Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.


dorum

...eu fiind inginer de profesie si caracterizandu-ma logica in majoritatea lucrurilor pe care le fac, concluzionez din acest articol ca Romania nu va avea niciodata probleme cu intretinerea autostrazilor... :) :) :) :)

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

bogdymol asta trebuia facut un topic nou si pus pinned sa fie trimis orice nou (sau vechi) care incep discutiile despre coridoare, VP vs VO, declaratii aberante ale politicienilor, etc.

Sau pus ca lectura obligatorie inainte de a iti face un cont aici!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Avem thread pentru Masterplan... discutii mai serioase despre strategie/masterplan putem avea acolo... insa trebuie sa fie discutii serioase. In rest, le lasam pentru acest thread general si, din pacate, pentru Parcare.

davyl


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

davyl

Sorry, desi l-am cautat, cred ca sunt obosit de nu l-am vazut! (LE Asa de frumos si mare l-a pus bogdymol ca tot nu l-am vazut din prima! :))

Oricum interesanta analiza si va pot confirma ca axa prioritara 7 este cea care va fi finantata de UE. Toate celelalte sunt simple speculatii.

Cunoastem cu totii toate motivatiile si argumetarile care se fac pentru o pozitie sau alta, dar o idee ma turmenteaza si nu-mi da pace: UE este favorabila in a ne finanta axa prioritara 7 cu 95% iar noi inventam diferite variante sa nu luam acesti bani!!! Mi se pare strigator la cer!

davyl

In alta ordine de idei: desi am fost ocupat cu munca in acest sfarsit de an, v-am putut totusi urmari insa n-am putut posta.

Vreau sa multumesc tuturor acelora care au contribuit la bogatia de informatii de pe acest forum, acum in prag de sarbatori de iarna, si sa le urez un sincer LA MULTI ANI! alaturi de familiile lor!

cezar-mario2012

Analiza celor de la Promotor,  are si greșeli.  Tronsonul Sibiu-Brașov va fi construit din fonduri regio si nu cele de tramsport. Și acum sa gândim logic, daca este prioritar pentru UE Sibiu-Pitești si Lugoj-Calafat,  de ce a alocat bani pentru Sebeș-Turda si posibil Turda-Targul Mureș.  Si reafirm eu cred ca este mai bine pentru noi ca si Râmnicu Vâlcea sa fie inclus pe traseu,  chiar dacă costa mai mult,  beneficile ulterioare ffor fi mai mari. Traseul actual cu deviere prin Timișoara nu a dus la creșterea prețului si 50km in plus,  dar aduce beneficii pentru oras si regiune.


Goldmund

Am cunoscut acum ceva timp un croat din Bosnia care are un mic local in Stuttgart. Mi-a spus ca in curand pleaca acasa(aproape 1200km din Stuttgart)si mi-a povestit ca daca este singur in masina face in jur de 10 ore pana 'acasa'(odata a facut 9 ore si ceva!), iar cu familia face in jur de 12 ore. Pe tot traseul are autostrada, doar ultimii 120 km pana acasa are o sosea precum DN-urile noastre...
Romania are nevoie de autostrazi ca de aer!
Orase precum Pitesti, Brasov, Cluj si chiar Iasi au nevoie urgent de legaturi directe cu Occidentul, cu autostrazile europene. De Bucuresti nici nu mai vorbesc:
o capitala izolata! - izolata si de restul tarii...

Harry

Imi dau si eu cu parerea  :-[
Dar eu asa as vedea asa lucrurile, prioritatile. Ne-am apucat sa facem nspe mii de bucatele de autostrada imprastiate prin toata tara.
Cred ca mult mai rentabil si benefic pt economia Romaniei ar fi fost asa:
A0-autostrada inelara a Bucurestiului
A1-de la Nadlac la Constanta Port- cu centurile adiacente oraselor pe langa care ar fi trecut
A2-de undeva din Nord (granita cu Ucraina sau Moldova in fucntie de calculele economice) pana la Giurgiu, al fel cu centruri pentru orasele pe langa care ar trece. De ce la Giurgiu? Consider asa, fiind legat de Bucuresti prin autostrada Giurgiul ca port ar fi ajutat la dezvoltarea economiei si turismului in Bucuresti si automat si Giurgiu s-ar fi dezvoltat, plus ca e pe granita cu bulgarii->turcii si pe aceasta A2 via A0-A1 se ajungea usor si repede atat in Portul Constanta cat si in nordul tarii spre Rusia dar si spre vestul Europei.

bogdymol

Mi-am facut de lucru in seara asta:















Este doar prima varianta. Daca sesizati greseli sau credeti ca trebuie modificat ceva sa-mi spuneti.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Harry

Great job  :gj: :notworthy: :yes:

o singura intrebare am la ce se refera portiunea alba " Ovidiu? "  ?