News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

vancouver

pt. soferii romani de camioane si firme, am scris despre dificultatile de gasire a unui loc de parcare pentru camioane in Germania si o posibila solutie. Mai multe aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=202.msg175466#msg175466
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

Quote from: voicul on November 12, 2017, 07:44:03 PM
Era serioasa intrebarea si acum inteleg logica/la ce ajuta.
Eu nu mai conduc fara GPS pe unde nu stiu, dar drumul trebuie marcat sa priceapa oricine indicatiile, in orice situatie.
Am vazut pe A10 ca au pus si panaouri cu 112 - asta ca noutate in RO.

Nu am vrut sa para ca raspund in bascalie, am fost si eu cat se poate de serios. S-ar putea da si alte exemple: se produce un blocaj pe autostrada, circulatia trebuie deviata. Daca e sa te anunte prin radio, cel mai simplu e sa spuna "folositi iesirea X"...

Nici eu nu merg fara GPS in zonele necunoscute. Dar nu uita ca (inca mai) sunt oameni anti-tehnologie... :) La fel, ne-am putea intreba, in epoca smartphone-urilor, la ce mai e nevoie de telefoanele de urgenta pe autostrada (ca tot ai adus vorba de ele).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Ai primit +1 de la primul raspuns cand am inteles ideea din spate.

Da, ce mai cauta telefoane SOS pe autostrada?!
In Belgia (dar, na, tara civilizata) nu le mai pun: doar 4000 de apeluri pe an, din care doar vreo 100 ca urgenta cat de cat.
Costuri de intretinere mai mari decat beneficii ... pa sistem.

Si romanii "are celulare"!
Poate ar trebui presiuni mediatice sa se renunte sau macar sa se rareasca (la 2 km spre exemplu) sau puse doar in zonele fara semnal (exista autostrada fara semnal la mobil?) sau cu semnal slab.

voicul

Rectificare bugetara:

La Ministerul Transporturilor: +293,9 milioane lei per sold; s-a asigurat suplimentar suma de 345,6 milioane lei pentru asigurarea cofinanțării naționale și a cheltuielilor neeligibile aferente proiectelor cu finanțare din fonduri externe nerambursabile postaderare aferente perioadei 2014-2020; s-a redus suma de 51,7 milioane lei aferentă economiilor înregistrate la unele naturi de cheltuieli;

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

sa ne uitam la fonduri europene...acolo avem un genocid,cu minus la rectificare...din minciunile propuse anul acesta ( vom absorbi 5 mld euro  :lol: :lol: :lol:),avem pana acum maxim 10%
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

#9636
La prima rectificare din septembrie s-a taiat de la capitolul 8401 grupa 58 TITLUL X PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020 suma de 5,500,000 mii lei, iar acum s-au dat inapoi 345,627 mii lei la exact acelasi capitol, grupa si titlu.

Wow, se si lauda cu asta!

dhm

Au fost scoase si la noi telefoanele SOS. Incepand deja cu Autostrada Sebes Turda, Caietele de sarcini ITS nu mai prevad Sistem de Telefonie de Urgenta SOS. Si da majoritatea apelurilor sunt pe Nadlac-Arad: Am ramas fara combustibil!

voicul

Quote from: cristi5 on November 16, 2017, 10:44:27 AM
As vrea sa remarc ceva in legatura cu eliberarea autorizatiei de construire pe loturile Ogra-Campia Turzii.

1) Pentru birocratia romaneasca este culmea proactivitatii sa dai AC la cateva zile dupa ce a iesit AM
2)  chiar daca nu ar fi fost problema AM, proiectare (probabil comunicare cu cei care faceau AM), avizarea proiectului, exproprieri suplimentare si eliberarea AC in 12 luni era o performanta in sine

Mi s-a parut miraculos dar apoi m-am gandit ca horatiu.cosma si cutter s-ar putea sa fi fost implicati...

Vroaim sa scriu imediat dupa eliberare AC.
2016 - 0km de autostrada, deci e posibil sa auziti impresia ca guvernul tehnocrat nu a facut nimic.

Totusi cand faci parte de legislatie, organizare, research pare (DOAR pare) ca nu faci nimic.
Rezultatele anului 2016 incep sa se vada:
Strabag va termina in 2 ani o autostrada? Dar nu oricum: avand toate hartiile puse la punct, INAINTE de a incepe lucrarea!

