Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Jocis

#765
Quote from: ciprebbe on December 03, 2013, 04:53:36 PM
Eu am vazut in mana plagiatorului o alta harta pe care comenta si era coridorul IX pe traseul clasic nu pe cel din PDF.

Ai perfecta dreptate, in mana tinea si a prezentat harta clasica cu coridorul IX si traseul Sebes-Turda- Tg. Mures-Iasi, iar in acelasi timp a afirmat ca acea harta reprezinta singurul plan acceptat de CE.
Se vede si din restul pdf-ului ca bucatile cu finantare Ten-T coeziune se fac pe portiuni din traseele cunoscute. Din fonduri Ten-T regionale fac Sibiu-Brasov-Bacau. Restul din diverse alte forme de finantare.

Nu ar fi asa rau, daca ar putea trece de la minciuni (electorale, poate?) la intentie macar.

Amuzanta prima pagina:"am inaugurat 230 km in acest mandat"

Tavi

Eu cred ca lucrarile sunt facute de firma / consortiul care a castigat licitatia, nu? Nu se poate vorbi de "lucrurile incepute si efectuate in mare parte de altii" ... dacat in cazurile Colas si Nelu Iordache :)

Despre cine isi asuma inaugurarea asta nu mai este o discutie despre autostrazi ci una politica. Si fiecare e liber sa judece afirmatiile/aberatiile politicienilor dupa cum il duce capul, bunul simt si educatia. Dar sigur nu este o discutie despre autostrazi.


savagedanyro

Poza asta nici de banc nu e buna !!!!!!   :-[ :-[ :-[

Acopera prostia din mana stanga (planul lor de ...vizionari) cu o retea logica si clara !!!

...live the moment...

dr4qul4

Eu chiar nu cred ca acel document pdf reprezinta masterplan-ul oficial.

Daca UE ar putea ceda si muta coridorul prin Brasov, nu ar renunta si la traseul principal, cel Timisoara-Calafat, mai ales dupa ce au facut si pod peste Dunare.

iar in PDF lipsesc ambele ( ma rog sunt prin 2222 trecute)


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

daca tot nu vor sa faca sibiu pitesti atunci de ce nu vor sa faca ...autostrada sudului...pentru ca au si finantare europeana...eu legatura facuta la lugoj ...si se  face  trecere peste carpati....  leaga podul de la calafat ...leaga toata oltenia  severincalafat craiova slatina  si ....metropola alexandria ...si pun in valoare centura sud ... e si un traseu european ... ...din banii acestia fac un ciot la ramnicul vilcea ...unul ploiesti buzau ...si inca unul cu mult vestita metropola ...alexandria ...si inca doua prin moldova ....nimic de la cap la coada ... >:(

Goldmund

Quote from: Pellady on December 03, 2013, 05:26:11 PM
Oameni buni si chiar daca fac cum vor ei, da sa l-e faca dupa cum zic.
.......
Discutiile contradictorii ca nu pe aici si pe dincolo nu-si au rostul. Problema este ca nu se fac pe niciunde. Sper din tot sufletul sa fiu contrazis de actualii guvernanti. Spor la treaba!

Mai sunt 10 ani pentru a ajunge la 2500-3000km de autostrada, asta inseamna ca  incepand din 2014 vor face in fiecare an in jur de 250 km de autostrada - nu-i rau de loc, daca nu i-am cunoaste, daca UE ar suplimenta bugetul acordat Romaniei pentru infrastructura cu inca 100% si daca vremea va permite...

Dar vorba lui Radu Banciu, nici macar A3 Bucuresti-Ploiesti nu este inca gata, nu e autostrada, pentru ca daca are cineva nevoie urgenta la WC, trebuie sa faca in pantaloni, sau pe camp, precum inaintasii nostri...Ce autostrada este asta fara o toaleta?(un articol despre toalete care dupa fiecare folosire se curata in mod automat:  http://www.kreiszeitung.de/lokales/niedersachsen/neuartige-autobahn-toiletten-niedersachsen-reinigen-sich-selbst-2559769.html
Ce au facut in ultimii 10 ani? Sau, ce au facut in ultimii 50 de ani?
Si eu zic la fel, sa le faca odata, pe unde vor politicienii din Alexandria si Bacau(acolo e un centru al Romaniei), dar sa le faca!

dr4qul4

Quote from: radutm on December 03, 2013, 03:11:41 PM
Quote from: Ionut on December 03, 2013, 01:27:09 PM

Din harta asta se poate trage concluzia ca Ploiesti-Brasov este atat de nerentabila incat trebuie deviat tot traficul dinspre Nadlac si dinspre Moldova(!!) pe acest traseu pentru ca un investitor privat sa se bage acolo in PPP...am fost convins de la bun inceput ca simularile facute de investitori sunt foarte proaste pentru acel tronson. pacat ca nu sunt facute publice, sa ne lamurim. dar ca statul sa modifice toate rutele majore din tara in functie de acest tronson, mi se pare o nebunie.
Quote from: Pellady on December 03, 2013, 05:26:11 PM
Oameni buni si chiar daca fac cum vor ei, da sa l-e faca dupa cum zic aici:

Discutiile contradictorii ca nu pe aici si pe dincolo nu-si au rostul. Problema este ca nu se fac pe niciunde. Sper din tot sufletul sa fiu contrazis de actualii guvernanti. Spor la treaba!

cineva ne ia la misto.  :lol: planul descarcat de pe 130km.ro, un power point de 2 lei, este facut pe 1.12 de catre consilierul lui Ponta, Daniel Sultanescu, la ora 13:58.

dar in afara de nume nu este trecut nimic la companie/organizatie si sincer nu cred ca au muncit ei de la prima ora pe 1 decembrie ca sa pregateasca planul acesta..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sargon1806

Da, judecand dupa aceste doua imagini, planul intre 2022 si 2023 este sa transforme autostrada Buzau-Braila in camp si sa o mute intre Focsani si Galati :) Prima parte, aia cu campul intre Buzau si Braila, pare realizabila pana in 2023. Trebuie doar sa-l lase asa cum e :)

dr4qul4

mai e si : Rm Valcea - Tg Jiu - Drobeta Turnu Severin care ar tb facuta intr-un an! o autostrada prin Subcarpati, care taie perpendicular toate raurile? Ar costa mai mult decat Nadlac-Bucuresti si ar dura minim 5 ani. ganditi-va doar ca toate dealurile si vaile din Subcarpatii getici sunt pe directia N-S, nu sunt foarte stabile, iar vaile sunt foarte adanci. Asadar ar insemna zeci de tunele, zeci de poduri, si zeci de viaducte.

eu sincer nu cred ca sunt documente oficiale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

doryan93

#775
Cum s-a modificat un traseu de autostrada de pe o zi pe alta: Ponta a prezentat o harta in Parlament, pe site-ul Guvernului apare acum alta, cu tronsoane de autostrada modificate.

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16132776-cum-modificat-traseu-autostrada-alta-ponta-prezentat-harta-parlament-site-guvernului-apare-acum-alta-tronsoane-autostrada-modificate.htm

dr4qul4

gata e oficial: acest document (cel cu 2023) se gaseste pe site-ul guvernului.
Sunt curios ce va iesi din "negocierea cu UE" deoarece nu cred ca UE va renunta la Lugoj-Calafat, care intr-adevar ar putea sa nu reprezinte o prioritate pentru Romania.
Din Liniile ingrosate, sunt de acord cu Bors- Tg Mures si chiar cu Brasov-Ungheni, dar aceasta nu o vad facuta in urmatorii 20 de ani.... Nu sunt de acord ca au scos SB-Pitesti de pe harta.
Iar acest master plan este facut fara sa se consulte si cu opozitia...asadar va fi pastrat pana la urmatoarele alegeri...

Si nu sunt de acord cu o autostrata Bucuresti-Brasov, cu doar 2 benzi pe sens in conditiile in care cf acestui asazis masterplan, acest tronson va prelua tot traficul din toata tara.

Insa pare o poveste pe placul concesionarilor  :lol:



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Jocis

#777
La cat de rapid si drastic se succed schimbarile de plan, incep sa am indoieli privind seriozitatea acestuia. Nu cred  sa il vedem vreodata validat in aceasta forma. Mai degraba cred ca acest plan este destinat sustinerii noilor taxe si face parte din razboiul absurd de pe scena politica, dar si celor interesati de Brasov-Comarnic cu prelungire (PPP poate?) pana la Ploiesti.

:-[

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

atunci cand singura autostrada care leaga jumatatea de sud a României de jumatatea de nord trece pe Valea Prahovei, pentru statiunile de pe Valea Prahovei asta inseamna:
- zgomot permanent (mai ales noaptea zgomotul motoarelor camioanelor, captiv intre munti, se va auzi minunat (se aude oricum si la campie la peste 2 km)
- poluare permanenta, mai ales datorita urcarii
- nimeni nu va opri sa iasa de pe autostrada, ar insemna sa stea la bariera, sa plateasca si apoi sa intre iar si sa mai plateasca o data, suma platilor cu intrerupere fiind ceva mai mare decat fara - asadar cei care acum opresc si merg pe DN1 si in viitor vor merge pe A3, NU VOR MAI OPRI.
- in caz de orice problema in vreun tunel, autostrada se va inchide si masinile, inclusiv camioane, vor face un ambuteiaj de mama-mama prin statiuni.
- singura veste buna: va fi nevoie de cateva zeci de locuri de munca permanente pentru personalul de intretinere
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.