Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

NGC

#3090
Pentru Comarnic gasesti plansa aici.
Incerc sa rezolv si Busteniul ca si plansa, dar traseul si detalii gasesti deja aici.

pasadia

@NGC: plansa cu Comarnic nu se vede. ;)

In alta ordine de idei, de pe centura Brasov:

Fara poze caci mari schimbari nu sunt:

Intersectie centura - DN11: toate grinzile montate, cam 75% din predale par pe pozitie, terasamentul nu se apropie de culeea estica, lucrau vreo 3 echipe.

Se asfalta la est de podul peste Durbav. Pe toata portiunea de la est de DJ103 se circula pe noul sens, pe celalalt par sa mai aiba de asfalt doar in zona acestui pod. Inca nu s-au apucat de spatiile de parcare, insa nu s-au apucat de bretele la nodul cu DJ103 sau de sensurile giratorii. Montau armatura pe pasajul DJ103.
Acum 2 zile se lucra si pe portiunea de la vest de DJ103, la fel pe vechiul sens si in preajma podurilor peste Timis si peste CF300. Totodata lucrau la breteaua de iesire din centura spre str. 13 Decembrie (mai exact la terasament, caci au terminat lucrarile la utilitatile din zona).
Pe lotul VIAROM nu au aparut parapetii New Jersey; acestia exista pe lotul Chirruli. Nici stalpii de iluminat nu am vazut, dar astia chiar cred ca o sa apara ultimii.

NGC

Quote from: pasadia on November 12, 2015, 04:59:09 PM
@NGC: plansa cu Comarnic nu se vede. ;)
Din pacate "imgur.com" micsoreaza imaginile, asa ca am fost nevoit sa incarc imaginea altundeva, pentru a avea rezolutie mare.
Am pus acum in mesajul initial si un link direct catre imagine. Incercati daca nu direct cu acel link.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg88572#msg88572

horatiu.cosma

#3093
La 1:45 sunt cateva imagini filmate cu drona de pe cele doua pasaje in constructie de pe centura Oradea. Se pare ca cel de peste drumul Oradea-Deva se apropie rapid de momentul finalizarii.

https://www.facebook.com/OradeaInfo/videos/1523999691256206/?fref=nf

L.E. Scuze, l-am luat direct de la un prieten de pe fb. Am modificat, sper sa fie ok acum.

pasadia

QuoteLinkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte.


Horațiu 87

pasadia, incearca de pe facebook , sigur merge (frumos tare orasul Oradea)  :D :D

adiarc

Quote from: NGC20 on November 13, 2015, 07:28:47 PM
VO Alesd Sud, VO Alesd Nord, VO Stei

http://www.senat.ro/PDFIntrebari%5CR%20la%2028%2009%20%20Bodea%20%20C%203342.pdf


a naibii treaba cu rectificarile astea bugetare......ne asiguram definitiv ca ingropam , tot ce inseamna viitor pozitiv, in tara asta.....uraaaaaaaaa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Horațiu 87

adiarc, exact asta am vrut si eu sa spun.
P.S.: La fel au facut si cu centura Sucevei, jumatate au dat-o in folosinta cu chiu cu vai la inceputul anului, iar la cealalta jumatate lucrarile sunt cam 80 %  :wtf: :gaah: :gaah: + centura la Tecuci care e abandonata. Eu chiar nu inteleg, frate, decat sa te apuci de 10 centuri si sa nu termini nici una mai bine apuca-te de 5 si fa treaba pana la capat

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

sa nu uitam de cea a orașului Tg.Jiu , Tg.Mures sau Bacău.......penibil , jalnic ,incalificabil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Horațiu 87

ciprebbe Sacuieni, Craiova Sud, ++ altele, eu am dat doar doua exemple
adiarc Tg.Mures si Bacău sunt prioritati in MPGT, pe cand cele mentionate de mine nu apar deloc in MPGT (vezi fotografia atasata), iar singurii vinovati sunt cei care au facut master planul pt ca trebuiau trecute intai proiectele incepute

MNU

Acum am observat ca Centura Timisoara-Sud apare ca 2x2. Din cate stiam, proiectul era 1+1. Se impune reproiectarea sau ma insel si era 2x2 de la inceput.

Sau se repeta istoria de pe Centura de NE unde proiectul initial 1+1, a fost blocat 2 ani ca sa fie reproiectat la 2x2 pentru ca in final implementarea sa fie 1+1... pe deasupra si fara intersectie denivelata la capatul dinspre DN69. :bash: :bash:

adiarc

hory.....sunt priorități la nivel declarativ.....dar realitatea din teren o știm cu toții ....devine o regula sa semnam contracte ( macar nu mai pot da vina pe contestatii ) si dupa un an de la semnarea ctr.,proiectele sa fie tot in stand-by
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter