[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

problema majora acolo e regimul de vibratii ale podului. Iar atat de prost nu poate iesi decat la proiectare...

hvm

Pai consultantul ce a făcut? nu a verificat proiectarea?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mirceaeliade

Au fost desemnați 4 câștigători pentru contracte de concesiune servicii în vederea utilării/dotării, operării și întreținerii spațiilor pentru servicii/parcărilor de scurtă durată/parcărilor de lungă durată situate pe A1, A3, A4, A10, DN2 – VO Suceava, DN65F VOS – VO Craiova, DN1K – VO Brașov!

LOT 12: Parcări de lungă durată - Varianta de Ocolire Brașov – DN1K, km 1+500 stg/dr.

Ofertanții desemnați câștigători pentru cele 4 loturi sunt după cum urmează:

Pentru LOT 12: ASOCIEREA S.C. ROMPETROL DOWNSTREAM S.R.L. - S.C. KMG ROMPETROL DEVELOPMENT S.R.L. Durata contractului este de 20 de ani.

Dotările minime obligatorii pe care Concesionarul trebuie să le execute sunt:

• Parcare;
• Toalete publice;
• Stație distribuție carburant (doar în spațiile pentru servicii și parcările de lungă durată);
• Stație distribuție/încărcare hidrogen (doar în spațiile de servicii aferente lotului 1);
• Stație reîncărcare vehicule ușoare electrice (doar în spațiile pentru servicii și parcările de lungă durată);
• Stație reîncărcare vehicule grele electrice (doar în spațiile pentru servicii aferente lotului 1);
• Spațiu comercial (doar în spațiile pentru servicii și parcările de lungă durată);
• Snack bar (doar în spațiile pentru servicii și parcările de lungă durată).

dumbravaandrei

aaaa.... poate m-am dat eu peste cap cu numaratoarea kilometrilor pe DN1K.
Dar parcarile actuale de lunga durata nu par a se afla la 1+500.

pasadia

Nu mai deschide subiectul asta - pentru CNAIR centura Brasov a insemnat 3 proiecte diferite (din cele 5 derulate), unul fiind chiar si relicitat. Fiecare proiect cu kilometrajul lui (cum vezi si pe A3 de altfel). Deci da, parcarile sunt la km 1+500 daca calculezi din capatul estic al proiectului de dublare pe centura Brasov sectorul DN11-DN13.

dumbravaandrei

da, dar in nomenclator, tot cnair a zis ca km 0+000 este la intersectia cu DN73, iar capatul DN VO 1K este la km 20+762, intersectie cu DN1.
Cand te ia politia cu radarul din parcarea de dupa Rompetrol, pe PV scrie DN VO 1K km 11.

De aia am intrebat... sper ca macar sa le arate in teren viitorilor prestatori la ce spatii de servicii se refera.

JohannDB

              """....dar in nomenclator, tot cnair a zis ca km 0+000 este la intersectia cu DN73, iar capatul DN VO 1K este la km 20+762, intersectie cu DN1."""

    Dacă așa este trecut în nomenclator, nu e de mirare că multe "evidențe" sunt cu c....dosul în sus.... Din nefericire, situația este "iezact" invers, cu kilometrajul de pe VO1KBV.....
    Toată povestea începe la conexiunea de la Podul Dârste dintre DN1 KM 160+500, DN1A km 190+350 și...VO1KBV km 00+000..... Capătul VO1KBV este la km 21+600 în locul de conectare cu DN1 km 173+400 de la girația "Sika" (cum o numesc eu), spre Ghimbav, și un capăt, la km 21+800, în conexiunea cu DN73 km 130-100/Soș Cristianului.....

  KM 3, luat prin camera "gogu", cu muntele Postăvarul în plan îndepărtat, în sensul spre Dârste/Predea


   KM 4, spre DJ 103/Șos \Tărlungeni-Zizin, apoi spre DN 11, DN 13.


   KM 21, capătul dinspre Bartolomeu/Ghimbav/Cristian, DN 1 și DN 73.

Powered by API/PUM imgur uploader

    mai reclama faptul că mai ales spre capătul dinspre DN1 și DN1A, ocolitoarea brașoveană stă prost la balizajul kilometric și hectometric..... Alooo, DRDP Brașov !!

JohannDB

#1012
..................

dumbravaandrei

Cine stie, poate ne alegem cu noi spatii de servicii in Darste  :lol: :lol: :lol:
N-ar fi rau, cele din Sanpetru in mare parte din timp sunt aproape pline...

JohannDB

...... Cam își arată colții necesitatea unor spații suplimentare de parcare pentru pauzele de 9 - 11 ore; "celebrele" alveole de la "Sika" sunt permanent pline, seara, deși stau mizerabil la Toalete sau alte facilități; nici măcar niște tufe prăpădite n-au prin apropiere   :D  :D ....
 Apoi după ce ieși din variantă, pe DN 13/Calea Feldioarei, spre Feldioara, undeva la vreo 100 - 300 m "mai jos" spre Feldioara sunt două parcări ale  unor firme, care sunt deschise și pentru alții, dar se umplu repede din cauza mașinilor de firmă ce garează în mod normal aici... Dacă "n-ai noroc" te duci spre Cheia și dormi cu ursul sus la limită, sau o iei spre Sinaia și vezi ce faci....

liviu09

Salut,
Stie cineva daca exista vreun plan de modificare a intersectiei VO de la Sanpentru?

Stiu doar ca e in plan traversarea strazii Narciselor peste Centura.

Am incercat sa creionez o posibila solutie:
Rosu - Existent, Sens unic Nord-Sud
Verde - Existent, Sens unic Sud-Nord-Est
Roz - Pod nou peste Centura, sens unic Sud-Nord + bretea iesire in Centura
Mov - Bretele noi de coborare, cea actuala fiind eliminata (pastrata doar pentru intoarcerea de sub pod)
Am adaugat la intrare in oras si o dunga roz pentru speranta ca se va largi 13 Decembrie cu o banda.



Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

Prelungirea strazii Narciselor a fost inclusa candva in pmud, dupa care a disparut. Deci la ora actuala nu exista vreun plan nou de conectare a Sanpetrului cu Brasovul. Nici conexiune noua de la Izvor spre Uzina2/Craiter. Din pacate administratia Coliban, in dulcele ei stil, la capitolul proiecte de dezvoltare s-a predat si nu a mai miscat nimic.

pasadia

Din pacate insa proiectul cu str. Narciselor continua, nu e ingropat, asa cum ar fi meritat. Dar mno, inca avize, inca finantare, deci nu sunt sanse sa e lucreze in teren prea curand. Plus ca ii incurca si marile dezvoltari dorite de ISARAN in spatele garajelor RAT care ar urma sa se intepe exact in Narciselor si in strazile desenate mai sus. Cat priveste planul de mai sus, imi e greu sa cred ca are rost sa discutam despre el. Daca tot vrem benzi noi, pasaje noi, bani multi pe care sa ii cheltuim ca sa circule unii cu masinile lor private, atunci sunt convins ca se pot gasi solutii mult mai bune.

Una care imi vine in minte acum e destul de simpla - pasaj nou, undeva intre pasajul actual si cel peste CF, cam prin spatele unitatii de Jandarmi. Ar lega partea de vest a dezvoltarii Tractoru Nord plecand din bulevardul ala promis ce leaga 13 Decembrie de zona Dedeman de zona Subcetate si apoi de partea de vest a Sanpetru merg apoi spre nord pana in DJ 112A. Ba, daca visam mult, prelungim aceasta centura Sanpetru -Bod pana in DN13 la nord de Miele si ii facem si un nod cu A13 astfel incat aceasta ruta sa devina principalul acces spre nord in reteaua de autostrazi.

