Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

iuli

Si eu m-am distrat de Bechtel. Si cum se anunta ca o mare victorie renegocierea contractului  :lol:
Pe Timisoara - Lugoj 1 mai sunt de facut muuulte... E turnat asfalt in zona pe care o puteam noi vedea dar mai sunt ceva viaducte peste niste vai unde probabil mai au de turnat si pasajele in afara de a avea grinzile puse nu e facut nimic la ele. Volumul de munca "doar" acolo e destul de mare ma gandesc eu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tonică

Faptul ca pe timisoara-lugoj, lot 1, dau ca procent 28%, cand de fapt e mai degraba 88% naste intrebari si legat de celelalte segmente...
De asemenea cernavoda-medgidia la 22% ? Sa fim seriosi... Nodul de la siminoc e gata, pana la remus oprisan e asfaltat, probabil fara strat de uzura iar in ultima imagine de pe digitalglobe se vad 'urme gri' chiar si dupa intersectia cu 222. Cred mai degraba ca undeva la 30, 40% e un procent mai real pentru segmentul dintre cernavoda si dj222 iar mai apoi undeva pe la 80%. O medie a integului tronson ar fi deci, mai aproape de 60%.
Medgidia-constanta iara, e undeva pe la 98% caci practic e cam gata de mai demult, doar ca au preferat sa tina inchisa portiunea dintre dn3 si siminoc (dj381)...
Si , nu in ultimul rand, unde este vorba despre nadlac-arad, lot 2? Sau asta nu prea avea importanta?..Si el, probabil undeva peste 50%, cel putin intre nod arad si nod pecica...

bogdymol

RAPORT OFICIAL De ce nu are România autostrăzi

Documentul de la CNADNR il puteti descarca aici (pdf).

QuoteÎn prezent, tronsoanele de autostradă pe care se circulă însumează numai 414,9 km, inclusiv
centuri ocolitoare în regim de autostradă.


As adauga 3 chestii legate de tabelul de mai sus:
1. E logic sa puna si centurile ocolitoare, dar nu inteleg de ce se lauda cu asta. Daca e centura cum e la Sibiu sau la Arad e normal sa le puna acolo. Daca e ca la Timisoara, Lugoj sau Bucuresti "in regim de autostrada" n-au ce cauta. Simplu ca buna ziua.
2. Oare chiar trebuia sa imparta Centura Sibiu in 2 bucatele?
3. Observati ca scrie "tronsoanele de autostradă pe care se circulă"... care da o tura pe Bucuresti-Ploiesti, lotul UMB?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Mare mizerie cu tronsonul UMB. Mare institutie curtea asta de conturi. Ca si cei de la INS. Parca sunt idioti ma, IDIOTI. M-am saturat de incompetentele astora care isi dau cu parerea despre drumuri. Sa ne intrebe pe noi ca stim mai bine decat ei care nu sunt in stare SA MEARGA LA FATA LOCULUI SA VADA CE RAHAT CU OCHI E ACOLO!!!!!!!! Si dupa aia sa spuna ca se circula pe tronsonul UMB.


bogdymol

^ Avem drum cu 4 benzi Bucuresti - Giurgiu. Eu zic ca momentan ne ajunge... ca de autostrazi avem mai mare nevoie in alta parte.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

nu stiu daca s-a scris dar :
Transporturile schimbă din nou conducerea CNADNR: revine directorul din perioada în care s-a semnat contractul cu Bechtel

http://www.zf.ro/eveniment/transporturile-schimba-din-nou-conducerea-cnadnr-revine-directorul-din-perioada-in-care-s-a-semnat-contractul-cu-bechtel-9770433

citez:
"Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) are începând de astăzi un nou director general, pe Mihail Başulescu.

Başulescu a mai fost director al companiei de autostrăzi la începutul anilor 2000, inclusiv în 2004, când a fost semnat contractul cu Bechtel pentru construcţia autostrăzii Transilvania, considerat unul dintre cele mai păguboase contracte ale statului."
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Fili

Salut!

1) Stie cineva de ce nu mai exista de 2 luni, niciun film nou, pe site-ul ministerului? Unde vedem acum stadiul lucrarilor ?
2) Se va licita anul acesta inteaga portiune Nadlac- Sibiu? Se mai construiesc loturile lipsa? Sau se asteapta sfarsitul programului european, pt a fi finantate din bugetul national 100% si construite precum A3 B-Pl, in 8 ani si la costuri triple, fata de normal?
3) Cati oameni de la Romstrade sunt astazi in conducerea CNANDR, `adevarati profesionisti`, desigur? Si cine sunt acestia? Rolul lor... :)

Ionut

Salut Fili, welcome! :cheers:

1. pentru ca nu-si mai dau interesul? :) Acum ne-au ramas doar sursele din teren, gen nenea_hartia, iuli si alti cativa care pot intra pe santiere. Asa ca fii pe faza, aproape zilnic vine cineva cu un update.

2. Da, se vor licita Timisoara-Lugoj lot 2 si Lugoj-Deva loturile 2, 3 si 4, astfel:
19.06.2012 | CNADNR: Termenul limita pentru depunerea ofertelor pentru licitatia A1 Timisoara-Lugoj lot 2 este 20.08.2012.
19.06.2012 | CNADNR: Termenul limita pentru depunerea ofertelor pentru licitatia A1 Lugoj-Deva loturile 2, 3 si 4 este 20.08.2012.

E posibil sa fie noi amanari... insa astea sunt ultimele stiri.
In rest toate celelalte loturi intre Nadlac si Sibiu sunt in constructie.

Sibiu-Pitesti... nu se stie nimic nou.

3. Habar n-am.

iuli

Quote from: Fili on June 25, 2012, 03:39:48 PM
Salut!

1) Stie cineva de ce nu mai exista de 2 luni, niciun film nou, pe site-ul ministerului? Unde vedem acum stadiul lucrarilor ?


Salut!

Filmari nu se mai fac pentru ca din cauza schimabrilor multe de la conducerea minsterului plus CNADR nimeni nu mai stia ce si cum trebuie sa faca, a cui responsabilitate era plus ca ma gandesc ca e o forfota prea mare pe holuri pentru alegerea birourilor cele mai bune, poate ca sunt altele prioritatile. Dar daca ramai fidel acestui forum cu siguranta vei avea parte de informatii cat mai precise si la zi de la sol de pe santierele patriei.
In plus pe zona Arad, Timis pilotul care facea filmarile si-a pierdut viata intr-un accident tragic la Şiria (accent pe primul i), locul unde s-a nascut Slavici, cel cu "Moara cu noroc"
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Grivei

Buzatu de la Transporturi povesteste despre o viitoare autostrada Pitesti-Craiova Calafat, construita prin PPP. Bla+bla sau e ceva mai inghegat, vreun plan? Detalii: http://economica.rtv.net/o-noua-autostrada-in-plan-pitesti-craiova-calafat_27646.html

tonică

Eu cred ca orice, la noi in tara, depinde in discursuri de acei trei P, pana la proba contrarie, e un mare bla bla.
In plus, segmentul turnu-magurele - calafat are fiind pe coridor IVa finantare europeana. Neexistand inca un sf pe aceea zona cred ca se poate face intr-asa fel incat sa se creeze un T acolo finantandu-se din aceleasi surse severin-craiova si de undeva de pe traseu plecand inspre calafat-bulgaria originalul coridor IV. Dar nici fondurile astea europene nu-s sac fara fund asa ca un lobby masiv la bruxelles facut incontinuu ar putea sa faca posibile astfel de planuri. Doar ca ei pana una alta fac pingpong cu cotroceniul care sa mearga si care nu, nicidecum sa discute proiecte viabile pe-acolo... :(
Ca sa nu mai zic ca de la slatina spre bucuresti sunt n-spe mii de variante si nimic cert. Ba inspre pitesti zic unii, ba inspre gaiesti cu o continuare de viitor -targoviste-ploiesti, ba in linie dreapta impungand A1 aproape de bucuresti, ba prin rosiori, alexandria, etc.
Deci, oricum ai luao, tot un bla bla pana una alta.... :((

Ionut


delacroix

Buzatu e din Craiova. Asa se explica interesul pentru autostrada Bucuresti-Craiova. Neexistand bani pentru ruta prin Alexandria arunca si el o nada pe un traseu mai scurt si mai circulat. Oricum nu e cazul sa puneti baza pe ce a spus si ce va spune Buzatu.