News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

A jucat (aproape) perfect.
Bravo ei, jos pălăria!!!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#9377
L-am intrebat pe frunzaverde cu cat creste traficul de tranzit intr-o tara care nu avea autostrazi, odata ce se construieste o retea suficient de completa de autostrazi?

Nu a avut un raspuns direct dar pentru ca stie foarte bine sa caute, acum avem un raspuns. Am gasit date de trafic dintr-o tara din Europa de Est, la 10 ani distanta, timp in care PIBul/cap de locuitor a crescut cu 76%.

Pentru ca suntem la ghicitori, ce parere aveti, cat a crescut traficul de tranzit? In procente: 25, 50, 75, 100, 200, 300?

Ionut

Ungaria?
Traficul de tranzit acolo a crescut sigur foarte mult.

cristi5

Pe Ungaria n-am gasit date istorice. Poate are cineva?

Tranzit = pe distante mari, nu trafic la intrarea in orase

TibiV

Quote from: cristi5 on October 07, 2017, 05:08:56 PM
Pentru ca suntem la ghicitori, ce parere aveti, cat a crescut traficul de tranzit? In procente: 25, 50, 75, 100, 200, 300?

200% ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#9381
200% adica o triplare a traficului... E cea mai apropiata valoare... pentru ca e singura. Alte sugestii? :)



dr4qul4

E vorba de Croatia? traficul de tranzit s-a dublat.
Daca insa e vorba de Serbia, atunci traficul de tranzit a crescut cu 300%.

Pana atunci insa, la noj la munte ninge. Deja avem zapada pe DN7C, DN67C si pe DN1A. Posibil la noapte si pe DN11.
Daca primele 2 sunt drumuri turistice, DN1A e singurul drum intre Muntenia si Brasov (si mai departe) deschis pe timp de zi pentru camioane. Ca DN73 e in reabilitare si sa ocolesti pe VO chiar nu e o solutie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Subway, eu nu sunt ardelean, dar nu cred că ei sunt de vină că nu s-a terminat Bechtel. Dacă era după API, erau toate terminate şi vreo trei miniştri de la transporturi împăiaţi în vitrină :)

subway

#9384
Eu am stramosi de la Blaj, de pe Campia Libertatii si-mi permit sa-i bestelesc!
Iar strabunicul meu emigrat in SUA a venit inapoi in Romania si si-a dat viata in primul razboi pentru Ardeal!...asa ca am tot dreptul!!! Si chiar mai mult ca astia de azi ce se dau 'grofi' pictati... si fac pe dasteptii si pe 'nobilii' desi neam de neamul lor au fost doar slugi si iobagi...
Astea sunt lucruri care ma scarbesc profund...
P.S.
Dar nici noi nu suntem mai de fala cu dezastrul numit CB...de modovenii frati ce sa mai zic, tac si sufera...
:(
Hai sa ne vedem lungul nasului si sa ne mai privim si in oglinda si ochi in ochi ca nu strica niciodata...
;)
P.S.
Acest dialog l-am avut cu distinsul si regretatul domn Paler si mi-a dat perfecta dreptate...asa ca intre doi 'ardeleni' emigranti la Bucuresti...el la prima generatie, eu la a treia...eu un 'putzache', domnia sa o 'somitate'...
:) :) :)
Cat despre acel 'sondaj' mi se pare o gluma...cam proasta...daca e nevoie maine bag 2-300 de voturi 'pentru'...no problem...dar oare asta ne dorim?...doar sa 'manipulam' realitatea?
Ca oricum nu da niciun om serios nici doi bani pe asa ceva...

cristi5

Eu vorbesc de traficul total masurat pe drum. Am zis tranzit pt a sublinia ca nu ma refer la traficul pe ultimii 5-10 km in vecinatatea vreunui oras mare etc.

Nu e Croatia sau Serbia dar daca ai date despre traficul pe DNul dinainte de autostrada si traficul recent pe autostrada in aceeasi zona, ar fi minunat sa le vedem si sa comparam.

TibiV

cristi5,
nu stiu daca are cineva astfel de date din nu'sh ce tari...

Dar este clar ca "tranzitul" creste cu miminum 200 la suta (triplare) de la varianta "no-hghway" la varinta "full-lenght highway" (A1, din pacate, nu este "full-lenght highway", si nu stim cand va fi... :( )
Traficul creste probabil cu 50%-100% in mod natural, chiar si fara "high-way", pentru ca economia mondiala creste..
Tot ce depaseste semnificativ aceasta "dublare" (fara sa o resimtim in RO) incepe sa ne faca sa ne intrebam "cat pierdem NOI"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#9387
Quote from: TibiV on October 08, 2017, 12:45:00 AM
Traficul creste probabil cu 50%-100% in mod natural, chiar si fara "high-way", pentru ca economia mondiala creste..
Intr-un fel, ai castigat! Asa ca va prezint datele Poloniei.

