Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

^
Pentru Brănești, licitatia organizată de primărie este suspendată de un an de zile:

Quote from: tom_sawyer on January 02, 2022, 03:45:03 PMAnunt de participare: [CN1038239] - Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov"

Autoritate contractanta: COMUNA BRANESTI

VALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI DE EXECUTIE LUCRARI LA CARE SE VOR RAPORTA OFERTELE IN EVALUARE ESTE DE: 51.460.519,72 lei EXCLUSIV TVA (VALOAREA PREZENTEI PROCEDURI DE ATRIBUIRE). Graficul de executie a lucrarilor este de 18 luni.

Locul de executare:Comuna Branesti, str. Industriilor III - CFR - str. Garii

Depunere oferta - Data limita: 03.02.2022 15:00

RaduG

Quote,,cel mai probabil, pasajul va fi construit la ieșire din oraș spre Dor Mărunt, în zona silozului din localitate."

Propunere traseu + giratoriu nou în nodul de descărcare al A2





Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

@RaduG

exact asta a fost si estimarea mea de traseu cand am citit ca "va fi construit la ieșire din oraș spre Dor Mărunt, în zona silozului din localitate".

Ceea ce mi se pare o mare prostie, aproape inutila pentru cei din zona...
Si care nu va va creste siguranta feroviara nici pe M800, pentru ca daca fac pasajul la iesirea din oras, atunci vor pastra probabil si actuala trecere la nivel din "buricul targului"...

Daca vor sa faca o treaba, atunci ar trebui facuta o centura adevarata de la A2 care sa ocoleasca localitatea si sa se "intepe" in DN3 la nord-vest de Lehliu Gara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

De ce ar pastra trecerea la nivel? Orasul asta are dimensiuni minuscule, se poate ocoli lejer.

TibiV

Spune-i asta lui Gigel, care vrea sa mearga la varul Fanel, care acum este la 300-400 de metri distanta, dar cu inchiderea trecerii la nivel din centru va fi la vreo 3000-4000 de metri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

#215
Who cares? O trecere pietonala (denivelata) trebuie sa ramana, normal. Dar in rest, nu se planuieste infrastructura dupa nevoile lui Gigel si Fanel.

Tot orasul Lehliu Gara poate fi traversat de la un colt la altul pe jos in 25min. Trecere pietonala denivelata in centru, masinile via periferie si inchis orice traversare la nivel peste M800. Ideal si gard pentru a preveni accesul.

Liviu M

Localnicii care...  :p
De fiecare data ma minunez cu cata nonsalanta muteti viata localnicilor pentru "grater good". Mai ales daca voi nu faceti parte dintre localnici.
Repet, localitatile de pe diverse trasee sunt ale localnicilor. Ei traiesc cu "imbunatatirile" voastre zi de zi, toata viata.
Vreti viteza? Militati pentru scoaterea traseelor din localitati. Unde nu se poate (garile in camp sunt cam inutile, chiar si eu sunt de acord cu asta), militati pentru solutii decente in primul rand pentru localnici.

Liviu M

A, și încă ceva. Nu existe Gigei de mâna întâi, de care să ținem cont, și Gigei de mâna a doua. Soluțiile care pleacă de la premiza "Gigel de mâna a doua" nu sunt soluții.
Și nu'ș cum se face, da' până acum doar localnicii sunt "de mâna a doua", călătorii fiind cei care contează.

kitsune

Dacă vă uitați un pic pe hartă o să vedeți că orașul Fetești (Gară) funcționează așa de zeci de ani, cu o pasarelă pietonală lângă gară și un pasaj auto la margine (unde era pe vremuri "bariera", cred că prin anii '70, că eu știu podul ăla de când mă știu pe mine).
Și nu a mai făcut nimeni gălăgie că trebuie să ocolească cu mașina.
E drept, pietonii scapă prin triaj, se văd cărările din satelit.

Să nu îmi spuneți că Fetestiul e municipiu, că nu e. Doar in acte
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Liviu M

Eu nu-s "antiinfrastructura", eu sunt pentru infrastructura facuta pentru toata lumea. Traiesc intr-un sat unde, desi o cale ferata de ICE taie localitatea in doua, s-au gasit solutii decente si pentru auto/pietoni/biciclisti/invalizi/mame cu carucioare de copii.
Posturile care incep cu "who cares" si se termina cu "Gigel nu conteaza" ma fac sa vad rosu.

dr4qul4

Este nevoie si de un pasaj (auto+pietonal) exact in locul actualei treceri la nivel.
Poate sa fie ceva limitat la 3,5T, nu e mare branza.
Dar nu poti rupe un oras in 2. Nu va ocoli nimeni 3km si vor traversa ei pe undeva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

dan tm

La Lehliu s-a lucrat iar cu curul.

Vad pe google ca intre autostrada si DN 3 sînt 760 de metri in directia Fetesti.
Dar accesul la autostrada s-a facut la 200 de metri de ultima strada din Lehliu inainte de calea ferata.

Puteau face nodul autostrazii  in zona parcarii (petrom) si o legatura directa peste calea ferata cu DN 3 iar pe sub calea ferata pe actualul amplasament faceau o traversare subterana cu limitare de tonaj.

Ca sa nu mai spun off topic ca la citiva km, spre Fetesti e localitatea Dîlga pe stînga caii ferate dar gara e pe dreapta. Se pastreaza un pasaj, dar daca tot a devenit un punct de oprire simplu, peroanele si accesul calatorilor se puteau face pe partea cu satul care are 10 strazi aproximativ perpendiculare pe calea ferata. Asa si pietonii trebuia sa treaca liniile.

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

shift2rail

^^ De ce nu se executa un pasaj cf supra/subteran pe actualul amplasament al DN3 ptr a impaca si capra (localnicii din Lehliu gara) si varza (calatorii) ?

tom_sawyer

Au fost transmise spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentațiile de atribuire pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire pentru încă 6 pasaje rutiere pe drumurile naționale.

[...]

Pasaj rutier denivelat pe DN 28 (km 56+136) intersecție cu CF 613 Lețcani – Dorohoi (km 1+632)
localizat între localitățile Podu Ilioaiei și Lețcani
, județul Iași

Cele 6 obiective de investiții de mai sus sunt finanțate 50% de Banca Europeană de Investiții #BEI

Este prevăzut un termen de 180 zile pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și 60 zile pentru Proiectul de Autorizarea Lucrărilor de Construire.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu