Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Europiu

De acord cu @dr4qul4. Numara trecerile pe autostrada peste Pirinei sau Alpi si imparte-le la numarul de tari riverane. Iese cam una pe tara :).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Cam avem o problema...
Ionut, poate ar trebui facuta o sectiune exclusiv de "Documentatie tehnica" la fiecare proiect mare.
Cred ca la anul pe vremea asta nici tu nu vei mai gasi prea usor pe forum plansele de la A8, pe care le-ai postat recent... :
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Europiu

Eu zic că ideea lui Tibi nu e rea. Ceva cam ca și sinteza autostrăzilor: cu linkuri la diversele planșe, schițe,  randări...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

#4609
Asta? :)
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=251

Ar fi minunat daca am putea strange toate sintezele intr-un singur loc: licitatii, plati, stadii de executie (istoric), rezilieri, planse, eventual AC, AM... S-ar putea afisa foarte frumos pe harta :). Deocamdata eu strang aceste date manual si le pun pe harta. Din pacate pe forum e greu sa faci sinteze dupa mai multe criterii simultan...

Pe de alta parte, un link cu "planse" in sinteza autostrazilor citata mai sus, ar fi usor de adaugat probabil.

Europiu

^ da, la aia m-am referit. Bine, e de muncă și să o inițiezi, și să  o întreții. Întreabă-l pe Horațiu... Sau, da, chiar pe tine  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Ma spanzura Horatiu de primul gard (cand s'o intoarce) daca afla ca ideea a venit de la mine...
A muncit saracul de i-a iesit pe nas sa refaca "Sinteza autostrazilor".
Si a refacut-o... "beton asfaltic"! ;)

(Horatiu, sper ca esti in concediu si nu ai timp de forum...  O:-) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

In concediu am cel mai mult timp de forum  :lol:. Daca are cineva timp sa se ocupe, mi se pare o idee buna. Cu cat e mai simplu pentru utilizatori, cu atat mai bine.

Ionut

#4613
Dupa ce s-a semnat azi la Gilau, avem asa:



180 km de autostrada contractati, 170 km de autostrada in licitatie...

Poate vedem contract semnat si cu Alpenside... sunt totusi 6,7 km de autostrada si o sa le placa brasovenilor. :)

pasadia

O sa facem o orgie de-a dreptul.

Ma rog, ma amuza faza cu rahatul ala de lot. Ba suntem siguri ca nu il mai semneaza ca se pune de PPP, ba hai ca poate il semneaza ca sa faca rahatul si mai mare in zona aia (DN73 in plina reabilitare, DN73B e groaznic de aglomerat si extrem de prost - dar ma rog, ala nu trebuia sa fie DN ci DC si sa il repare aia din Ghimbav si Cristian caci oricum stau pe un purcoi de bani si nu se vede nimic in urma lor). Ce s-ar intampla daca si avea acel lot construit? - pai in lipsa unei continuari spre nord si a unei conexiuni cu centura Brasov, o sa bagi cam 50% din traficul din Tara Barsei prin aceasta stupizenie de nod -  adica o intersectie in T intr-o zona periculoasa si 2 sensuri giratorii extrem de prost gandite.

Dar ce sa zic, tichia asta de margaritar ne lipseste ca sa fim pe lista oraselor cu autostrazi in preajma. Si ca sa ni se zica apoi sa tacem din gura, nu?

vancouver

E frumos cum spunem noi "muzeu" la bășcălie / mișto. Dar în tabelul cu km în lucru parcă nu aș trece tot așa. Cuvântul "necirculabil" este exact ceea ce trebuie. Hai să fim un pic serioși când facem lucruri serioase. Altfel de bășcălie facem, de bășcălie suntem.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

marisRO

,,în urma inspecţiilor de pe şantierele aflate în execuţie şi a datelor pe care le am la această oră, pot spune că la finalul anului vor fi date în folosinţă loturile 3 şi 4 ale autostrăzii Sebeş-Turda şi lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva", declara şeful CNAIR, Ştefan Ioniţă.

Sursa: http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-razvan-cuc-lotul-4-al-autostrazii-lu.html

vladb

Quote
Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a dat asigurări că lotul 4 al autostrăzii Lugoj Deva se deschide traficului până la sfârşitul acestui an. "Lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva va fi gata până la sfârşitul anului. Toate problemele legate de autorităţile de mediu au fost remediate. Constructorul a dat asigurări că până la finele anului vom circula pe cei aproximativ 22 km de autostradă", ne-a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Pentru mine treaba asta e cel putin ciudata...Inteleg (la nivel decalarativ, nu ca si fapta in sine) minciuna, omisiunea, inconsistenta dar, nu e prima data cand se marseaza pe o declaratie de genul. Dar nu pot sa pricep de ce UMB nu spune nimic pe tema asta. Totusi...e si prestanta companiei in jos, lasand la o parte sintagme de genul: "capul plecat sabia nu-l taie"...


carutasul

Eu nu am înţeles de ce nu au pus un proiectant să răspundă la acuzaţiile lui Baiazid, care cred că au avut mai mult credit la public decât promisiunile unui ministru, măcar din principiu....

Ionut

Share de dat pe Facebook! :)




API @ Facebook

În această săptămână, Directorul General al CNAIR, Ștefan Ioniță, a declarat pentru revista Capital faptul că "în urma inspecţiilor de pe şantierele aflate în execuţie şi a datelor pe care le am la această oră, pot spune că la finalul anului vor fi date în folosinţă loturile 3 şi 4 ale autostrăzii Sebeş-Turda şi lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva".

Până la încheierea sezonului în construcții au mai rămas aproximativ 3 luni de zile, timp în care domnul director consideră că lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva va ajunge de la un stadiu fizic de aproximativ 65%, acumulat în ultimii 3 ani, la un stadiu de 100%, pentru a putea fi dat în folosință.

Pe acest lot de autostradă există o serie de probleme încă nerezolvate, cum ar fi relocarea unor stâlpi de curent care se află pe aliniamentul autostrăzii sau a unor conducte. În plus, lucrările în zona vestitului "deal cu lilieci" sunt încă într-un stadiu incipient, derulându-se încă investigații pentru a definitiva soluția tehnică ce urmează a fi pusă în operă. Sunt și alte puncte critice, precum lucrările de consolidare din zona carierei de la Bretea Mureșană, execuția debleului și viaductului Brănișca dar și finalizarea nodului Șoimuș.

Simplu spus, volumul de muncă foarte mare și provocările tehnice din "dealul cu lilieci" fac imposibilă deschiderea lotului dintre Ilia și Șoimuș în acest an. Declarațiile domnului Ioniță sunt mincinoase și iresponsabile!

Pentru o informare corectă, realistă și completă, v-am atașat la acest mesaj un tabel cu toate loturile de autostradă în execuţie în acest moment, tabel care include și o estimare pentru deschidere. Îl invităm pe domnul Ioniță să se inspire din acest material când mai face declarații publice referitoare la termenele asumate.

CC: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Ministerul Transporturilor România, Razvan Cuc

#Minciuni #DeclarațiiIresponsabile #AutostradaA1 #AutostradaLiliecilor