DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.



Raducu Popa


Dan_s

Intrebare pentru inginerii constructori - ca sa poata fi montat ultimul segment cablurile cred ca nu trebuie sa fie tensionate, urmand ca tensionarea sa fie facuta dupa aducerea pe pozitie, pentru a putea apropria segmentele. Este corecta supozitia mea?

mirceaeliade

A mai ramas e de ridicat trei segmente!?  :banana::banana::banana:

Radu Aramă

Cea mai mare realizare din seara aceea este că nu m-am lovit de pod.  O:-)


elphax

Dan_s - cred ca vor mai umbla la tensiunea respectiva la multe segmente ca sa poata sa le aduca la nivel, sa "infiga" ultimele segmente si apoi cand vor incepe sa le fixeze definitiv. Acum sunt doar prinse provizoriu.

Whyse1

Quote𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘀𝗲𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗱𝗲 𝘁𝗮𝗯𝗹𝗶𝗲𝗿 𝗺𝗲𝘁𝗮𝗹𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗲𝗮𝘇𝗮 𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶

🟢 La începutul lunii iulie va începe operațiunea de sudare a segmentelor la poziția finală. În total, sunt 86 de segmente de tablier metalic, care formează structura suprafeței de rulare a podului de la Brăila. Fiecare segment al tablierului metalic are o greutate medie de 250 de tone. Segmentele de tablier metalic au fost realizate la șantierul naval Brăila.

🟢 A fost finalizată instalarea predalelor pe viaductul de acces Brăila.

🟢 Au fost amplasate și grinzile metalice pe viaductul de acces ancoraj Jijila.

🟢 Se lucrează intens la terasamentele aferente drumurilor de acces pe toate fronturile, atât pe malul dinspre #Tulcea, cât și pe cel dinspre #Brăila, începând de la pasajul peste calea ferata km 0+389, sensuri giratorii, centru de întreținere și coordonare, stație de taxare, drum de legătură și drum principal.

Având în vedere promisiunea constructorului de a termina lucrarea, până în decembrie anul acesta, depunem toate eforturile pentru a-l sprijini să-și respecte angajamentul.

𝗘𝘀𝘁𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗽𝗼𝗱 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻 𝗠𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗡𝗲𝗮𝗴𝗿𝗮, 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘀𝗶 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗶𝗹𝗲𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝗘𝘂𝗿𝗼𝗽𝗮 (𝗰𝗮 𝗱𝗶𝗺𝗲𝗻𝘀𝗶𝘂𝗻𝗲)

Investiția presupune amenajarea a 23 kilometri, dintre care 17 kilometri sunt pe teritoriul județului Tulcea. Deasupra Dunării este podul suspendat, în lungime 1,9 kilometri.

Podul are trei deschideri: o deschidere principală (1120 m) și două deschideri laterale de 489,6 m pe malul Brăila și de 364,6 m pe malul Tulcea. De o parte și de alta sunt prevăzute două viaducte de acces în lungime de câte 110 m fiecare. Drumul principal va avea două benzi pe sens și va lega județul Brăila de județul Tulcea, iar drumul de legătură spre Măcin va avea o bandă pe sens, în lungime de 4,3 km. În rest, vor fi realizate intersecții giratorii, 33 de poduri, podețe, pasaje și o stație de taxare.

Pilonii au 192 m înălțime totală de la partea superioară a fundației și sunt localizați în aproprierea malurilor. Fiecare pilon este prevăzut cu scări și lift, accesul fiind permis din benzile de întreținere localizate pe ambele părți ale tablierului.

La pilonul Brăila sunt 72 piloți de 40 metri lungime, iar la pilonul Tulcea sunt 72 piloți de 38 metri lungime.

În cadrul Master Planului General de Transport, podul figurează ca parte a Drumului Expres Buzău – Brăila – Tulcea – Constanța, drum planificat a se realiza în perioada 2020–2030, care va conecta Nordul Munteniei și Sudul Moldovei de Nordul Dobrogei, unde se află Delta Dunării.

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02LSfuHkg4kYcvYwzfKcAqiVduEHpbg5gyKtkFGXASgjdowQxaDmcE4ofDniW5RBFvl

Radu Aramă

Astăzi, 25 iunie mai sunt de pus pe poziție 2/86! 🥳








Raducu Popa


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Radu Aramă

Tradiționala plimbare pe șantier (vineri 24 iunie).


Radu Aramă

Din 24 iunie, ca de obicei am un album mai mare pe fb.
















Raducu Popa

A mai ramas 1.  :)
Operatiunea de ridicare si fixare a penultimului segment :cheers: