News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

rota

Cei de la Strabag au luat-o la fuga pe lotul Ungheni - Ogra  :lol: :lol:

Maraton lotul Ungheni - Ogra|| CNAIR

horatiu.cosma

^^
Deci tu zici ca să "mutăm" jumătate din sate de pe o parte a drumului pe cealaltă? Nici măcar Ceaușescu nu a avut asemenea idei. Totuși, vorbim de comunități, istorie, tradiție, posibil clădiri de valoare comercială/istorică, școli, grănidițe, locuri de joacă. Nu poți face sub nicio formă așa ceva. Și care ar fi rezultatul? Tot satul izolat pe o parte și lipit de el o autostradă. Sau și mai rău, un drum 2+2 pe care se gonește cu 140 km/oră în care pe o parte se poate intra direct din curți. Deci exclus. Trebuie centuri adevărate. Și cum majoritatea rutelor aglomerate sunt brăzdate de localități una după alta, practic vorbim de o centură continuă, pe zeci de km. Care înseamnă DX/autostradă sau alte variante de drum de mare viteză care evită localitățile.

dragos76

Legat de exproprierile de clădiri, eu cred că multă lume nu ia în calcul un aspect foarte important pentru cei afectați: timpul. Ok, ți se dă o sumă de bani, pornim de la premisa că e justă pentru ceea ce deții în proprietate. Dar trebuie ca să îți cheltui ENORM de multă energie și timp ca să te muți altundeva. Asta nu ți le cuantifică nimeni, și uneori trebuie ținut cont și că poate fi vorba de oameni care să nu mai aibă aceste rezerve de timp și energie (să ne gândim la situații cu proprietari persoane în vârstă).

De aceea cred că soluțiile cu exproprieri de case trebuie să aibă și o bază etică foarte solidă, trecând peste toate acoperirile legale. Și sunt convins că și în realitate sunt ultimele luate în considerare.

Ionut

Am uitat sa va zic, in caz ca nu ati vazut, ca am raspuns si noi ineptiilor debitate de Neaga luni la DCNews. Dati un share daca nu ati dat/nu ati vazut si daca vreti sa se auda. :)




API pe Facebook

Luni, 10.12.2018, prezent în direct la DCNews, Directorul General CNAIR Narcis Neaga a reușit un nou recital halucinant de jumătăți de adevăr, dezinformări și foarte mult fake news.

În primul rând, Neaga a declarat că loturile 3 și 4 ale Autostrăzii A1 Lugoj-Deva ar fi putut fi deschise în 2018 dacă nu ar fi plouat așa mult și nu am fi avut alunecări de teren. Însă el a omis cu bună știință, de exemplu, că licitația pentru execuția descărcării Holdea (fără care nu se poate inaugura lotul 3) nu e finalizată nici până astăzi.

Nu ploile au întârziat licitația, ci incompetența și indecizia. Iar la "dealul liliecilor" termenul contractual este vara anului 2019, promisiunile autorităților fiind doar minciuni, așa cum am explicat aici: http://bit.ly/2R2h6ws.

În al doilea rând, șeful CNAIR vorbește cu mândrie despre demolarea lotului 3 al Autostrăzii A1 Orăștie-Sibiu, argumentând că el a vrut doar să știe ce era acolo, negăsind soluții de remediere. Autostrada nu a apărut ca prin magie, ci fiecare etapă de execuție a fost monitorizată de consultantul care a emis aproximativ 300 de rapoarte de neconformitate. Neaga a reziliat contractul respectiv, a băgat sub preș problemele și a dat drumul la trafic.

Nu în ultimul rând, Narcis Neaga se plânge de legislația achizițiilor publice și de comisiile de evaluare ale CNAIR pentru derularea lentă a licitațiilor. De mai bine de 5 luni avem legi schimbate în direcția dorită de acesta. În plus, în vară au fost adoptate noi reguli de organizare a comisiilor de evaluare. Dar nu avem niciun rezultat notabil, licitațiile derulându-se la fel de prost. Aflăm că sunt necesare alte și alte modificări care să rezolve problemele. Nu legislația este cauza blocajelor.

De fapt, e simplu. Narcis Neaga vrea să-și salveze funcția după amenințările cu demiterea venite din partea premierului Viorica Dăncilă și se ascunde în spatele cuvintelor meșteșugite, minciunilor și promisiunilor. În loc de autostrăzi, avem jocuri politice și munți de incompetență, dezinteres și rea-voință.

Earthchild

#11389
E "grasa" rau functia de director general CNAIR, de se agata oamenii cu atata inversunare de ea.


AlexxC

http://m.hotnews.ro/stire/22867330


Rata de cofinanțare europeană crește de la 75% la 85% pentru proiectele mari de infrastructură, precum Magistrala 6 de metrou sau Autostrada Unirii.

TibiV

Biata UE, nu stie cum se ne indese banii in sac...
Dar noi NUUUU, noi Batman...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovideatza

Asta cu cresterea de la 75 la 85 pe POIM, daca nu vine insotita de cresterea sumei totale pe POIM (putin probabil) inseamna defapt un lucru rau pt noi:

mai putine proiecte finantate.

Pt ca acei bani nerambursabili vor ajunge pt mai putini eligibil la care se aplica acea cota.

In speta, reducem presiunea pe buget si micsoram valoarea totala a proiectelor pe care trebuie sa le derulam pentru a atrage aceeasi suma totala de la UE.

Doar ca noi nefiind capabili de multe proiecte incercam sa atragem aceeasi suma din mai putine proiecte.

Oare ce ne-am face daca nu ar mai exista UE? Am da faliment complet, statul nemaifacand deloc investitii?

Ar trebui sa fie lege ca statul sa investeasca acelasi nivel din PIB din bugetul propriu cu media pe 10 ani sa zicem inainte de 2007. La care sa se adauge fondurile nerambursabile. Ca noi am inlocuit investitiile statului cu fondurile UE. Dar trebuiau cumulate daca vrem sa progresam.

tudor

#11394
Mesaj sters de catre autor ( pentru ca e offtopic chiar si pt parcare).

Ionut

^ Serios? Chiar discutăm asta?

GrmmrNzi

Quote from: vancouver on December 17, 2018, 11:25:45 AM
Asa va fi si senzatia pe viitoarele drumuri express ale tarii, cu benzi ingustate. Misto cand vei fi intre un TIR si parapetele din stanga, mai ales ca unele TIR-uri stau pe stanga benzii lor, in loc sa stea maxim spre dreapta. Aici pe A3 e sa zicem OK cu benzi ingustate, e neplacut, dar nu sunt camioane in mod normal si oricum trebuie mers cu viteza mai mica (benzile inguste duc involuntar la reducerea vitezei). Desi, la modul cel mai serios, loc pentru o zona de siguranta de macar 1 metru era lejer, ca doar s-a construit in mijlocul unui camp, nu e pasajul Basarab, facut in buza diverselor cladiri din zona... in fine.
Păi probleme de bază este, cum ai zis și tu, lipsa benzii de ghidaj. Parapetele ălea "lipite" de marginile drumului forțează modul respectiv de condus. Și chiar și acolo există, pe autostrăzi, benzile e ghidaj sunt ridicol de înguste (0,5m). Cel mai aiurea e pe intrările noi, bineînțeles cu parapete pe ambele părți, fără bandă de urgență -> senzație claustrofobă, chiar și cu banda de 4m.


danutzu_1069


TibiV

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a implementat o facilitate suplimentară de localizare a persoanelor aflate în situaţii de urgenţă care sună la 112

Quote
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) a implementat o facilitate suplimentară de localizare a persoanelor aflate în situaţii de urgenţă care sună la 112, aceasta permiţând, după acceptul apelantului, transmiterea coordonatelor geografice de pe telefonul său mobil, dacă acesta dispune de o conexiune de date activă şi de un telefon dotat cu funcţia de localizare.

"Persoanele aflate în situaţii de urgenţă, care solicită ajutor la Serviciul 112, au o şansă în plus pentru a transmite informaţiile de localizare. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în calitatea sa de administrator al Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă conform OUG nr. 34/2008, cu modificările şi completările ulterioare, a implementat o facilitate suplimentară de localizare care permite, după acceptul apelantului, transmiterea coordonatelor geografice de pe telefonul mobil al apelantului, dacă acesta dispune de o conexiune de date activă şi de un telefon dotat cu funcţia de localizare", se arată într-un comunicat de presă transmis, luni, de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Conform sursei citate, noua facilitate de localizare 112 prin web este menită să contribuie la îmbunătăţirea informaţiilor privind poziţionarea în teren a apelantului, în situaţiile în care acesta nu poate oferi detalii exacte cu privire la locul în care se află. În acest sens, în vederea obţinerii acceptului pentru determinarea informaţiilor de localizare, operatorul 112, pe timpul procesării apelului de urgenţă, comunică apelantului propunerea de realizare a unei localizări mai precise a acestuia.

"Astfel, pentru a nu întârzia în niciun fel acordarea unor eventuale sfaturi de specialitate de către dispeceri, după transferarea cazului către agenţiile specializate de intervenţie, operatorul 112 va reintra în legătură cu apelantul şi îi va transmite acestuia prin SMS un link personalizat pentru geolocalizarea terminalului de pe care s-a efectuat apelul. După activarea conexiunii de date şi a funcţiei de localizare, prin accesarea link-ului primit în SMS de către apelant, coordonatele geografice se vor transmite implicit către SNUAU, fiind integrate automat în aplicaţiile de procesare a apelurilor de urgenţă", arată STS.

Funcţionarea facilităţii de localizare 112 prin web este dependentă de modelul terminalului mobil, de sistemul de operare al acestuia, de metodele standard de localizare implementate şi configurate în respectivul echipament, de setările privind permisiunile de localizare prin intermediul telefonului mobil de pe care se iniţiază apelul la numărul unic de urgenţă 112, precum şi de nivelul semnalului GPS din zona în care se află apelantul, menţionează sursa citată.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) a implementat o facilitate suplimentară de localizare a persoanelor..... Care-o fi, aceeași care a funcționat și-n 20 Ianuarie 2014, în "cazul Iovan", cu tot circul, întârzierea și pasele de responsabilitate ulterioare legat de detectare și intervenție (cu tot acceptul apelantului) ??
https://ro.wikipedia.org/wiki/Accidentul_aviatic_din_Mun%C8%9Bii_Apuseni_din_2014