresterea productiei

Va fii f interesant si sper ca aceasta concurenta in crestere sa mai taie o felie groasa de la producatorii (santajistii),clasici de hidrocarburi...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Mamutu

#434
Tesla a ajuns sa facă cele mai ieftine baterii (cca 100USD/kWh) și e capabilă sa producă baterii cât toți ceilalți la un loc.
In plus au infrastructura proprie de încărcătoare proprii la care se adaugă cele comune pe care Tesla le poate folosi.
Dupa parerea mea încă 2 ani nu va avea niciun concurent serios pe piața.
Se estimează vânzarea de peste 17.000 de unități in US luna August. Pana vor veni concurenții cu cifre asemănătoare mai trece vreme.

https://insideevs.com/tesla-cheapest-battery-pack-costs/