Desigur 2 ani este un termen rezonabil pentru a face niste km de autostrada. Dar 100% legal? In RO?
Mai nou si receptiile se fac ca la carte.

Desigur astea sunt lucruri normale in afara, dar in RO abia devin normale si obligatorii.
Pentru asta merita felicitari cei care au tras anu trecut!

dr4qul4

Eu nu inteleg cum puteti spune ca eliberarea unei autorizatii in cateva zile, este meritul unora care nu mai sunt acolo de aproape 1 an.
Sa ii felicitam si pentru dezastrul de pe A7?  Si acolo au tras de au rupt? Ca doar ei au lansat licitatia...in ultima zi de guvernare. Licitatie care a fost extrem de bine pregatita...not.

Anul asta au iesit mult mai multe AC si AM decat in oricare alt an. Chiar nu cred ca e nevoie de 1 an pentru o amarata de autorizatie, pe care si-o dau tot ei. Sper sa nu fie si meritul cucului, dar tin minte ca si-a luat niste bobarnace de la primul ministru pentru ca tot baga HG dupa HG, in loc sa astepte cateva luni sa se stranga mai multe. Sau poate are legatura tocmai decizia care l-a infuriat pe Pandele, prin care a eliminat PUZ-ul din ecuatie?

Eu vad altfel situatia, anul acesta MT a tras tare pentru a avea cat mai multe santiere anul viitor. S-a asigurat ca nu vor cheltui mare lucru anul acesta ca sa aiba cu ce se lauda in 2018.

Insa Homor merita felicitat pentru kiturile de reciclare in situ. DRDP-urile fac minuni cu ele, carpind in sfarsit asa cum trebuie, nu cu lopata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Pai, e ca in faza asta:
- Cat face?
- 100 Ron.
- Pentru un cui batut?!
- Nu. Aia e 1 leu. Sa stii unde sa il bati aia e 99.

Desigur ca daca ai procesele corect facute, dai autorizatia in 2 zile.
Da nu e meritul celui care a scris hartia anu asta, ci a celui care a facut sistemul.

La fel de adevarat ca ambele parti au procentul lor in realizarea lucrurilor.

luciano

In primul rand multumesc API pentru poze si filmari.

Quote from: ciprebbe on November 20, 2017, 07:56:19 AM
^^ Neoficial, pentruc ca UMB ul nu iasa niciodata cu o asumare de "termen oficial", decembrie 2019.

In al doilea rand insa, am o mare nedumerire si nu reusesc sa imi explic un lucru.
Citesc forumul de destula vreme si am inteles ca exista un grafic de executie pe care antreprenorul trebuie sa il faca si sa il actualizeze in mod repetat. Unii colegi de pe forum sustin ca acest grafic poate fi cerut de la CNAIR in baza legii 544, alaturi de alte documente gen proiecte tehnice, studii de fezabilitate, rapoarte intermediare, planse, coordonate STEREO 1970 (tunel Meses), etc.
Cu toate acestea, nu reusesc sa inteleg foarte slaba activitate a API pentru obtinerea acestor documente si altele de genul lor. Drept sa va zic, ma asteptam ca API sa se zbata mult mai mult sa le obtina, mai ales daca este dreptul legal al cetateanului sa aiba acces la ele.
Nu vreau sa critic, dar nu reusesc sa vad motivul inactiunii si m-as bucura daca cineva ar putea da o solutie acestei nedumeriri.

Daca mesajul nu este in locul potrivit, desi este vorba despre graficul de executie pentru lotul UMB, rog sa fie mutat in locul corect.

voicul

- O sa fie -2 grade la noapte?!
Nici o problema, noi, cei de la RADET putem gasi o avarie exact cand e mai frig!
Stai linistit reteau va merge perfect cand sunt 20 de grade afara.

Caldura din vorbe,
RADET.

perfidus

#9643
@luciano
Exista topicul Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii care are 60 pagini cu epopeea obtinerii de informatii de interes public.
Lupta este stransa, dar APi cam ia bataie la scor. Nu avem decat sa speram ca echilibrul de forte se va mai si schimba.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Quote from: perfidus on November 20, 2017, 10:10:35 PM
Lupta este stransa, dar APi cam ia bataie la scor. Nu avem decat sa speram ca echilibrul de forte se va mai si schimba.
Cred ca ai vrut sa zici "viceversa"....
API sa bata si mai tare la scor....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)