News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumuri de vacanță în România

Started by Ionut, May 04, 2012, 11:57:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Io

Pai stai oleaca: de cind e voie cu 4 roti la Cabana Pietrile?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

Eh, ai sunt probleme si cu punctele cardinale:

QuoteCabana Pietrele este un alt punct de permanenţă al salvamontiştilor pe timp de vară şi, în acelaşi timp, capătul sudic al ,,bulevardului" din Retezat (Pietrele – Genţiana – Şaua Bucurei, lacul Bucura, Poiana Pelegii).

GDPR

Ei acuma, va legati si voi de detalii :)

user201

Dacă știe cineva, pentru a vedea ghețarul de la Scărișoara, ce rută îmi recomandați: Ștei-Vârtop-Arieșeni sau Abrud-Câmpeni-Albac ?
Aș prefera-o pe prima, dar dacă e chiar nasoală, merge și a doua alternativă.

Dan74

#379
Daca luam strict cele 2 rute, Stei-Vartop e mai ok, dar care e punctul de plecare? Ca pe Varfurile-Stei nu prea as merge decat daca e neaparat nevoie.
Am uitat sa precizez, din Garda as merge pe varianta veche (prin Cheile Ordincusei) si m-as intoarce pe varianta noua (pe Mununa).

user201

@Dan74
Mersi de info. Văzusem că Ștei - Vârfurile e pe la 80% la ce postase Ionuț acum câteva zile și mă gândeam că e ok. Știu că e nasol  Ionești-Vărfurile pe care l-am și parcurs de câteva ori. Deci nu îmi recomanzi nici Vârfurile-Ștei?

Dan74

Pe Varfurile portiunea dintre Lazuri si Carpinet e cu probleme, daca mergi cu maxim 30 km/h e ok si conditie obligatorie sa fie soare.
Pe traseul Brad - Abrud sunt portiuni cu probleme, ia iesirea din Campeni spre Albac, la barajul Mihoiesti, drumul e intr-o stare foarte proasta vreo 3 km.
Concluzie, daca e soare as alege totusi traseul pe Varfurile, iar pe ploaie as sta acasa.
P.S. am mers pe Varfurile acum o luna, pe Turda - Stei in aprilie.

user201

Ok, mersi pentru indicațiile detaliate.

GDPR

De luni, 23 iulie, accesul spre Platoul Padina – Peștera se va face prin localitatea Glod

De luni, 23 iulie 2018, din cauza lucrărilor de construcție a podurilor betonate de pe drumul Dichiu-Zănoaga, accesul spre Platoul Padina – Peștera se va face prin localitatea Glod (Moroeni). Din drumul național DN71 se merge pe DJ714 spre Sanatoriu. De acolo, drumul județean este pietruit, dar foarte bine întreținut până la intersecția cu drumul de la Dichiu. De la intersecție se reintră pe vechiul drum complet asfaltat până Telecabina Peștera.

gazetadambovitei.ro

Cica drumul va ramane inchis doua luni: voceadambovitei.ro

Dan74

Drumuri de vacanta pe care le-am parcurs saptamana trecuta:
1. DJ 582 Trans Semenic, calitate asfalt buna, verde pana la Brebu Nou, dar marcaje sterse, sectorul dinspre Slatina Timis este distrus pe multe portiuni, se circula doar pe o banda, sunt indicatoare de avertizare, tare mi-e frica ca o noua inundatie va fi fatala pentru acest sector.
2. DJ 582E spre statiunea Semenic, desprins din filme horror, daca doriti sa faceti off-road bun venit, vestea buna este ca au inceput sa alfalteze, am stat de vorba cu oamenii si mi-au spus ca se asfalteaza tot pana in Semenic, dar la intoarcere am observat ca nu au asfaltat continuu, asa ca nu stiu ce sa zic,
  Zona traversata de cele 2 drumuri este foarte frumoasa si e pacat cu nu este pusa in valoare, nu am ajuns in statiunea Semenic dar asa de la distanta mi s-a parut aproape pustie. Nu stiu daca in alta zona din tara mai sunt varfuri montane de 1400 m atat de usor accesibile, pur si simplu faci o plimbarica  si te trezesti in varful muntelui.
3. DJ 670 Malovat - Baia de Arama, este un drum care urca si coboara aproape continuu, cu multe viraje, unele destul de stranse.
Incepand de la Malovat vreo 15 km pana dupa Balvanesti are multe gropi si destul de mari, dar am reusit sa trec usor de ele pentru ca traficul este extrem de redus, doar la intrarea in Bobaita dinspre Malovat a trebuit sa franez violent penstru a evita un gropoi. Dupa Balvanesti drumul este mult mai ok.
Insa datorita  frumusetii peisajului merita strabatut, se ajunge la un moment dat pe culmile unor dealuri, se vede pana spre Valea Cernei si toata zona subcarpatica spre Baia de Arama, in plus ne-am oprit la cules de mure, printre cele mai mari si delicioase mure consumate de mine. Suplimentar il consider cel mai facil acces dinspre Turnu Severin spre Podul lui Dumnezeu din Ponoarele si spre zona Baia de Arama - Tismana.

