[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 10:34:24 PM
Si la VO Brasov e o alocatie de 1.76 mil, poate dau drumul in sfarsit la parcari?

pasadia

Mda, primaria Brasov tocmai anunta ca va mai construi un giratoriu pe centura sub pasajul strazii Institutului. Vezi Doamne vor sa creez accesele pentru spitalul cel nou:

https://www.stiridebrasov.ro/node/1204

4est

Se vor oftica polițiștii de la rutiera

adiarc

sincer ar trebuii sa mearga exact in directia opusă...aceea a denivelarii actualelor giratorii....

Este un exemplu clasic despre cum poti sa transformi un proiect acceptabil  in unul mediocru.....inca 2-3 giratorii si se va circula ca in oras...zau daca inteleg.Brasovul are toate resursele pt a denivela TOATE intersecțiile si face exact opusul pt a arata ca vezi doamne lucreaza....si o fac si repede.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

laszlo.robert

De ce   Doamne  iartă-mă, nu fac 4 bretele de acces cu două sensuri giratorii de o parte și alta a pasajului pe strada Institutului.

4est

Pentru ca au văzut la sanpetru ce rău este când se aglomerează. Se dublează tot traficul degeaba

pasadia

Solutia normala e asa cum a fost facut la intersectia cu DN13 - centura pe sus, direct, fara obstacole, drumul intersectat la nivelul solului, amenajat ca giratoriu (bine, mai preferabil ar fi intersectie semaforizata in ideea ca vrei sa ai si biciclisti / piste de bicicleta pe acolo.

Dar strict aici, la intersectia cu str. Institutului, eu as lua in calcul si necesitatea de a construi un nod denivelat de viteza pentru a permite constructia unui nou drum de 4 benzi care sa continue centura BV pana in DN1 la nord de Codlea. In felul asta faci centura pentru Ghimbav si Codlea si creezi un acces decent spre aeroport si parcul industrial ICCO. E unul din traseele verzi desenate aici.

bgd77

O filmare de pe centura. Parcarile inca nu sunt deschise.


RobertH

#968
*sigh*  Am sa schimb pe harta API.

Putin oftopic : Cica indicativul corect e DN1K . Tocmai ce am fost certat pe treaba asta pe OSM.

bgd77

Pe toate indicatoarele din filmare apare VO1K. Adica nu e corect ce apare in teren?  :)

RobertH

Asta am zis si eu dand exact acelasi exemplu cu indicatoarele deja instalate , unde mai pui ca scrie si pe Wikipedia dar acolo poate e prostie .

Raspunsu primit :
"Posibil sa fie ceva temporar. Nu am avut si nu avem in tara niciun indicativ de drum national altul decat DN. ca de aici vine si prescurtarea. V01K este un cod al proiectului centurii probabil, dar in niciun caz nu poate fi tratat ca numele de referinta oficial , care este DN1K. "


Acuma nu stiu de e bullshit sau nu, dar s-a suparat lumea pe mine ca am pus VO1K pe OSM.

pentium10

#971
scrie te rog pe facebook la DRDP Brasov, raspund aprope instant pe Facebook messenger, si ei te lamuresc, si apoi se poate argumenta cu aia
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dr4qul4

Din moment ce pe semnele de circulatie apare VO1K incadrat exact ca semnul de DN, cum sa se numeasca altfel?
Avem aceeasi situatie si pe Centura Drobeta Turnu Severin unde bornele kilometrice scrie CDTS  pe fundal rosu specific DN-urilor. Pe OSM este trecut DN6, dar eu stiam ca circulatia rutiera se desfasoara dupa indicatoare, nu dupa pareri sau din amintiri. Codificarea se mai schimba.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RobertH


bgd77

Hmmm, daca te uiti pe site la ei, aici: http://www.cnadnr.ro/ro/retea-administrata-drumuri-nationale
Sub DRDP Brasov apar VOB1 si VOB2. Nu prea inteleg traseul si limitele kilometrice.