Caz in care aceasta centura o gandim din start cu acces limitat, poate chiar 2+2 (macar pana la intersectia cu centura Brasov) si mai eliberam astfel DN13 de o parte din trafic (si mai ales intersectia de la Hanul din Ardeal).   Si daca vreti desen caci e mai simplu de inteles, aveti aici unul proaspat (nu gasesc link-uri mai vechi). Ideea asta oricum e o modificare a uneia vehiculate mai demult de userul @north in lucrarea lui de licenta cu autostrazile urbane (pusese link cu multi ani in urma cu acele capitole)

Incepand din sud:



Cu albastru ipoteticul bulebvard care ar lega 13 Decembrie de zona Dedeman (sper ca va fi realizat la un moment dat)
Cu galben acest drum - centura pentru Sanpetru si Bod (poate fi realizat din start ca 2+2
CU roz drumuri de legatura (inclusiv unul care sa lege zona centrala din Sanpetru de Stupini
cu nod la intersectia cu centura Brasov (evident as prefera unul denivelat care sa fovorizeze ruta dinspre nord spre est



cu galben centura despre care discutam
cu rosu ipotetica autostrada A13 venind dinspre Codlea spre Sfantu Gheorghe. Autostrada ar urma sa aiba nod DOAR cu acest drum propus, NU CU DN13 (care deja e un drum aglomerat, cu multe accese spre proprietati laterale si necesar a fi pastrat exclusiv pentru traficul local, nu si cel de tranzit
cu roz alte drumuri de legatura spre infrastructura existenta (a se remarca insa numarul redus de intersectii si accese de pe acest drum nou construit!



Varianta optima continua dincolo de DJ112A mergand pana in DN13 la nord de zona industriala Miele / Olympus (oarecum in zona propusului parc multimodal de la Feldioara). Traficul greu ar urma sa fie interzis pe DN13 la sud de acest nod (sau ma rog, permis doar intrarea/iesirea). Ar elibera astfel zona Hanul din Ardeal si accesul in Halchiu.


mirceaeliade

#1018
QuoteCNAIR a semnat 4 noi contracte pentru concesionarea de servicii în vederea utilării/dotării, operării și întreținerii spațiilor pentru servicii/parcări de scurtă durată/parcări de lungă durată aflate pe autostrăzile și drumurile naționale din România deschise traficului rutier.

LOT 12: Parcări de lungă durată - Varianta de Ocolire Brașov – DN1K, km 1+500 stg/dr.;

ASOCIEREA DINTRE S.C. ROMPETROL DOWNSTREAM S.R.L. SI S.C.  KMG ROMPETROL DEVELOPMENT S.R.L.

Valoarea minimă a redevenței anuale: 2.700.000 lei

Durata contractului de concesiune este de 240 luni (20 ani).

Dotările minime obligatorii pe care concesionarul trebuie să le proiecteze, contruiască (sau care sunt deja construite), finanțeze, opereze și întrețină, astfel încât spațiile de servicii aferente fiecărui lot să fie complet funcționale, sunt:

Parcare;
Toalete publice;
Stație distribuție carburant;
Spațiu comercial;
Snack bar;
Stații încărcare vehicule electrice ușoare;
Stație reîncărcare vehicule electrice grele (doar în spațiile de servicii aferente Lot 1);
Stație de distribuție/încărcare hidrogen (doar în spațiile de servicii aferente Lot 1) – până cel târziu la 31 decembrie 2030.

De asemenea, concesionarul are posibilitatea de a executa și alte dotări suplimentare (restaurant, motel, parcare securizată, etc.) față de cele minime impuse obligatoriu prin caietul de sarcini.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-%C3%AEnc%C4%83-4-contracte-de-concesionare-pentru

survola

Paragrafele cu Lotul 1 se referă la spații de pe autostrada A1, nu își au locul aici.