stangabriel

Recomand pentru soferi si pasageri cu stomacul tare, DN2D , TG-Secuiesc - Focsani, cu oprire la Cascada Putnei.

Drumul este destul de liber , asfaltul este impecabil in zona inalta, o placere pentru condus. Serpentinele nu sunt foarte stranse , permit o viteza mai mare , majoritatea au vizibilitate.  Dupa mine, este cel mai bun drum de sofat in zona de munte.


Totusi , in fata mea, intr-o curba usoara  , doua masini s-au ciocnit frontal in zona Cascadei Putna...  :(

GDPR

Cea mai spectaculoasă şosea din Parâng a intrat în şantier. Drumul va urca la peste 1.500 de metri în staţiunea montană

Au început lucrările la drumul turistic din staţiunea montană Parâng, o investiţie estimată la peste 17 millioane de lei. Şoseaua este construită la peste 1.500 de metri altitudine. Noua şosea construită în Munţii Parâng la peste 1.500 de metri. Lucrările la cel mai spectaculos drum din Masivul Parâng au demarat. Drumul Judeţean 709 F va facilita accesul turiştilor cu autoturismul în zona alpină a staţiunii montane. ,,Contractul de execuţie a fost semnat în urmă cu câteva săptămâni, iar constructorul, compania Strabag, şi-a făcut organizarea de şantier, a adus primele utilaje în munte şi a demarat lucrările. Drumul turistic va fi modernizat pe patru kilometri, iar costurile de execuţie se ridică la peste 17 milioane de lei. Fondurile destinate modernizării vin prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală. Durata de execuţie este de 27 de luni", a informat Consiliul Judeţean Hunedoara. Proiectul prevede reabilitarea celor aproape patru kilometri de drum, care va fi lărgit cu rigole betonate. Vor fi realizate 23 de podeţe, gabioane, ziduri de sprijin şi parapeţi de siguranţă. Construcţia şoselei din Masivul Parâng, care va urca până la cota 1.533 metri, a fost plănuită de cinci ani, iar în ianuarie 2017, Consiliul Judeţean Hunedoara a scos proiectul la licitaţie, investiţia fiind estimată la peste 17 milioane de lei. După ce una dintre societăţi a câştigat proiectul, oferind să construiască drumul cu 10.514.642 lei fără TVA, în 27 luni, mai multe firme au contestat modul în care s-au evaluat ofertele şi s-a desfăşurat licitaţia, iar proiectul a fost blocat. În luna mai, la finalul unui proces îndelungat, Tribunalul Hunedoara a respins acţiunile formulate de firmele reclamante.

adevarul.ro

ultrasbz

Azi, 29.12.2018, drum forestier pe Basca Mica intre Varlaam (BZ) si Comandau (CV), in Muntii Buzaului



dr4qul4

Superb.
Cu ce te-ai dat pe acolo? Ala nu e drum pt pantofari. Banuiesc ca aveai si lanturi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ultrasbz

Opel Astra, fara lanturi. Nu a fost asa de rau, fusese curatat recent cu grederul, iar ninsoarea incepuse de dimineata. Maine nu cred ca se mai poate trece. Mai problematic a fost la coborarea din Comandau catre Covasna unde patina destul de rau.