Da, traficul a crescut cu aprox 40-50% in 10 ani, insa cu upgrade DN->highway. Timp in care GDP/capita a crescut cu 76%, de la 15.1 k$ FMI internationali la 26.6 k$ FMI internationali per cap de polonez (ar fi fost doar 55% dar a scazut si... numarul de capete)

Informatiile gasite de frunzaverde
Quote
2015: http://siskom.waw.pl/nauka/gpr/MAPA_SDRR2015_DK.pdf
2005: http://siskom.waw.pl/nauka/gpr/sdr_krajowy2005.pdf
De exemplu pe Konin - Lodz, constructia autostrazii a facut traficul sa migreze
De la 17kvehicule la 24kvehicule
Cracovia - Tarnov : 18 kvehicule -> 26 kvehicule (impartite pe A+DK)
(din pacate scanul 2005 e f prost)

Daca mai gasiti astfel de date, as fi foarte curios. De ce? Pentru ca tot vad si aud sperante de crestere a conomiei pe noile autostrazi, crestere care va produce trafic. Eu cred ca daca vom avea o dublare a traficului in 10 ani pe un upgrade DN->A, e mult. Asta inclusiv traficul absorbit de la alt culoar care devine mai putin atractiv din lipsa autostrazii.

andrei@buc

Quote from: TibiV on October 07, 2017, 09:20:02 PM
Sa nu uitam totusi ca nu toti cei care merg la Otopeni se si urca intr-un avion...
[...]
Sunt de acord ca multi vin din provincie, deci din start nu au treaba cu nici un fel de metrou...
ce am zis de foarte multe ori pana acum este ca exista acesta practica de a propune un proiect dupa "cheful" celui care este temporar "la butoane". eu as fi preferat sa fie propus dupa o sortare in ordine descrescatoare a impactului per euro investit

fiecare proiect costa cat suma proiectelor neimplementate datorita lipsei de bani si know how. cand hotarasti sa investesti 1 mld eur in m6 (de exemplu renunti la pantelimon)

ca ordin de marime, 1 mld eur pentru romania e 0.6% din pib-ul prognozat pentru 2017. ca sa avem o comparatie:
0.6% din pib
in germania ar fi vreo 25 mld eur
in italia ar fi vreo  10 mld eur
in australia ar fi vreo 12 mld aud

cand aceste tari decid sa faca o investitie atat de importanta este mult mai bine justificata si impactul in viata contribuabililor este mai clar, mai proeminent. astia nu sunt bani de buzunar! justificarea ca "avem 3 meciuri de fotbal in 2020 si vin suporterii pe stadion" este ca si cum mi-as lua eu masina cu banii lui TibiV: zero Fox given

m6 (dupa parerea mea, ca si a3 comarnic-brasov, ca si podul de la braila, ca si podul calafat vidin facut de bulgari) intra in categoria proiectelor necesare, care insa au o utilitate per euro investit mica, si pentru care acei euro investiti ar fi fost mult mai bine folositi in alte parti

subway

#9389
Total de acord cu spusele despre fotbal 2020 ori whatever...o prostie...
Iti mai amintesti de summitul NATO cu Putin&Gasca???
Doua benzi 'izolate si securizate', pe DN1 Aeroport si s-a rezolvat elegant!
No fuss, no trouble!
La celelalte e mai nuantat...
Daca ar fi asa rigid si tzeapan ar trebui sa inghetam totul pana nu terminam Pitesti-Sibiu, cam asa ar zice 'programatorul' (banuiesti la cine ma refer...)
Dar 'analistul' (asta e cu o clasa mai sus) zice ca in ziua de azi e cu 'multitasking'...
:) :) :)
Am zis-o pre limba IT-istilor ca sa priceapa si ei...niste adevaruri elementare...din constructii si transporturi...
;)
Nu te pune cu te-ncurci!!!
:p
P.S.
Sper ca nu te deranjeaza ca mai facem haz de necaz, ca altfel cadem in depresie nervoasa!
Iar la glumitze am ca tot romanul un stoc inepuizabil, si mai finutze cu perdea, si mai zemoase de santier, iar la nevoie chiar si d'alea de-a dreptul porcoase de autobaza...dupa interlocutor si preferinte!