Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

avantajul lor a fost ca au construit drumurile prin afara localitatilor, neavand nevoie sa mai faca centuri, iar satele se conecteaza prin bretele la dumul principal.

La noi e tocmai invers, in sensul ca si acolo unde inainte era camp, acum au aparut case. Localitatile de la noi s-au dezvoltat in lungul drumurilor principale, si nu perpendicular pe acestea.
De fapt, chiar si pe centuri au aparut extrem de multe constructii  :lol:

tot romanul vrea casa la asfalt  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panda80

Diferenta asta de mentalitate vine din faptul ca inca din perioada comunista Bulgaria a avut 98% din drumurile publice asfaltate, in vreme ce la noi erau doar circa 20-30%. Intre timp situatia s-a mai imbunatatit si in Romania, insa nici acum nu cred ca am trecut de 50-60%.

stefanudrea

#1202
^^
De curand am avut acces la un document care justifica stilul infrastructurii prin localitate intentionat pt a se sprijini dezvoltarea acesteia. Comunisti au fost si sarbii dar la ei sunt altfel construite inca de la inceput. Nimeni nu a justificat ulterioara dezvoltare a traficului si a localitatii si impactul asupra calitatii traficului. De aici pleaca totul!

alecu26

e o aberatie documentul ala.

Totul vine de la modul de gandire a poporului roman, care si acum si inainte avea camera de oaspeti, "camera din fata"" la drum (sosea). Si pornind de la asta, accesul direct in soseaua principala, a dus la dezvoltari aberante si nepractice ale infrastructurii, intalnite aproape in mod unic in Romania in care era mai important sa ai casa la sosea, chair daca erai la 5 km de centru comunei. Din pacate asta se manifesta si acum, cand chiar cu cresterea traficului, tot la sosea vrea romanul sa-si faca casa, si daca e posibil cu gardul lipit de asfalt, sa nu piarda el nici un metru din proprietatea lui.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Într-adevăr...chiar si in Rep Moldova ( drumuri care provin evident de pe vremea Urss ) , mi-a plăcut acest stil de a evita localitățile ,a drumurilor principale.....chiar mi-a plăcut drumul principal de acces din Albița ( Ro-Jud Vs ) prin vama moldoveneasca Leuseni spre Chișinău , numit de localnici Poltava....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

laszlo.robert

#1205
Ungaria.
In afara de loturile M35(Debrecen-Berettyoujfalu)
                          M4(Beretyoujfalu-Granita Ro)
                          M15 si M70 (largire la 4 benzi)finantate din fonduri UE,Guvernul Maghiar a aprobat o ordonanta cu alocarea a 2,5 mrd €,pentru infrastructura pina in 2020 ,fonduri din bugetul national.
Banii vor fi alocati in acest fel:
2015 -30 mill €-autorizatii si proiectare
2016-45 mill€-autorizatii si proiectare
2017-45 mill €-avans lucrari
2018-900 mill € -plati
2019-1,1 mrd €-plati
2020-350 mill€-plati

laszlo.robert

#1206
Vor fi vizate :Autostrazi si Dx
M 85 (Csorna-Sopron) 60 km-420 mill€
M44 (Kecskemet-Bekescsaba) 120 km- 600 mill€
M8 (intre M5-DN 441)-15km-100 mill€
M4 (Albertisa-Abony)-37 km-240 mill €
   Tot.232 km-2mrd €

Centuri si DN.
DN 405 -largire 2x2 (legatura intre M4 si M5)-17 km-85 mill €
Centura Gyor- 8,8 km +pod peste Dunare-60 mill €
DN 102 -30 km-100 mill €
DN 23 + DN 26-55 km-80 mill €
DN 471- largire 2x2 -45 km-100 mill €
   Tot.131 km-550 mill €

ciprebbe

M35(Debrecen-Berettyoujfalu) si M4(Beretyoujfalu-Granita Ro) -  au primit aprobare pt fonduri UE? esti sigur?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

M4 are deja,M35 in curs de derulare

pasadia

QuoteM44 (Kecskemet-Bekescsaba) 120 km- 600 mill€
M8 (intre M5-DN 441)-15km-100 mill€

M8-ul in acea portiune va fi un fel de centura la nord pentru Kecskemet, sau care e traseul? Si se va lega de M44 direct, sau prin intermediul M5?

QuoteCentura Gyor- 8,8 km +pod peste Dunare-60 mill €

Pod spre Slovacia? Mai e nevoie de inca unul, vad ca exista deja unul in zona?

DN471 cred ca e foarte aproape de granita romana, dar nu imi dau seama deloc care e, nu-l gasesc pe gmaps.

laszlo.robert

Are tot M4 in afara de bucata din jud. Pesta,acolo fiind pibul aproape dublu fata de restul judetelor nu obtin finanzare,de acea lotul respectiv va fi construit cu fonduri de la buget ,cum am si scris mai inainte

laszlo.robert

Daca nu gresesc bucatica din M8 va face legatura intre M5 siM44 ,si mai tirziu va continua spre nord ,leginduse de M4 linga Szolnok

ciprebbe

#1212
Da-mi sursa te rog pt ca stiu clar ca nu aveau aprobarea de la UE. E situatia similara cu A3 de la noi iar ei lucrau la partea de autorizari.
Daca M4 intra pe fonduri UE (85%) atunci poate intra si A3 Bors- Suplacu-Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MNU

#1213
^^
Si daca intra pe fonduri UE, ce folos?... cate mai facem din fondurile alea?

Parca la MFE era clar ca Sibiu-Pitesti e prioritara iar de centura Bucuresti e nevoie ca de aer... in cazul asta noi punem Bors-Suplac pe fonduri UE?

NGC

#1214
^^^ Mai bine sa faca licitatii corecte pentru Suplacu de Barcau - Gilau, cu finantare din bugetul de stat si sa foloseasca aceste licitatii pentru a obtine fonduri europene doar in caz de necesitate, adica daca nu absorbim toti banii din 2014 - 2020, asa cum au primit acum bani inapoi pentru Cernavoda - Constanta.  ;)