News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Blonda se vede, furtuna nu...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


trifuhoria

Sebes-Alba 40 min. Traversare Teius 30 min. Coada din Teius pana la intersectia cu Garbova...vrem A10!!!

dr4qul4

#738
Iar coloana la bascov

https://imgur.com/Wxk3K6l
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

In vama la Calafat e coloana de tiruri pe ambele sensuri de cel putin 4-5 km
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Hmmm...
Greu de crezut, adiarc...

Imi amintesc limpede cum o multime de "experti" ne-au explicat la vremea aia (inainte de deschiderea podului) cat de inutil este si ca nu il va folosi nimeni....

Tu contrazici acum "expertii" ?!... :lol:

(Nici un expert nu a folosit argumentul ca podul nu va ajunge la "valoarea" lui maxima fara A6...)

O, temporra... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Cozile de TIR-uri sunt ceva banale în perioada de weekend când au restricții de circulație de drumurile naționale.

JohannDB

     Din această noapte se va redeschide traficul pentru tir-uri, pe ieșirea spre Ungaria, trafic închis de vineri pentru MTMA mai mare de 3,5 tone, deoarece ungurii au avut o zi festivă; ziua lor natională și cozile spre vest vor fi "substanțiale". Din această cauză mulți au rămas în punctele de intrare, findcă și noi avem pe anumite sectoare de DN și autorstrăzi cu interdicții sezoniere pentru traficul greu.....
     Și apropo, ieri la Nădlac-ul vechi (Nădlac I ) coada pe ieșire era de vreo 30-40 de turisme, din cauza controalelor. La Hegheshalom-Nickeldorf caoada era pe vreo 700-1000 m lungime, tot din cauza controalelor pe intrarea în Austria.....

dr4qul4

@TibiV, te-ai grăbit.

Pur si simplu, in iulie si august, tirurile nu  au voie sa circule pe DN-uri, asa ca fac coada in vami, sau in spatiile de servicii din apropierea vamilor (pe la Calafat nu prea avem). Ei oricum sunt obligati sa faca o pauza mai lunga (JohanDB cred ca ne poate explica exact cum e cu "cartela").
Romanii prefera sa opreasca in Romania, bulgarii in Bulgaria....

Oricum ai da-o, tot ai cateva sute de tiruri in 2 zile.

Pot sa iti spun, ca orice tir face 2 zile lucratoare din europa (slovenia, austria, germania) pana in Bucuresti. Toti fac o oprire dupa Nadlac,  niciodata inainte. Cateodata stau si cate 2 zile acolo, sau prefera sa ramana la locul de incarcare.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Xenos

Pe DN 1 coloana spre Busteni din ambele directii pe 5 - 10 km, nu doar in weekend, ci si in timpul saptamanii; miercuri am facut din Predeal 1 h 20 min pana in Busteni, deci ca. 10 km...

Sa nu mai aud vreun destept care tine teorii ca nu e nevoie de autostrada pe V. Prahovei...desigur, pana la autostrada (probabil vreo 10 - 20 de ani) ar fi utile niste centuri veritabile in Busteni, Sinaia si Comarnic...

TibiV

Quote from: dr4qul4 on August 21, 2016, 03:41:30 PM
@TibiV, te-ai grăbit.

Poate ca atunci cand i-am raspuns lui adiarc nu am fost suficient de atent  sa evidentiez ironia la adresa celor care spuneau ca este un "pod inutil"...
Cunosc si eu motivele pentru care se formeaza cozile de TIR-uri...
Si stiu foarte bine ca ele exista.

Am incercat doar sa evidentiez faptul ca a fost o vreme cand unii "experti" explicau ca este un pod inutil, neinteresant, care va sta pustiu/parasit...
Si ca nici unul dintre "expertii" astia nu a spus "dar daca facem A6, podul asta va scoate mult trafic de pe VO, A1, DNCB, DN5 ... Sosele despre incarcarea carora nu este cazul sa discutam.
(Bateam cumva spre discutia mai veche "nici pe 2014-2010 nu o sa luam toti banii de la UE... Atunci de ce nu facem A6 macar Lugoj-Caransebes, ca acolo nu avem nici o problema de relief ?!..." Dar nu avem nici macar SF... :( )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

trifuhoria

Coada de 30 min la iesirea din turda spre Sebes. Lucrari pe DN in dreptul Kaufland

neobluenet

Accident langa Apoldu surprins pe Trafictube:

http://www.youtube.com/v/dvD7tKFX2Zs

Soferul masinii bej, fiind cu volan pe dreapta a murit pe loc. Astfel de accidente se puteau evita daca era deschisa autostrada. E clar ca soferul era disperat sa depaseasca tot ce ii sta in cale si sa ajunga cat mai repede la autostrada. Din pacate calitatile sale de sofer nu au fost indeajuns - cand e interzisa depasirea, pe ploaie, nu te bagi ca idiotul. Partea buna e ca cei din Honda nu au fost grav raniti.

Sursa: http://www.trafictube.ro/accident-apoldu-26-08-live/

Stire: http://www.mediafax.ro/social/sibiu-o-persoana-a-murit-si-patru-au-fost-ranite-intr-un-accident-pe-dn1-traficul-e-blocat-foto-15509814

cristi5

#749
Ultima greseala: ploaie, depasirea interzisa si volan pe dreapta, si el depaseste... Jaguar parca e masina? Cine stie cate depasiri riscante o mai fi facut.

Cum o fi ajuns perpendicular pe axul drumului? Se vede ca dupa ce trece tirul e deja orientat ortogonal.