News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Tavi

In filmulet apare ca stalpii de iluminat apar cumva intre parapete si drum. Sper totusi sa fie doar greseala de animatie.

Harry


Ionut

Hm, chiar au avansat. Foarte faine pozele.

Tavi

Super poze Harry! Sa traiasca sursa si sa mai produca :)

Harry


sebba

Camera is offline

This camera is not available since the following period: 1.1 h

le-a picat netu sau mobotixu? :D
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

wow...super viteza. Nu ma asteptam sa fie asa avansati. Pacat, pacat de timpii irositi initial.

Nu ar mai trebui sa treaca mult si o sa vedem primele hobane.
Drumurile noastre POATE;

sebba

sa inteleg ca tie-ti merge linkul? erdeesh-ul meu face figuri?
Sailing away! S/Y Haimana

Harry


alecu26

Drumurile noastre POATE;

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

Harry

Pentru soferii ce vor ajunge pe litoral in minivacantele de Paste si 1 mai precum si in cursul sezonului.


fo-k

Cred ca e gresit Constanta Vest. Trebuie sa iesi tot in dreapta apoi catre nord si iesi la intersectia cu DN3.

Harry

Ca tot vorbeam noi aici de giratoriul de la capatul A4 in port:

QuoteSensul giratoriu de la ieşirea din Lazu, care face legătura cu Portul Constanţa, inaugurat în toamna anului trecut, a devenit coşmarul şoferilor de TIR. Nu mai puţin de şase autotrenuri s-au prăbuşit aici, în ultimele luni, din cauza faptului că sensul este foarte îngust, proiectat parcă exclusiv pentru maşinile mici. Orice trailer are dificultăţi cât se poate de serioase în a trece de acest sens giratoriu, şoferii maşinilor mari care transportă, de pildă, componente pentru centrale eoliene trebuind să execute adevărate numere de magie la volan pentru a nu se răsturna. Chiar în cursul zilei de ieri, mai mulţi oficiali ai Poliţiei Rutiere, din Portul Constanţa, ai Prefecturii ş.a. au mers la sensul care creează atâtea probleme, pentru a vedea cum s-ar putea rezolva problemele. Singura soluţie ar fi ca firma care l-a construit să refacă, efectiv, lucrarea, numai că aici se văd urmările incompetenţei proiectantului, dar şi a şefilor din administraţia portuară, beneficiara lucrării, care au aprobat acest proiect.

Şi asta pentru că geniile care au gândit acest sens giratoriu, şi aşa miniatural, nu şi-au asigurat o zonă tampon, de circa 15-20 de metri de teren în afara lucrării propriu-zise, aşa cum ar fi normal. Practic, acum nu mai au unde să extindă drumul, pentru că acesta ocupă strict suprafaţa expropriată de stat de la proprietarii din zonă. Pare incredibil, dar terenurile private care încadrează lucrarea încep fix de la balustrada sensului giratoriu. Categoric, proiectantul şi beneficiarul trebuiau să-şi asigure o zonă de siguranţă, tocmai pentru a putea remedia astfel de probleme, nu mai vorbim de faptul că nu există nici măcar drumuri de acces sau mentenanţă, cele existente fiind create şi folosite 100% ilegal, întrucât se află pe proprietate privată.

SURSA

Harry